Sweet dreams!quote:Op woensdag 16 november 2005 01:41 schreef cuall het volgende:
Ik geloof dat ik Nu beter kan gaan slapen, dit gaat ten koste van mijn goede reputatie![]()
Kon het op dit tijdstip makkelijk zeggen, de bouwvakkers slapen als het goed is want het wekkertje gaat al heel vroegquote:Op woensdag 16 november 2005 01:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Gooooooaaaaaaaaaaaaaaaaallllll!![]()
![]()
![]()
Niet goed dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 01:42 schreef versabommie het volgende:
Vergeet je bezemsteel niet op slot te zetten!
(nog nooit iemand zo rancuneus zien stemmen zeg!)
Dan moet je maar effe in The Truth is in Here... gaan lezen. Heeft iets met mayo's te maken ofzo.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:41 schreef KRIBBET het volgende:
Maar waarom in 2012? Kunnen de grootmachten zich niet meer inhouden of drukt er iemand op het verkeerde knopje![]()
ok ok ik oordeelde misschien te snel, tis ook geen eenvoudige opgavequote:Op woensdag 16 november 2005 01:43 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Niet goed dan?![]()
Je lijkt APK wel, complimentjes zijn niet goed... Rancuneus stemmen is nie goed...
kutquote:Op woensdag 16 november 2005 01:45 schreef ChantalC het volgende:
Team je zit te slapen! In jouw stemmen zit mijn stem niet verwerkt... Nu staan al mijn stemmen 2 punten hoger!
![]()
![]()
Is ze eindelijk modje geworden?quote:Op woensdag 16 november 2005 01:42 schreef teamlead het volgende:
flugeltje ++: Soort van aanmoedigingspunten. Super dat jij de nieuwe mod hier bent
Zwiet driems!quote:Op woensdag 16 november 2005 01:48 schreef versabommie het volgende:
Ik ga pitten...laters!
HE wat zie ik nou? FOK is meer dan BB alleenquote:Op woensdag 16 november 2005 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je maar effe in The Truth is in Here... gaan lezen. Heeft iets met mayo's te maken ofzo.![]()
En nu weer ontopic.![]()
Heb ik van Online-Rob geleerd.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:43 schreef ChantalC het volgende:
Je lijkt APK wel, complimentjes zijn niet goed... Rancuneus stemmen is nie goed...
Duhhhhhhhhhh!quote:Op woensdag 16 november 2005 01:50 schreef APK het volgende:
Eerst toenadering zoeken, dan afstandelijk doen en daarna is het kassa! [afbeelding]
Ok ik ga ff wat anders doen... slapen ofzo...quote:Op woensdag 16 november 2005 01:51 schreef KRIBBET het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan als iedereen maar gaat vertellen wanneer hij of zij gaat slapen![]()
(pak nog even een biertje voordat ik met de hond ga lopen)
En morgen gezond weer opquote:Op woensdag 16 november 2005 01:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ok ik ga ff wat anders doen... slapen ofzo...![]()
![]()
![]()
![]()
Niet alleen "late" maar ook langzame vogelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |