Mannen hollen toch ook niet naar een enlargement-dokter omdat een vrouw zegt: "jezus zeg, daar doe ik het niet op hoor. Kom maar terug als er 3 cm bij gekomen is" ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Vrouwen hollen niet naar de plastisch chirurg om ze op te laten pompen omdat de man dat wil...ze wil het in de meeste gevallen zelf omdat ze zo denkt aantrekkelijker te worden.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:39 schreef Gizmo112 het volgende:
Liever een kleine die stijgerd dan een grote die weigerd
Precies, dat probeer ik juist ook te bewerenquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Mannen hollen toch ook niet naar een enlargement-dokter omdat een vrouw zegt: "jezus zeg, daar doe ik het niet op hoor. Kom maar terug als er 3 cm bij gekomen is" ?
Die doen het, net zoals vrouwen, om hun eigen onzekerheid weg te nemen en omdat ze denken zo beter in de markt te komen te liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pies on joe toe
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:36 schreef bonke het volgende:
ik ben van onder net een babySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
korte beentjes heb jij dan. Ik heb wel zin een potje dwergwerpen...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
weet ik wel, twas maar lollig bedoeltquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:19 schreef Gripper het volgende:
[..]
Uiteraard staan alle dingen die ik noemde (colafles, komkommer, satéprikker) model voor de bijbehorende diktes.
Ik vind het wel geil als een meisje kleiner is dan mij qua lengtequote:Op vrijdag 18 november 2005 14:05 schreef belusting het volgende:
je zult als lange slungel maar seks hebben met een dwerg.. iedereen scheldt je voor pedo uit
Goed verstopt, onder een spoiler en met waarschuwing.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:05 schreef belusting het volgende:
je zult als lange slungel maar seks hebben met een dwerg.. iedereen scheldt je voor pedo uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |