quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is dat vandaag?
Oh, happy beterschap day, allemaal!
[..]
Is dat vandaag?
*proest...quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is dat vandaag?
[..]
Is dat vandaag?
shit, ik ben écht ziek geloof ik... Moest wel drie keer lezen en de reacties van de anderen bekijken voor ik 'm snaptequote:Op dinsdag 15 november 2005 12:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is dat vandaag?
Humor dit !quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is dat vandaag?
die uitdrukking vind ik eigenlijk best apart. er zitten toch geen punten aan een stoel? ja of aan de zijkant, maar dan zou je stoel toch scheef moeten staan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:49 schreef Falco het volgende:
Wat een spanning tussen Roel en Dido, ik zit op mijn puntje van mijn stoel
Zie editquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:51 schreef Sassefras het volgende:
[..]
die uitdrukking vind ik eigenlijk best apart. er zitten toch geen punten aan een stoel? ja of aan de zijkant, maar dan zou je stoel toch scheef moeten staan?![]()
maar eh... geen spanning tussen die 2 dus?![]()
Tis voornamelijk Lieske die aan het babbelen is momenteel. Voornamelijk prietpraat....quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:55 schreef farceman het volgende:
Waar gaan de gesprekken tussen roel en dido over, heb hier geen streams.....![]()
quote:
ah gadverdamme , zit die erook bij? Laat die twee toch eens alleen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tis voornamelijk Lieske die aan het babbelen is momenteel. Voornamelijk prietpraat....
hey beeb, gezellig dat je er ook weer bentquote:
Je bent blauw.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
shit, ik ben écht ziek geloof ik... Moest wel drie keer lezen en de reacties van de anderen bekijken voor ik 'm snapte![]()
Nah op zich is het wel gezellig hoor. Ik vind die 3 bij mekaar best grappig eigenlijkquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:59 schreef farceman het volgende:
[..]
ah gadverdamme , zit die erook bij? Laat die twee toch eens alleen.
Lieske en Chantal snappen nooit wanneer ze niet gewenst zijn
Ach die 2 hebben tijd zat om nog ruzie te maken en goed temakenquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:59 schreef farceman het volgende:
[..]
ah gadverdamme , zit die erook bij? Laat die twee toch eens alleen.
Lieske en Chantal snappen nooit wanneer ze niet gewenst zijn
Hoi beertjequote:
quote:
Vind ook gezelliequote:Op dinsdag 15 november 2005 13:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
hey beeb, gezellig dat je er ook weer bent![]()
![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |