hoera nu leef je weerquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:48 schreef Ciurlizza het volgende:
Die achterlijke schermpjes van Messenger ook. Het ligt aan alles behalve aan Messenger zelf. Kneusjes.
Hier werkt het weer trouwens.
de webbased doet het bij mij ook nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:47 schreef frankium het volgende:
webmessenger gebruiken. die doet het wel.
Ja heerlijk, die irritante kudtgeluidjes als er iemand online komt, en die "emoticons" (Welke mongolide debiel heeft dat woord toch verzonnen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:47 schreef frankium het volgende:
webmessenger gebruiken. die doet het wel.
gelukkig heb ik daar bijna geen last van in mijn contactenlijst. en geluid/bericht als er iemand online komt kun je natuurlijk uitschakelen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:52 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Ja heerlijk, die irritante kudtgeluidjes als er iemand online komt, en die "emoticons" (Welke mongolide debiel heeft dat woord toch verzonnen?) in de Display names...
Argh![]()
same hierquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:06 schreef -jos- het volgende:
dat kutproggie ligt er hier nu toch echt al een half uur uit wtf :|
Yepquote:Op donderdag 22 december 2005 12:41 schreef Invert het volgende:
Hyves.nl is down?
Idd. Hoop dat het weer snel gaan werken. Komt gewoon weer door die stomme josti's di egaan schelden en zeuren dat het nieuwe (gratis) programma weer niet goed voor ze is.quote:
Ja komt omdat de nieuwe versie net uit is server is beetje druk ofzo maar vanmiddag deed ie et nog wel bij mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |