Dat had ik ook niet geschrevenquote:
En weer is ik het eens met u.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar een beetje ophef en een heleboel ophef is niet hetzelfde
Toch is er beide keren sprake van ophefquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar een beetje ophef en een heleboel ophef is niet hetzelfde
Nee..quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
komt zeker omdat ik ook Jim heet![]()
misplaatste ophef me dunktquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toch is er beide keren sprake van ophef![]()
Da's weer een andere discussiequote:
Open een topic erover zou ik zeggen...quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:50 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind dat eerlijk gezegd wel een belangrijkere discussie!
topics openen over maatschappelijke problemen is nutteloosquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Open een topic erover zou ik zeggen...
Mijn zegen heb je![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
topics openen over maatschappelijke problemen is nutteloos
nee hoor, het is inmiddels al compleet offtopicquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:02 schreef Badabingea het volgende:
En het bleef nog lang doorgaan.....
Met elk gesprek hier op fok los je niks op... Hooguit kan je wat van elkaar leren.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
omdat je er niets mee oplost. en het is niet eens leuk.
je hoeft ook niet altijd iets op te lossen. als het leuk is of informatief dan is het ook goedquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Met elk gesprek hier op fok los je niks op... Hooguit kan je wat van elkaar leren.
Nee dit was een nuttige bijdrage...quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:02 schreef Badabingea het volgende:
En het bleef nog lang doorgaan.....
Ik heb best geleerd van anderen. Je leert altijd van anderen. Op zijn minst leer je respect te hebben voor de mening van de ander. Maar ja, misschien doe ik dat alleen.....quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je hoeft ook niet altijd iets op te lossen. als het leuk is of informatief dan is het ook goed
en niemand leert hier van elkaar, iedereen is koppig![]()
kan ook komen doordat ik op dat gebied niets meer te leren hebquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb best geleerd van anderen. Je leert altijd van anderen. Op zijn minst leer je respect te hebben voor de mening van de ander. Maar ja, misschien doe ik dat alleen.....
Remi![]()
nee niet dusquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Is deze discussie nog steeds aan de gang?![]()
Dat is een flauwe opmerking omdat je ook meer leert over de mening/beweegredenen van anderen. Iedereen leert en elke dag. Als dat niet meer zo is ben je dood.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kan ook komen doordat ik op dat gebied niets meer te leren heb![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is een flauwe opmerking omdat je ook meer leert over de mening/beweegredenen van anderen. Iedereen leert en elke dag. Als dat niet meer zo is ben je dood.![]()
Ehh, ja nu maak ik mij zelf druk erover...quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:25 schreef TremorChrist het volgende:
Niks slotje, is toch zwaar belachelijk dat er voor een spelletje waarin ze nota bene hun eigen record proberen te verbeteren een beschermde diersoort wordt afgeschoten alleen maar om dat de organisatie zo nalatig was om een raampje of zo open te laten staan.
sja, tis echt belachelijk dat ze om een dooie mus zoveel ophef makenquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:25 schreef TremorChrist het volgende:
Niks slotje, is toch zwaar belachelijk dat er voor een spelletje waarin ze nota bene hun eigen record proberen te verbeteren een beschermde diersoort wordt afgeschoten alleen maar om dat de organisatie zo nalatig was om een raampje of zo open te laten staan. Lijk me echt zo f*cking hilarisch als iemand die dingen alsnog voor de tijd omkegelt, jammer dat het zo'n eind rijden voor mij is.....
ja en daar moeten ze maar een lekkere boete voor krijgen. alle ophef vind ik echt onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:25 schreef TremorChrist het volgende:
Niks slotje, is toch zwaar belachelijk dat er voor een spelletje waarin ze nota bene hun eigen record proberen te verbeteren een beschermde diersoort wordt afgeschoten alleen maar om dat de organisatie zo nalatig was om een raampje of zo open te laten staan.
quote:Lijk me echt zo f*cking hilarisch als iemand die dingen alsnog voor de tijd omkegelt
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja en daar moeten ze maar een lekkere boete voor krijgen.
Tja wij zijn RTL, Talpa, SBS en TROS-land, dus was te verwachten...quote:alle ophef vind ik echt onbegrijpelijk.
nee dit is wel echt een nieuw dieptepuntquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
eens!
[..]
Tja wij zijn RTL, Talpa, SBS en TROS-land, dus was te verwachten...![]()
Dat dieptepunt is al begonnen bij Meneertje Fortuyn....quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee dit is wel echt een nieuw dieptepunt
dit is nog dieperquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat dieptepunt is al begonnen bij Meneertje Fortuyn....
Ha is goed joh:P, beetje laat nu en bovendien is de beveiliging ontzettend aangescherpt hoor ik. Is maar goed ook want straks krijg je allemaal boze mussen die hun familielid komen wrekenquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:27 schreef bonke het volgende:
[..]
sja, tis echt belachelijk dat ze om een dooie mus zoveel ophef maken
ps: als je gewoon heengaat en je flikkert de boel om dan betaal ik je treinkaartje wel flinkert
De media-aandacht wel, de hype voor en achteraf was belachelijk.. Die fortuyn-verheerlijking bedoel ik.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dit is nog dieper
dat daar mediaaandacht aan werdt besteedt was logisch.
ach ja, belachelijk dat mensen er zo 'upset' over waren. Het was tenslotte best wel 'normaal', zo'n politieke moord (de eerste sinds honderden jaren) op een politicus die ongetwijfeld de premier van Nederland zou worden. Echt belachelijk die hype over Fortuynquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
De media-aandacht wel, de hype voor en achteraf was belachelijk.. Die fortuyn-verheerlijking bedoel ik.
Lees eens wat ik zeg en reageer dan eens opnieuw. Want je reageert op iets wat ik niet zeg.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:11 schreef Demophon het volgende:
[..]
ach ja, belachelijk dat mensen er zo 'upset' over waren. Het was tenslotte best wel 'normaal', zo'n politieke moord (de eerste sinds honderden jaren) op een politicus die ongetwijfeld de premier van Nederland zou worden. Echt belachelijk die hype over Fortuyn![]()
quote:
Ee dooie kutmus, ghehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |