Veel herhaling/flash backs?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:35 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit me heel erg af te vragen wat ze morgen in de uitzending gaan laten zien
Misschien zijn ze boeiender dan de bewoners zelf.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:37 schreef melke het volgende:
Pfffff waarom laten ze nou die stoelen en de bank zien zeg!
Laat Dido en Roel en Lieske in de keuken nou zien! Wil weten of Roel gaat glijden tov Lieskequote:Op dinsdag 15 november 2005 20:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien zijn ze boeiender dan de bewoners zelf.
die stoelen en banken hebben brengen meer humor, spanning en sensatie, roddels, achterklap, gevoelens, en actie dan al die bewoners bij mekaar geleuf ik!quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:37 schreef melke het volgende:
Pfffff waarom laten ze nou die stoelen en de bank zien zeg!
Vind ik niet nee. Er is volgens mij wel wat aan de hand met Rob. Iets geheimzinnigs. Waarom moet hij anders 100 keer per uur naar de dagboekkamerquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
die stoelen en banken hebben brengen meer humor, spanning en sensatie, roddels, achterklap, gevoelens, en actie dan al die bewoners bij mekaar geleuf ik!
De vorige keer dat je je dat afvroeg verstopte BB 't geld van Roel en werd 't een gekkenhuis.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:35 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit me heel erg af te vragen wat ze morgen in de uitzending gaan laten zien
Zow mooi, zag je die stoel ff van kleur veranderen en bewegenquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
die stoelen en banken hebben brengen meer humor, spanning en sensatie, roddels, achterklap, gevoelens, en actie dan al die bewoners bij mekaar geleuf ik!
Ze bieden iig meer mogelijkheden voor spanning, sensatie, gevoelens en actie als de bewonersquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
vertel... (geen beeldquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:41 schreef regenworm het volgende:
Een brief van BB
Ze hebben een of ander gedachtenlees-speelgoedje gehad. Jippie echt coolquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze hebben een of ander gedachtenlees-speelgoedje gehad. Jippie![]()
![]()
Dat pokke ding raad Lul wel maar cavia nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze hebben een of ander gedachtenlees-speelgoedje gehad. Jippie![]()
![]()
RECLAMEquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze hebben een of ander gedachtenlees-speelgoedje gehad. Jippie echt cool![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat pokke ding raad Lul wel maar cavia niet![]()
Hoevaak is er hier niet over gesproken en zeiden mensen dat Menno saaiheid brengt, dat Linda alleen leuk is als ze dronken was en dat ralph stil in een hoekje zat. Ik mis de planten in de douche, ik mis ralph die op het moment dat de bewoners geen pap meer kunnen zeggen van de drank gewoon nog om het kwartier vraagt of die een biertje voor ze mee moet nemen, ik mis de irritaite aan linda d'r beperkte kledingberg, ik mis linda's kutfeestjes, ik mis Linda's directheid, ik mis de roddel om menno, ik mis de initiatieven van Menno , Hell ik mis zelfs de uitbarstingen van tanja van voor de bevalling.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien zijn ze boeiender dan de bewoners zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |