quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:36 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
Vraagje voor de dames (en homoseksuele heren):
Stel je voor dat er iemand loopt op te scheppen en te brallen dat zijn penis een maat heeft waar de gemiddelde mora frikandel jaloers op moet worden.. Zou je dan per-se met die jongen naar bed willen... ongeacht hoe z'n uiterlijk, persoonlijke hygiëne of karakter is...
in short: Maakt lengte zoveel uit?
er is een verschil tussen liever een bedpartner met een grote dan een kleine pik hebben en 'per-se met iemand naar bed willen' omdat ie een grote heeft.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:36 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
[verhaal]
Zou je dan per-se met die jongen naar bed willen...
in short: Maakt lengte zoveel uit?
En slaat dat klein maar fijn op jou of is dat een onderdeel van je standpunt ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:40 schreef Schmurf het volgende:
[..]
er is een verschil tussen liever een bedpartner met een grote dan een kleine pik hebben en 'per-se met iemand naar bed willen' omdat ie een grote heeft.
ja ik heb een miniscuul pikkie, wou je dat weten?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:42 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
[..]
En slaat dat klein maar fijn op jou of is dat een onderdeel van je standpunt ?
Nee of je kleine pikkies prefereert ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:44 schreef Schmurf het volgende:
[..]
ja ik heb een miniscuul pikkie, wou je dat weten?
daar prefereer ik geen antwoord op te gevenquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:45 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
[..]
Nee of je kleine pikkies prefereert ?
Je hoeft niet gelijk zo op je "pik" getrapt te reageren hoor![]()
Mag ik er dan niet trots op zijn?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:48 schreef purplerose het volgende:
Deek hoeft dus ook niet zo tekoop te lopen dat ie van hem 25cm is
Trots erop zijn en ermee tekoop lopen zijn 2 verschillende dingenquote:
De meeste zeekoeien hebben tieten ter grootte van een kleine planeet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:14 schreef Muertez het volgende:
stel een vrouw heeft enorme tieten (en jij bent een tietenman), zou jij er dan mee naar bed willen ongeacht haar verdere uiterlijk, karakter, persoonlijke hygiene etc.![]()
Nee 18cm is klein......quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:48 schreef purplerose het volgende:
Ik heb liever eentje van rond 18cm die lekker dik is dan eentje van 25cm,
Wat zijn we toch allemaal weer jaloers op mij.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:41 schreef koffiekoekje het volgende:
Maar onthoud:...
Een strootje kriebeld harder dan een boomstam [afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:50 schreef deek het volgende:
[..]
Wat zijn we toch allemaal weer jaloers op mij.
Ik heb een leuter van 25 cm, ik maak dat een paar keer kenbaar en kijk eens wat voor een reacties dat oproept.
Kom op zeg
get a life
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:50 schreef deek het volgende:
[..]
Ik heb een leuter van 25 cm mm, ik maak dat een paar keer kenbaar en kijk eens wat voor een reacties dat oproept.
Kom op zeg
get a life
Ik 20cm, ben ik nu minderwaardig?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:50 schreef deek het volgende:
[..]
Ik heb een leuter van 25 cm, ik maak dat een paar keer kenbaar en kijk eens wat voor een reacties dat oproept.
Kom op zeg
get a life
Je beschrijft een dusdanig verschrikkelijk persoon dat ik echt hélemaal nergens toe in staat zou zijn met hem. Niet eens een gesprek van 5 minuten, laat staan meer.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:36 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
Stel je voor dat er iemand loopt op te scheppen en te brallen dat zijn penis een maat heeft waar de gemiddelde mora frikandel jaloers op moet worden..
18cm is gemiddelde maat hoorquote:
Ik meen zelfs dat het gemiddelde iets van 16,5 cm wasquote:
Volgens mij is dat de bovengrens van het gemiddelde, 't ligt volgens mij tussen de 13 en 16 cm - en da's al breed genoegquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik meen zelfs dat het gemiddelde iets van 16,5 cm was
dus 3 cm lang en 30cm dik heb je lieverquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:12 schreef Sas22 het volgende:
Nou een beetje lengte mag wel.
Alleen is dikte belangrijker, want want heb je nou aan zo`n slurf van 30 cm als ie 3 cm dik is![]()
Voor jou?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:51 schreef avdbree het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de bovengrens van het gemiddelde, 't ligt volgens mij tussen de 13 en 16 cm - en da's al breed genoeg.
Menig fok!ker meet hem pas op als ze denken dat ze echt buiten de maat vallenquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:50 schreef deek het volgende:
[..]
Kom op zeg
get a life
Ik ken er zat, die mijn paal willen berijden, en dat inmiddels ook al hebben gedaan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:59 schreef purplerose het volgende:
wat ik ermee zeggen wil is dat veel vrouwen geeneens een lul van 25cm willen hebben, maar dat DIKTE, niet de lengte, de DIKTE. Damn ik hoop dat het nu duidelijk is zeg
Zeg, zou je je icoon even willen aanpassen? Wie ben jij om de goed heilig man zo te onteren? Jij eikel!quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:04 schreef longinus het volgende:
Ik kan prima beffen, daar hoor je mij toch ook niet over opscheppen.
Handig he, zo'n anoniem forum om lekker op te scheppen. Kom jij ook eens aan je trekken, zielepoot.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:04 schreef deek het volgende:
[..]
Ik ken er zat, die mijn paal willen berijden, en dat inmiddels ook al hebben gedaan.
In mijn geval is die en lang en zeer dik![]()
Pas jij dan je fotoboek aan, of je taal gebruik, jij zou maagd zijn en daar trots op zijn, ondertussen loop je hier te lullen dat je neukt, niet liegen he, dat doen we hier niet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Zeg, zou je je icoon even willen aanpassen? Wie ben jij om de goed heilig man zo te onteren? Jij eikel!
Waar heb ik gezegd dat ik neuk? Lees eens beter, of zit je pik soms in de weg van je blikveld?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:07 schreef deek het volgende:
[..]
Pas jij dan je fotoboek aan, of je taal gebruik, jij zou maagd zijn en daar trots op zijn, ondertussen loop je hier te lullen dat je neukt, niet liegen he, dat doen we hier niet.
Als ik gekriebeld wil worden pak ik wel een veertje, als ik wil neuken dan wil ik niet dat het kriebeld....quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:41 schreef koffiekoekje het volgende:
Maar onthoud:...
Een strootje kriebeld harder dan een boomstam [afbeelding]
Ik vind het niet eens meer prettig om na de eerste keer verder te gaan. Ten eerste ben ik dan te moe, ten tweede is Hij lam en voelt een directe erectie daarna niet echt lekker (beetje spierpijnachtig).quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:09 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik neuk? Lees eens beter, of zit je pik soms in de weg van je blikveld?
Schatje van me, die penisobsessie is een mannending, geloof me nu maar...quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:02 schreef FuifDuif het volgende:
Vrouwen die zoveel waarde hechten aan zo'n pik verdienen het om ermee doorboord te worden. Heb medelijden met die wijven want het zijn pure sletten en nog minder waard dan een hangbuikzwijn.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Zeg, zou je je icoon even willen aanpassen? Wie ben jij om de goed heilig man zo te onteren? Jij eikel!
o.k.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:59 schreef purplerose het volgende:
owja, laten we gaan mutsen over wat nou psies het gemiddelde is, 18cm is flink, 20 cm is groot en 25 cm is huge blablabla....
wat ik ermee zeggen wil is dat veel vrouwen geeneens een lul van 25cm willen hebben, maar dat DIKTE, niet de lengte, de DIKTE. Damn ik hoop dat het nu duidelijk is zeg
Dus nee, een lange frikandel is NIET gods gift to women
Want? Dan wordt haar doos groter of zo?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:07 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Het wordt tijd dat ze de pil gaat halen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |