Watjequote:Op dinsdag 15 november 2005 18:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
* geeft wijselijk geen commentaar op deze stelling
quote:
Verbaast me niks.. da's het Tanja virus dat nog in het huis hangtquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:11 schreef bunnyma het volgende:
Heeft Rob eens een keer niet gekookt maar de anderen en dan zegt hij: "Ik eet niet mee".
Hij wil de overgebleven kip van gisteren eten.
als ik de keuze had tussen een kaasfondue of kliekjes, nam ik ook de kliekjes hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:11 schreef bunnyma het volgende:
Heeft Rob eens een keer niet gekookt maar de anderen en dan zegt hij: "Ik eet niet mee".
Hij wil de overgebleven kip van gisteren eten.
Raar wat sommige mensen raar vindenquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:15 schreef teamlead het volgende:
beetje raar dat Rob wel die zalf krijgt en Lieske niet....
Riri schreef: "Ze zegt in wezen,ga naar Roel toe en zeg wat je tegenvalt in zijn gedrag,gaat hij daar niet op in of doet hij daarover raar dan heb je in wezen een goede reden om hem te nomineren,je hebt die ander dan wel de gelegenheid gegeven om zijn gedrag uit te leggen,Lieske kan daarna er mee doen wat ze zelf wil."quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:16 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Raar wat sommige mensen raar vinden![]()
welke zalf?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:15 schreef teamlead het volgende:
beetje raar dat Rob wel die zalf krijgt en Lieske niet....
Ik heb meteen een afspraak gemaaktquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:07 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Nee joh.. hij maakt een geintje.. en anders moet hij eens naar een dokter toe..![]()
Gisteren was ik lief tegen je en dat heeft me niks opgeleverd, dus gooi het vandaag maar eens op een andere boeg..quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
zo scoor je natuurlijk nooit pluspunten....![]()
ja.. en vervolgens rent ze naar Roel om hem in te lichten. Mijn stelling was nu juist dat Dido niet zo oprecht is als ze zich in dit advies voordeed.. want toen Dido genomineerd werd omdat Lieske haar gevoel volgde, brak de pleuris uit.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Riri schreef: "Ze zegt in wezen,ga naar Roel toe en zeg wat je tegenvalt in zijn gedrag,gaat hij daar niet op in of doet hij daarover raar dan heb je in wezen een goede reden om hem te nomineren,je hebt die ander dan wel de gelegenheid gegeven om zijn gedrag uit te leggen,Lieske kan daarna er mee doen wat ze zelf wil."
Dat is ook wat ik heb gezien ja.
Grote jongen !!quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb meteen een afspraak gemaakt
Kijk, dat vind ik dan weer raar.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
zo scoor je natuurlijk nooit pluspunten....![]()
één of ander spul dat Lieske gebruikt voor haar eczeem-plekjes in haar gezicht.. Die zalf was op, maar wordt maar niet geleverd... Rob heeft een pukkel op de rug en krijgt precies die zalf die Lieske ook nodig heeftquote:
Rob heeft een vreemde pukkel op zijn rug.. daar heeft hij zalf voor gekregen.. Dat is dezelfde zalf als Lieske normaal gebruikt voor haar eczeem.. alleen krijgt Lieske de zalf dus niet en manke Nelis wel..quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:18 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Gisteren was ik lief tegen je en dat heeft me niks opgeleverd, dus gooi het vandaag maar eens op een andere boeg..![]()
Rob is een Hummie likkerquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
één of ander spul dat Lieske gebruikt voor haar eczeem-plekjes in haar gezicht.. Die zalf was op, maar wordt maar niet geleverd... Rob heeft een pukkel op de rug en krijgt precies die zalf die Lieske ook nodig heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |