nog iets ergersquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:28 schreef Seraphin het volgende:
laat gewoon open, boeit verder niet.
zeker CJIB?![]()
een 0 of blanco latenquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:26 schreef 020-NRD het volgende:
Ik ben van de nieuwe generatie die zonder acceptgiro's werkt maar deze keer kom ik er niet onderuit en heb ik er eentje liggen. Maar ik weet even niet meer of je nou het eerste of het laatste vakje moest voorzien van een kruis als je een korter rekening nummer heb. of maakt het niks uit?
Dat hoeft al een jaar of tien niet meer.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:49 schreef 2meterpeter het volgende:
is het dan geen nummer van de postbank?
dan moet je als eerste een P erneer zetten en dan de rest
Het gaat in dit geval om een 9-cijferig rekeningnummer, dus niet van de postbank.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:55 schreef Uncle het volgende:
zoals gezegd, korter nummer is van de postbank. Dus of een P ervoor, of niks doen en laatste vakje open laten (zoals dat met internetbankieren ook vaak gebeurd)
Er bestaan ook rekeningen van 10 cijfers.quote:Op zondag 20 november 2005 02:29 schreef LennyKravitz het volgende:
waarom heeft dat formulier überhaupt 10 vakjes?... NL-rekeningen zijn maximaal 9 cijfers... en postbank maximaal 7 op dit moment...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |