Ik dacht ook alleen in filmsquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:04 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Ineens wordt me er toch iemand hard op de grond geworpen en duiken er 3 man bovenop. Er was nog iemand omver gegooid waar ook 3 of 2 man op lagen. Deze werden dus aangehouden en met blinddoeken(is dat de normale gang van zaken) afgevoerd.
Lees post .. heb 1 heel onduidelijke .. waar je alleen 3 gasten op die ene vent ziet liggenquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:13 schreef cultheld het volgende:
feauteau?
alsof er camera's bij zo'n arrestatie aanwezig zijnquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:19 schreef MrTorture het volgende:
Geblinddoekt zal wel ivm herkenbaarheid zijn. Met handboeien om kunnen ze hun gezicht niet afschermen voor camera's enzo..
blijkbaar wel he.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
alsof er camera's bij zo'n arrestatie aanwezig zijn
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:22 schreef jimjim1983 het volgende:
Ja, die zijn erquote:Heb ook nog een fototje gemaakt met me telefoon,
je bedoelt die van TS? dat soort camera's bedoel ik dus niet he, dan kan je iedereen die je arresteert wel blinddoekenquote:
Iedere student heeft een telefoon met acceptabele camera tegenwoordig....quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
oh ok dus iedereen wordt tegenwoordig geblinddoekt bij een arrestatie?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:28 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Iedere student heeft een telefoon met acceptabele camera tegenwoordig....
Ik ben een student.. heb een telefoon .. maar die camera is verre van acceptabelquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:28 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Iedere student heeft een telefoon met acceptabele camera tegenwoordig....
Inderdaad ze wilden mij ook al bespringen omdat ze dachten dat ik geen fiets-kaartje had.. gelukkig kon ik het kaartje tijdig tonen ..quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:34 schreef __Saviour__ het volgende:
ze hadden een gereduceerd tarief kaartje, maar hadden geen geldige kortingskaart. dit is het nieuwe zero-tolerance beleid van de ns
Mail je foto dan ff naar je mailadres via MMSquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:32 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Ik ben een student.. heb een telefoon .. maar die camera is verre van acceptabel![]()
Als ik nou een telefoon had die kon filmen dan hadden we pas echt nieuws![]()
Op mijn foto op de telefoon zie je alleen wazig 3 mannen bovenop een ander liggen.. Ze zouden het denk ik ook niet waarderen als ik erboven op zou gaan staan en dan ff 10 foto's ging maken![]()
Zal vanavond wel even kijken of ik em kan posten, is leuk voor de details
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |