abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 november 2005 @ 19:23:39 #1
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_32293860
quote:
fter the untimely passing of Eddie Guerrero, WWE and the entire sports-entertainment community is steel reeling from the devastating loss of a champion. The initial autopsy reports on Guerrero have come in. WWE.com spoke with Eddie’s widow, Vickie Guerrero, earlier today.

“It was heart failure. It was from his past – the drinking and the drug abuse. They found signs of heart disease. She (the examiner) said that the blood vessels were very worn and narrow, and that just showed all the abuse from the scheduling of work and his past. And Eddie just worked out like crazy all the time. It made his heart grow bigger and work harder and the vessels were getting smaller, and that’s what caused the heart failure. He went into a deep sleep.

As soon as they saw his heart, they saw the lining of his heart already had the heart disease. There was no trauma, and Eddie hadn’t hurt himself in any way. It answered a lot of questions. I knew Eddie wasn’t feeling very good for the last week. He was home and kept saying he wasn’t feeling good and we thought it was just “road tired.” So we thought he just had to rest. It answered a lot of my questions, too, because he was just so exhausted. She said it was normal because the heart was working so hard.

When he didn’t call me last night and the night before I knew it was for real, because he would call me every night. I miss his phone calls. I cried through the whole thing (last night).

I loved his laugh. His laugh was the best.

We just celebrated his four-year sobriety last Thursday. We just thought we had life by the handful. We thought we had it all figured out. He worked so hard to make a better life for us.

I’m just overwhelmed by how people are coming out. It’s touched my heart a lot.

Everybody was just in awe last night in how beautifully everything was put together.

All my life was wrestling. All he did was take care of them and live for that. And I don’t know what to do now.”
Laatste post uit vorige topic.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  dinsdag 15 november 2005 @ 19:27:57 #2
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_32294014
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling

Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties:
WWE

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

TNA

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie krijgt binnenkort tv uitzendingen op het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

ROH (Ring of Honor)
ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstelfederatie die 'pure' matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE). Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches.
In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een 'bloodfued' aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.

Een paar sterren van ROH:

Samoa Joe
CM Punk (hoewel nu geloof ik niet meer, omdat hij bij WWE heeft getekend)
Frankie Kazarian
Austin Aries
Low-Ki
Colt Cabana
Spanky
Matt Hardy (voordat hij weer terug naar WWE kwam. Hij noemde ROH nog in een interview)
Christopher Daniels
Homicide

Austin Aries is op dit moment kampioen, zover ik weet. Hij won de titel in een match van 90 minuten tegen CM Punk.

Verder weet ik er ook niet zoveel van, omdat ik alleen maar losse matches weet te vinden om te downloaden. Voor meer info: http://www.rohwrestling.com

Verder zijn er ook nog Indy's. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaallijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spectakel dus.

Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met grasmaaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Veel plezier hier!

De vorige topics:
http://forum.fok.nl/topic/684669
Deel 2 kan ik niet vinden
http://forum.fok.nl/topic/269492
http://forum.fok.nl/topic/745485

Hier de op
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  dinsdag 15 november 2005 @ 19:33:35 #3
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_32294179
Had t idd ook gelezen. Helaas toch nog wel een verband met zen verleden maar helaas tis niet anders
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_32296371
Eddie
pi_32296899
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_32296943
Ik vond hem de jaren ruiger worden
  dinsdag 15 november 2005 @ 21:54:55 #7
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_32298293
Erg indrukwekkende tribute aflevering ,

Ik neem aan dat Benoit, als hij er al tot in staat is, aanstaande vrijdag zal worstelen tijdens de Smackdown tribute.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 16 november 2005 @ 00:12:06 #8
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_32302785
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 21:54 schreef PirE het volgende:
Erg indrukwekkende tribute aflevering ,

Ik neem aan dat Benoit, als hij er al tot in staat is, aanstaande vrijdag zal worstelen tijdens de Smackdown tribute.
RAW en SmackDown zijn zondagavond opgenomen omdat ze naar Europa komen...
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  woensdag 16 november 2005 @ 00:58:21 #9
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_32303783
RAW was om te huilen zo goed ;_;
Vaya con dios Eddie
pi_32307111
vanavond kijken wordt niks, pwt ligt plat
moet nog een dagje wachten dus
  woensdag 16 november 2005 @ 10:21:53 #11
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_32307517
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_32308075
Was echt een kippenvelaflevering. Vooral de interviews van Benoit en Rey en wat na de wedstrijd van HBK en Rey gebeurde. Ook leer je eigenlijk een beetje de mensen achter de personages kennen. Ik wist niet dat HBK zo religieus was. Ook ontroerend om te zien dat het grootste harteloze monster van WWE, HHH, toch emoties kan tonen. Ik heb het op dvd gebrand. Nu kijken of ik de tribute voor Owen Hart kan vinden.
pi_32314208
Ik kreeg echt kippevel na dat filmpje aan het begin, toen Vince "Viva la Raza" riep.

Damn
pi_32315944
Blijft echt raar.
Is echt wennen nu geen Eddie meer.
  woensdag 16 november 2005 @ 17:33:53 #15
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_32319771
ik heb nog kippenvel als ik aan de aflevering denk en al helemaal als ik aan de match van Chavo denk die nog gaat komen op SD ( ja ik heb de spoilers gelezen taht's why )

btw :
quote:
WWE have decided to drop the Kerwin White character. On WWE.com, the Kerwin White bio was taken down, and replaced with a bio for Chavo Guerrero, including older pictures of Chavo with dark hair. Chavo's bio does not mention the Kerwin White gimmick at all, rather a reference to Chavo being traded to RAW in the 2005 Draft lottery, and carrying the torch for his family name on RAW. As many know, Chavo was given the Kerwin White gimmick earlier in the year. The idea behind the gimmick was that Chavo was pretending to be a wealthy white male, and wanted nothing to do with his Hispanic background. WWE has decided to scrap this gimmick and have Chavo be able to carry on the legacy of the Guerrero name.
Respect
  woensdag 16 november 2005 @ 17:39:47 #16
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_32319910
quote:
Op woensdag 16 november 2005 14:10 schreef Unstoppable het volgende:
Ik kreeg echt kippevel na dat filmpje aan het begin, toen Vince "Viva la Raza" riep.

Damn
dat en dat wat Cena met zijn shirt deed waren echt dé momenten van de show. HBK vs Rey Rey was trouwens echt een heerlijke wedstrijd
pi_32320041
Ik denk dat door de dood de carriere van Chavo Guerrero een nieuwe wending zal krijgen.
Dat hij dichter bij de top zal komen uit respect voor zijn oom.
  woensdag 16 november 2005 @ 17:45:54 #18
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_32320088
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk dat door de dood de carriere van Chavo Guerrero een nieuwe wending zal krijgen.
Dat hij dichter bij de top zal komen uit respect voor zijn oom.
ik hoop het
pi_32320122
Ik ook.
In de WCW tijd was Chavo mijn favoriet.

Dat rebelse en humor van hem sprak me wel aan.
  woensdag 16 november 2005 @ 21:23:54 #20
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_32326204
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:44 schreef Allanon666 het volgende:
Was echt een kippenvelaflevering. Vooral de interviews van Benoit en Rey en wat na de wedstrijd van HBK en Rey gebeurde. Ook leer je eigenlijk een beetje de mensen achter de personages kennen. Ik wist niet dat HBK zo religieus was. Ook ontroerend om te zien dat het grootste harteloze monster van WWE, HHH, toch emoties kan tonen. Ik heb het op dvd gebrand. Nu kijken of ik de tribute voor Owen Hart kan vinden.
Batista zat ook behoorlijk stuk. HHH was ook al erg emotioneel tijdens de Owen Hart tribute.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 16 november 2005 @ 22:19:07 #21
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_32327991
ik vond het net zoals jullie ook echt geweldig mooi om te zien dat alle stoere gasten gewoon stonden te janken om een goede vriend van hun. Erg mooie tribute
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 16 november 2005 @ 22:40:57 #22
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_32328689
quote:
Op woensdag 16 november 2005 21:23 schreef PirE het volgende:

[..]

Batista zat ook behoorlijk stuk. HHH was ook al erg emotioneel tijdens de Owen Hart tribute.
Ik denk dat Batista de laatste maanden heel veel met Eddie getrained heeft en van hem geleerd heeft, in alle verhalen over hem en Batista zegt het ook zegt men dat hij iedereen hielp hoe groen ze ook waren en waar dan ook bij.
pi_32363902
Hoe kijken jullie dat in NL nou? Het is een jaar of 2 terug een paar maanden achtereen op TV geweest, maar verder niet geloof ik. Torrents?

Worstelen is verder wel Ik kan alleen niet geloven dat ik nog steeds geen TV heb gekocht hier in de VS. Terwijl ik heel graag naar worstelen kijk...
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  vrijdag 18 november 2005 @ 09:05:06 #24
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_32364873
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 05:19 schreef StefanP het volgende:
Hoe kijken jullie dat in NL nou? Het is een jaar of 2 terug een paar maanden achtereen op TV geweest, maar verder niet geloof ik. Torrents?

Worstelen is verder wel Ik kan alleen niet geloven dat ik nog steeds geen TV heb gekocht hier in de VS. Terwijl ik heel graag naar worstelen kijk...
nieuwsgroepen
alt.binaries.pro-wrestling om precies te zijn
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 18 november 2005 @ 14:35:06 #25
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_32372752
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 09:05 schreef Paxlie het volgende:

[..]

nieuwsgroepen
alt.binaries.pro-wrestling om precies te zijn
Nee hoor bittorrents
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')