lijkt me niet echt handig en wenselijk, jou wel?quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:31 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet niet precies hoe lang een begrafenis en dergelijke duurt, maar misschien kan je erna terug gaan naar je werk?
Ik zou het ook niet willen, maar wie weet denkt TS daar anders over.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
lijkt me niet echt handig en wenselijk, jou wel?
Zeggen dat je toch hoe dan ook gaat.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:27 schreef r3dbaron.com het volgende:
Net te horen gekregen dat, omdat er al anderen vrij hebben op donderdag, ik NIET naar de begrafenis van de moeder van mijn beste vriend kan gaan.
Wat kan ik doen om toch te gaan?
Suggesties?
Nee, dat is het zeker niet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:37 schreef Mauro het volgende:
Jammer voor je.
Maar de moeder van een vriend is niet de eerste of tweede lijn. Dus daar krijg je geen vrij voor.
Ziekmelden is ook geen optie omdat je al vrij hebt gevraagd.
Als je thuis blijft is dat een reden tot ontslag.
Onzin, de werknemer heeft voor zoiets op zijn minst recht op onbetaald verlof. De tijd van lijfeigenen ligt al even achter ons.quote:Het enige wat je kunt doen is, zoals als eerder aangegeven, ruilen met een collega.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:40 schreef _-rally-_ het volgende:
Onzin, de werknemer heeft voor zoiets op zijn minst recht op onbetaald verlof. De tijd van lijfeigenen ligt al even achter ons.
Klopt. Daar heeft TS recht op.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:40 schreef _-rally-_ het volgende:
Onzin, de werknemer heeft voor zoiets op zijn minst recht op onbetaald verlof. De tijd van lijfeigenen ligt al even achter ons.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |