abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164419
Deze zin komt uit de krant van gisteren (en ik geloof dat het een hele tijd geleden op de frontpage stond). Heeft iets met endorfinen aanmaak te zijn, wetenschappelijk onderbouwd etc etc. Wilde ik verder niet op in gaan.

Ik vroeg me af in hoeverre mannen (en vrouwen) hier van mening zijn wat lekker in bed is (dus niet om naar te kijken, maar in bed)...een mooie, natuurlijke, molliger vrouw of een mooie slanke vrouw, of misschien hou je wel van dat heel magere, nergens een grammetje vet. Daarnaast schijnt een van de dikste fotomodellen van de wereld heel erg veel fanmail te krijgen van mannen die het heel erg graag met haar zouden willen doen. Misschien vind je dat wel erotisch/opwindend: een super dikke vrouw. En voor vrouwen: moet je man een wasbordje hebben of is dat buikje juist lekker. Is dat zwembandje erg of juist lekker? Man met borsten hoogst erotisch of moet het een keiharde borst (spieren) zijn?

En om naar de titel te verwijzen: heb je nou het idee dat de wat dikkere dames beter zijn in bed? (of heren...)

Dit is trouwens serieus bedoelt, dus even geen kotssmileys en grappen over vetrollen opzij duwen, 1x wippen 10x veren etc. Alvast bedankt

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 4 juli 2000 @ 22:57:00 #2
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_164420
Ik denk dat niet het formaat (dik of niet) van de persoon in kwestie er veel toe doet.
Wat er wel toe doet is wat de persoon in kwestie klaarspeelt in bed.
En daar heb je hele goeie en hele slechte voorbeelden van onder zowel dikke als dunne mensen.
I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
pi_164421
Gold het trouwens alleen voor vrouwen?
  Redactie Frontpage woensdag 5 juli 2000 @ 00:15:00 #4
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_164422
Ik val op de wat meer mollige vrouwen. Vidn ik veel opwindender dan een lat met cupje aardbei. Al moet het ook geen 'dikke moeke' wezen, want dat is ook weer afstotend. Maar een stevige meid met dikke dijen, daar ga ik voor!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 5 juli 2000 @ 11:01:00 #5
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_164423
quote:
op 07-05-2000 om 12:15 AM schreef Djeez het volgende:
Ik val op de wat meer mollige vrouwen. Vidn ik veel opwindender dan een lat met cupje aardbei. Al moet het ook geen 'dikke moeke' wezen, want dat is ook weer afstotend. Maar een stevige meid met dikke dijen, daar ga ik voor!

Hier sluit ik me volkomen bij aan!
Ik houdt van stevig vrijen en om een of andere reden heb ik bij een magere vrouw altijd het idee dat ik haar pijn doe of zo... Ik houdt ervan om een beetje vlees te hebben om vast te pakken. Dus geef mij maar de iets molligere vrouwen!

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_164424
Ik geloof dat het ook voor mannen gold, maar weet het niet zeker. De kop ging in ieder geval over vrouwen (selectief geheugen noemen ze dat geloof ik ).

Mijn voorkeur gaat trouwens ook naar een man die wel wat vet heeft, niet te veel, maar zeker geen spierklomp/skelet zonder grammetje vet. Dat ligt zo hard

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 5 juli 2000 @ 12:19:00 #7
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_164425
Tja, van mij hoeft ze ook niet erg dun te zijn. Maar in principe maakt het me weinig uit.
pi_164426
Ik hou wel van een beetje magere mannen, ik bedoel niet van die types met weinig vet en veel spieren, maar gewoon dun. Kweetniet precies waarom, waarschijnlijk omdat m'n armen daar tenminste ruim omheen passen tijdens een innige omhelzing... (en laat mijn vriendje nou precieieies goed gebouwd zijn!)
Mmm...

woensdag 5 juli 2000 @ 16:00:00 #9
4210 Joe Gain
Is you, or is you ain't??
pi_164427
Inderdaad, een vrouw met ínhoud' is veel fijner dan zo'n wakeboard. Het gevoel dat je aan het vrijen bent met zo'n dun stukje Hotwing is niet bevordelijk voor de you know what. Geef mij maar een Kentucky Fried Chicken vrouwtje, die kan wat hebben! GRRAAAWW!!!!
*No animals were harmed during the posting of this post*
  woensdag 5 juli 2000 @ 17:46:00 #10
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_164428

[Dit bericht is gewijzigd door Lot (Datum 05 Juli 2000).]

Zit niet te spitten in jezelf, in elke centimeter.....pas als je aan een ander denkt, gaat alles stukken beter....
pi_164429
Zolang het maar niet extreem is. Een beetje mager/dik is niet erg, maar té, dat wel.

woensdag 5 juli 2000 @ 18:15:00 #12
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_164430
...

[Dit bericht is gewijzigd door Lot (Datum 05 Juli 2000).]

Zit niet te spitten in jezelf, in elke centimeter.....pas als je aan een ander denkt, gaat alles stukken beter....
  Redactie Frontpage woensdag 5 juli 2000 @ 18:24:00 #13
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_164431
quote:
op 07-05-2000 om 06:15 PM schreef Lot het volgende:
[quote]op 07-05-2000 om 04:00 PM schreef Lot het volgende:
bedpartners

Dus er is hoop voor Djeez?

------------------
De naam is Tetelepta. Punt. En. El. www.tetelepta.nl

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser (Datum 05 Juli 2000).]

woensdag 5 juli 2000 @ 20:04:00 #14
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_164432

pi_164433
Een beetje mollig lijkt me beter. Maarja.. het meisje waar in min of meer verliefd op ben (*).. die is heel klein en slank.

* Klinkt niet echt overtuigend he'... is het ook niet

Sta stil bij elke stap die je zet.
pi_164434
Voor de sex ??
ik zo het niet weten maar uiterlijk in een relatie maakt mij vrij weinig uit het gaat om innerlijk !
  donderdag 6 juli 2000 @ 10:31:00 #17
2209 puntloos
Gij zult niet JeWeetWellen!
pi_164435
Ik heb eigenlijk geen idee, ik denk dat omstandigheden ook veel belang hebben. Bijvoorbeeld hoe lekker je in je vel zit heeft er ook mee te maken. 'Licht uit en onder de dekens graag' beperkt de lol toch wel een beetje, misschien hebben dikkere mensen (m/v) daar meer last van.
Life (n), Something that goes 'squish' when you step on it.
pi_164436
quote:
op 07-06-2000 om 10:31 AM schreef puntloos het volgende:
(...)
Bijvoorbeeld hoe lekker je in je vel zit heeft er ook mee te maken. 'Licht uit en onder de dekens graag' beperkt de lol toch wel een beetje, misschien hebben dikkere mensen (m/v) daar meer last van.
(...)

Ik denk dat dit zowiezo opgaat voor mensen die heel onzeker over hun lichaam zijn, die zichzelf ronduit lelijk vinden. Dikkere mensen kampen misschien wat vaker met die gevoelens en dat zou dan weer prestaties in bed (wat klinkt dat raar 'prestaties') kunnen beïnvloeden wat ze in het algemeen weer minder goed in bed maakt

Maar ja, gaat ook op voor heel magere mensen, vrouwen met heel kleine of juist heel grote borsten, mannen met een kleine penis (echt of in hun hoofd), mensen met rare vlekken/littekens/stoma's/een houten been/huidziekten/nare lichaamsgeur (overdrijf ik al een beetje )...etc etc

Mischien dat je lekker in je vel voelen, hoeveel dat dan ook is, een van de belangrijkste voorwaarden is om beter in bed te zijn

donderdag 6 juli 2000 @ 20:02:00 #19
46 ArchAngel
*Addicted to the white death*
pi_164437
Ik hoorde dat 1m83 en 96 kilo een optimum is?
Even krimpen en aankomen, dan komt dat helemaal goed met mij
[b]You can't wake a dog who is pretending to be asleep[/b] __Old Navaho
  FOK!fossiel vrijdag 7 juli 2000 @ 16:30:00 #20
1455 Keroppi
kool kikker
pi_164438
Dat wordt dus DE smoes om meer te snoepen.

"ik wil een beter sexleven"

Chick on a mission
pi_164439
quote:
op 07-07-2000 om 04:30 PM schreef Keroppi het volgende:
Dat wordt dus DE smoes om meer te snoepen.

"ik wil een beter sexleven"

Tsja, moet ik ook op wel heel erg hoge hakken gaan lopen wil ik de 1.83m halen

Dat aankomen zal wel lukken...

vrijdag 7 juli 2000 @ 17:11:00 #22
3766 Maxx
SerieJunkies.nl
pi_164440
Jeetje, het lijkt wel of iedereen die reageert op wat dikkere vrouwen valt (sexueel gezien dan).

Als ik eerlijk moet zijn dan heb ik liever een slanke vrouw. Na bovenstaande reacties gelezen te hebben ben ik erg blij, want die slanke dames schijnen er dus in overvloed te zijn.

pi_164441
Mijn statistiek is helaas beperkt, maar tot nu toe vind ik de wat molliger vrouwen fijner in bed. Ik vind het heerlijk als een vrouw op alle plaatsen lekker zacht aanvoelt
  zaterdag 8 juli 2000 @ 15:53:00 #24
4580 RickH
Jong, rijk, knap.. ahum.
pi_164442
Mijn vriendinnetje is mollig, maar het zit bij haar op de juiste plaatsen. Ze ziet er niet meteen plomperig uit. Dan vind ik het prachtig.

Of komt het nou gewoon doordat ik verliefd ben dat ik mijn vriendin prachtig vind...?

Rick

---
Allesch komt choed, niet choed geld weg!

Rick
http://www.rheijster.com

woensdag 12 juli 2000 @ 11:47:00 #25
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_164443
quote:
op 07-08-2000 om 03:53 PM schreef RickH het volgende:

Of komt het nou gewoon doordat ik verliefd ben dat ik mijn vriendin prachtig vind...?

Rick

Daar komt het door Rick

Geen idee hoe dat zit met een beter sexleven met iemand die wat molliger is....heb niet zoveel ervaring eerlijk gezegd..zal me "exie" eens vragen
Zit zelf redelijk strak in me velletje, niks te mager, maar zeer zeker niks te dik.
Mijn "aaibaarheidsfactor" ligt wel erg hoog geloof ik, want op de een of andere manier schijnen mannen het prettig te vinden me "toevallig" aan te raken, wat bijzonder irri is....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')