Wat heeft dat ermee te maken dat de ts een stuk onbenul is?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:26 schreef Bensel het volgende:
2e fase neem ik aan? Zie daar je antwoord
Ik weet het, wrijf het er niet teveel in aubquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:32 schreef Marruk het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken dat de ts een stuk onbenul is?
dat klinkt saaiquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:45 schreef jpzegthallo het volgende:
algemene natuur- wetenschappen
Het gaat erom dat de tweede fase kut is. De leerlingen die hun diploma wel halen geraken met onvoldoende kennis van school. Het komt er dus op neer dat de tweede fase nogal slecht uit de verf komt en het afschaffen hiervan zou het beste zijn, dunkt me.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:32 schreef Marruk het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken dat de ts een stuk onbenul is?
MAVO is er niet meer........quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:26 schreef sr_firewire het volgende:
Dan ga je maar terug naar de MAVO, domme zak.....![]()
Net als Europese Cultuur. Das ook zo'n onzinvakquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:53 schreef TrenTs het volgende:
ANW is een vak wat zonde is van het geld.
Bestaat dat?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:03 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Net als Europese Cultuur. Das ook zo'n onzinvak![]()
Maar btw, ik heb morgen ANW![]()
Inderdaad, ANW is notabene een metavakquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:50 schreef idiotforaliving het volgende:
Een 5 voor een openboek toets, kan gebeuren maar voor ANW dan ben je wel heel erg dom
Ik had een 5.2quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:54 schreef switchboy het volgende:
ANW daar haal je achten voor zonder te leren... Je moet echt je best doen om lager dan een 6 te halen.
ANW wordt toch alleen op HAVO en VWO gegeven?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik had een 5.2
Ik kom dan ook van het VMBO
Ik moest een beetje sterren gaan tekenen, ik ken al die sterrenbeelden niet uit mn kopquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:32 schreef Quarks het volgende:
[..]
ANW wordt toch alleen op HAVO en VWO gegeven?
Of heb je na VMBO, HAVO gedaan?
En hoe kun je een 5.2 halen, je hoeft alleen maar te redeneren.
quote:
Slap excuus, dat was toch maar 1 praktische opdracht?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik moest een beetje sterren gaan tekenen, ik ken al die sterrenbeelden niet uit mn kop
Laatste optie idd.
Ja ik had er ook eerst nog nooit van gehoord.quote:
Nee, artikel 50 in een proefwerk ging er totaal over. de rest had ik over het algemeen wel goed.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:40 schreef Quarks het volgende:
[..]
Slap excuus, dat was toch maar 1 praktische opdracht?![]()
In de regel zou ANW het makkelijkste vak moeten zijn omdat het een metavak is.
Mensen met een HAVO denkniveau of hoger moeten echt een voldoende halen.
Had je toevallig ook een 5 voor nederlands?quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:34 schreef Departak het volgende:
Verdraait, ik had ook een 5 voor ANW. Samen met twee anderen werden wij gezamelijk door de overige 267 leerlingen van mijn jaar(5 gymn) uitgelachen.
Ik ben trouwens nieuw hier
Aangenaam![]()
das een verdraaid goed cijfer.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:38 schreef Departak het volgende:
7,1 maar door aftrek van 0,7 punt voor spelling 6,4. Ach, poëzie, wat moet ik zeggenDyslexie zal ik maar zeggen he
Dat klinkt niet eens zo saai.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:43 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ja ik had er ook eerst nog nooit van gehoord.![]()
We praten gewoon de hele les een beetje over filosofie, hoe cultuur ontstaat, verschillende opvattingen over het ontstaan van de mens, blablabla. Het is iig doodsaai
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |