De ultieme integratie snack!quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:08 schreef bolivian het volgende:
Bruin van buiten, wit van binnen.
Precies, er mag wel een variant op de markt verschijnen met witte chocolade. En met die naam lost dat dit probleem ook op.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:12 schreef RedVampire het volgende:
Ze moeten er gewoon eentje maken met witte chocolade en die een Kaaskop zoen noemen, probleem opgelost!
Alleen hoor je die blanke mensen er nooit over klagen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:18 schreef sr_firewire het volgende:
En what about:
- Witte Chocolade
- Blanke Vla
- Witte reus
Allemaal puur rassistisch !!!
Die hebben immers geld zat om die shit te kopen....quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:23 schreef Lucille het volgende:
[..]
Alleen hoor je die blanke mensen er nooit over klagen.
Je zou bijna denken dat als een bevolkingsgroep zich hier druk om maakt dat het met de serieuze discriminatie best wel mee valt. Je pakt immers altijd de meeste serieuze problemen aan, tenzij je verkeerde prioriteiten hebt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:27 schreef Toeps het volgende:
Ik snap niet dat die negers dat als een belediging zien. Lusten ze soms zelf geen negerzoenen? Want het hele negatieve ontgaat me hier een beetje. Kijk, als het stinkbommen waren geweest, of breekijzers, die iets met neger in de naam hadden gehad, dan kan ik er nog in komen. Maar een koekje, gut, wat erg!
Die heb je hier ook hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:25 schreef Xanthe het volgende:
De variant met witte chocolade is er al , heb hem alleen nog niet in Nederland in de schappen gezien, Duitsland heeft ze wel (wel samen in een doos met melk en pure chocolade).
TomTom....waar ken ik dat nog meer van?quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:36 schreef Lucille het volgende:
Zullen we het Surinaamse gerecht Pinda Tomtom dan ook meteen bannen? Pinda is immers ook een verwijzing naar de Indonesische medemens en TomTom lijkt te veel op Ome Tom, je weet wel van die Negerhut. Of mag ik dat ook niet meer zeggen, moet dat sociale woningbouw worden?
Ja, dan zou ik een neger in mijn auto hebben die me de weg moet wijzen, en dat is dan weer slavernij, dus dat kan niet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:41 schreef BobRooney het volgende:
[..]
TomTom....waar ken ik dat nog meer van?
Open er een topic over.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:29 schreef Mauro het volgende:
Waar blijft de discussie over het afschaffen van de zwarte pieten?
Je hebt dus een bruine navigator.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik een neger in mijn auto hebben die me de weg moet wijzen, en dat is dan weer slavernij, dus dat kan niet.
Jaja, een echte zwartwerker.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:58 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je hebt dus een bruine navigator.
Nee, een zwarte. Met een rood randje.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:58 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je hebt dus een bruine navigator.
Idd ik wil gewoon een blanke!! ik blief die bruine troep niet. Straks krijg ik er een ziekte van. Arier kussen noemen we die dan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:25 schreef Xanthe het volgende:
De variant met witte chocolade is er al , heb hem alleen nog niet in Nederland in de schappen gezien, Duitsland heeft ze wel (wel samen in een doos met melk en pure chocolade).
grote kans dat die stichting die nu het woord negerzoen wil verbieden, voornamelijk bestaat uit blanken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:23 schreef Lucille het volgende:
[..]
Alleen hoor je die blanke mensen er nooit over klagen.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Stamp ze kapot! Voordat ze uitkomen!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Suikerfeest kan dan ook niet meer, dat is discriminerend voor alle suikerpatienten.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Stamp ze kapot! Voordat ze uitkomen!
Ja, die hebben we in Nederland ook.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:25 schreef Xanthe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |