Die ingeving had ik net ook, volgens mij zijn dat ze...quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:08 schreef GraafD het volgende:
kletsmajoors..? ik bedoel de koekies
quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:07 schreef lovebear het volgende:
pinda rotsjes
Jezus dat plakken wordt met de dag erger.quote:
Truus de miet tutututuutquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:14 schreef flugeltje het volgende:
Rob heeft trouwens gelijk... Het is TRUUS de mier
En Juffrouw Ooievaar....
Ik ga hier nog 1 keer wat van zeggen en daarna is het klaar...quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:09 schreef Mike1964 het volgende:
Overigens vind ik het inzetten van pikante foto's als "wapen" om punten binnen te krijgen ietwat discutabel...maar daar is al meer over gezegd geloof ik.![]()
Jochie, maak je toch niet zo druk!quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:18 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik ga hier nog 1 keer wat van zeggen en daarna is het klaar...
Die foto's hebben al op Fok gestaan, in de Userfoto's categorie en dan sexy & gewaagd.
Daarna heb ik die foto's in mijn fotoboek geplaatst. Sommige inderdaad op het moment dat ik me ook voor the servival game inschreef, maar ik heb er NOOIT reclame gemaakt voor mijn fotoboek.
Dat anderen ernaar kijken en me daarom punten gunnen... sja.. dat is aan hun.
Heb hier in het BB forum bij userfoto's ook een normale neergezet.
Dus.....
Beetje flauw om mij dus daarop aan te spreken...
(ja... na 20 keer voel ik me dus inderdaad wel een keer wat aangevallen)
Je kunt beter in een kletsmajoor gaan happen...quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:18 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik ga hier nog 1 keer wat van zeggen en daarna is het klaar...
Die foto's hebben al op Fok gestaan, in de Userfoto's categorie en dan sexy & gewaagd.
Daarna heb ik die foto's in mijn fotoboek geplaatst. Sommige inderdaad op het moment dat ik me ook voor the servival game inschreef, maar ik heb er NOOIT reclame gemaakt voor mijn fotoboek.
Dat anderen ernaar kijken en me daarom punten gunnen... sja.. dat is aan hun.
Heb hier in het BB forum bij userfoto's ook een normale neergezet.
Dus.....
Beetje flauw om mij dus daarop aan te spreken...
(ja... na 20 keer voel ik me dus inderdaad wel een keer wat aangevallen)
Ach je moet gewoon de meest wijze man zijn in deze en er geen aandacht aan schenken, ok pik?quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:24 schreef Kleintje het volgende:
Ik maakte me dus wel een keer druk. Sorry daarvoor.
Ben ook maar mens en iedere keer weer dezelfde woorden word ik toch een keer zat.
Vooral omdat ik de foto's niet heb geplaatst voor dit forum....
quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach je moet gewoon de meest wijze man zijn in deze en er geen aandacht aan schenken, ok pik?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:28 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben weer weg.
Ik ga even wat met mijn paardje doen.
Tot later!!!
Ze zullen er toch voor getekend hebben lijkt mij ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:31 schreef scanman01 het volgende:
Weer wordt er gesproken over de datum 15 december en over demogelijkheid dat het misschien toch langer gaat duren. Dat valt niet in goede aarde bij een aantal bewoners volgens mij. Ze moeten er niet aan denken.
[afbeelding]
ze moeten niet zeuren en gewoon iets gaan doen voor de kostquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:31 schreef scanman01 het volgende:
Weer wordt er gesproken over de datum 15 december en over demogelijkheid dat het misschien toch langer gaat duren. Dat valt niet in goede aarde bij een aantal bewoners volgens mij. Ze moeten er niet aan denken.
[afbeelding]
Was nog niet weg, heb mezelf omgekleed en las toen dit nog.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:29 schreef Mike1964 het volgende:
Ik vond het al een hele stap om een foto'tje van mezelf onder mijn naam te plakken. Iemand die zich (leterlijk en figuurlijk) zo bloot durft te geven als jij kan ik alleen maar respect voor hebben. Al weet jij natuurlijk donders goed dat je er goed uitziet...
Overigens heb ik er net zoveel respect voor als mensen ervoor kiezen anoniem te blijven...
Ze zeiden zelf dat ze wel verplicht tot 3 weken na het programma beschikbaar moeten zijn en denken dat BB daardoor misschien de mogelijkheid heeft het programma langer te laten duren. Maar ze houden er toch eigenlijk geen rekening mee, omdat er op 30 of 31 December toch niemand naar een finale gaat kijkenquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze zullen er toch voor getekend hebben lijkt mij ?
Waarschijnlijk is er tegen ze gezegd dat het programma in eerste instantie loopt tot 15 december en bij voldoende afname tot eind december.
later!quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:35 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Was nog niet weg, heb mezelf omgekleed en las toen dit nog.
Sja.... wat moet ik hierover zeggen. Ik heb ook mijn mindere punten in mijn lichaam hoor. Ben ook verre van perfect.
Maar het kan altijd 'slechter'.
En dat ik me zo bloot durf te geven... dat komt door mijn werk. Heb pas mijn coming out hier op het forum gehad en nu heb ik er letterlijk schijt aan. Ben wie ik ben en ik verander niet door het werk wat ik doe!
Later!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |