Ik dat warschijnlijk ook gaan doen als ze me toch 80 dagen lang van leesvoer zouden onthoudenquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Leest Joost nu de gebruikshandleiding van de koelkast?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Leest Joost nu de gebruikshandleiding van de koelkast?
Wauw... een videokaart met kunstfunctiequote:Op dinsdag 15 november 2005 13:28 schreef Isabeau het volgende:
[afbeelding]
Zo zien al mijn streams eruit![]()
dan zou ik toch liever dan van Isabeau hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:32 schreef Foreverblue het volgende:
En zo zien mijn streams eruit![]()
[afbeelding]
Jij wel een beige forum pagina hebben ??quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:28 schreef Isabeau het volgende:
[afbeelding]
Zo zien al mijn streams eruit![]()
zou wel fijn zijn als Rob onscreen isquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:35 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Jij wel een beige forum pagina hebben ??![]()
Middagquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:34 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemiddag allemaal...![]()
wegens veel visite niet op fok geweest, gelukkig doen ze het even rustig aan in het huis...
da's dan wel weer lief...
Blij met mijn virusscanner trouwens, ik voel me (nog) prima...![]()
Die van mij nog engerquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:37 schreef F4iTH het volgende:
Mijn streams zien er ook eng uit.
[afbeelding]
Bedoel je die van mij? Grrrr dan ligt Filedump er dus weer uit... ik zie hem wel, maar komt door de cache dan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:39 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel eng idd, zo`n rood kruis in een wit vlakje..en daar ook nog eens grijs omheen
ik zie hem ook helaas... dus ligt niet aan Filedumpquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bedoel je die van mij? Grrrr dan ligt Filedump er dus weer uit... ik zie hem wel, maar komt door de cache dan.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik zie hem ook helaas... dus ligt niet aan Filedump
Ik zie m ook en idd eng brrrrrrrrrquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bedoel je die van mij? Grrrr dan ligt Filedump er dus weer uit... ik zie hem wel, maar komt door de cache dan.
Weet niet wat een cache is, maar filedump doet het niet (goed) in ieder geval.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:41 schreef Foreverblue het volgende:
Met cache bedoel ik dat foto's worden opgeslagen op je pc... Tijdelijke Internet bestanden dus... dan laad hij een foto niet opnieuw in, maar haalt het uit de cache van je pc.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Weet niet wat een cache is, maar filedump doet het niet (goed) in ieder geval.
Ik gebruik nu maar weer tijdelijk http://www.myfilestash.com
Oke, dan zal het wel daaraan liggen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:46 schreef Foreverblue het volgende:
Met cache bedoel ik dat foto's worden opgeslagen op je pc... Tijdelijke Internet bestanden dus... dan laad hij een foto niet opnieuw in, maar haalt het uit de cache van je pc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |