Dat had ik ook niet geschrevenquote:
En weer is ik het eens met u.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar een beetje ophef en een heleboel ophef is niet hetzelfde
Toch is er beide keren sprake van ophefquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar een beetje ophef en een heleboel ophef is niet hetzelfde
Nee..quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
komt zeker omdat ik ook Jim heet![]()
misplaatste ophef me dunktquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toch is er beide keren sprake van ophef![]()
Da's weer een andere discussiequote:
Open een topic erover zou ik zeggen...quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:50 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind dat eerlijk gezegd wel een belangrijkere discussie!
topics openen over maatschappelijke problemen is nutteloosquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Open een topic erover zou ik zeggen...
Mijn zegen heb je![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
topics openen over maatschappelijke problemen is nutteloos
nee hoor, het is inmiddels al compleet offtopicquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:02 schreef Badabingea het volgende:
En het bleef nog lang doorgaan.....
Met elk gesprek hier op fok los je niks op... Hooguit kan je wat van elkaar leren.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
omdat je er niets mee oplost. en het is niet eens leuk.
je hoeft ook niet altijd iets op te lossen. als het leuk is of informatief dan is het ook goedquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Met elk gesprek hier op fok los je niks op... Hooguit kan je wat van elkaar leren.
Nee dit was een nuttige bijdrage...quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:02 schreef Badabingea het volgende:
En het bleef nog lang doorgaan.....
Ik heb best geleerd van anderen. Je leert altijd van anderen. Op zijn minst leer je respect te hebben voor de mening van de ander. Maar ja, misschien doe ik dat alleen.....quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je hoeft ook niet altijd iets op te lossen. als het leuk is of informatief dan is het ook goed
en niemand leert hier van elkaar, iedereen is koppig![]()
kan ook komen doordat ik op dat gebied niets meer te leren hebquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb best geleerd van anderen. Je leert altijd van anderen. Op zijn minst leer je respect te hebben voor de mening van de ander. Maar ja, misschien doe ik dat alleen.....
Remi![]()
nee niet dusquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Is deze discussie nog steeds aan de gang?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |