Ze heeft het er met Ingrid over gehad. Ze wil nl niet gecommandeerd worden door hem.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:57 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom die 2 hun nominaties opeens zouden moeten aanpassen![]()
Chantal durft Rob (nog) niet te nomineren, zo voelt zich al teveel buiten de groep gezet en Ingrid heeft 'iets' met Rob. Rob komt er echt niet op.
Nee, maar vergelijk haar eens met de andere vrouwelijke bewoners. Dido, die wist sinds kort niet eens wat steengrillen was of wie ze op haar shirtje had staan. Nathalie, die zie je alleen maar ja en nee knikken. Ingrid, tafel van 1, tot hoever gaat deze? Chantal, roddelqueen haarzelf, oke wel goede levenservaring. Lieske, jong, veel woorden nodig voor een kort verhaal, maar niet dom vind ik. Ze heeft een goede algemene kennis. Dat kun je niet van iedere vrouwelijke bewoonster zeggenquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
aar komop: je kunt toch niet zeggen dat ze overkomt (kernwoord hier) als de intelligentste der bewoners?
Ze heeft al eerder aangestuurd op een nominatie van Rob om vervolgens zelf een ander te nomineren.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:01 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze heeft het er met Ingrid over gehad. Ze wil nl niet gecommandeerd worden door hem.
Na het gesprek dat Lieske gister met Rob had denk ik niet dat hij op Lieske stemt. Denk dat Rob op Ingrid gaat stemmen. Ik denk dat Dido op Chantal stemt, aangezien ze nu beter met Lieske om gaat dan met Chantal en Chantals nominatie veel aanvallender was. Denk dat mensen met 1 stem ook op de bank komen. Mijn bank: Chantal, Dido, Lieske, Roel, Joost en Ingridquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:41 schreef F4iTH het volgende:
Als Lieske Roel nomineert dan krijgen we denk ik een bank met Roel (Joost, Lieske) , Dido (Chantal, Igrid) en Lieske (Dido/Nathalie en Rob). Geen leuke bank denk ik zo.![]()
En wie vliegt eruit denk/hoop je?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:08 schreef Wup het volgende:
ik vind het een prima bank melke
Omdat ze geen houten kont wilde van de stoelen in de keuken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:09 schreef Isabeau het volgende:
Wat zitten ze gezellig in de kamer. Waarom eigenlijk, er is toch geen tv
Ze zitten te kaasfonduen....quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:09 schreef Isabeau het volgende:
Joost of Roel of Ingrid, ik ben vrij makkelijk:)quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:09 schreef melke het volgende:
En wie vliegt eruit denk/hoop je?
is gezelliger dan aan zo'n lange tafel....quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:09 schreef Isabeau het volgende:
En al zou Ingrid de zwakste zijn. Ik ben er niet meer zo erg van overtuigd dat de zwakste ook inderdaad weg moet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:12 schreef F4iTH het volgende:
Zou idd een mooie bank zijn(Ingrid de zwakste?) maar met een beetje pech krijgen we 3 mensen met 2 stemmen. Ik hoop iig echt dat Ingrid, Chantal en Joost er ook een keer op komen te zitten. Wordt echt tijd.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:12 schreef melke het volgende:
Wat zijn ze trouwens aan het eten? Kaasfondue?
Wie gaat er volgens jou dan op wie stemmen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:12 schreef F4iTH het volgende:
Zou idd een mooie bank zijn(Ingrid de zwakste?) maar met een beetje pech krijgen we 3 mensen met 2 stemmen. Ik hoop iig echt dat Ingrid, Chantal en Joost er ook een keer op komen te zitten. Wordt echt tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |