Maar stel dat het niet hypothetisch isquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Vriend, je mist het punt... Wat ik zei is dat ik Kluivert eerder naar AZ zou zien gaan dan naar ajax, om de redenen die ik noemde. (Van Gaal, geld etc.) Dat AZ geen interesse heeft maakt niet uit, want daar had ik het niet over. Het was hypothetisch, zoals zoveel in deze topics. Maar ja, dat krijg je als je je halverwege met een discusie wilt bemoeien, dan lees je de rest niet en dan staar je je blind op wat je wilt zeggen.
En dat over drugs raakt natuurlijk kant nog wal, als er iemand wel tegen drugs is...
Dat zijn zelfs geen dingen waar je grappen over moet maken.
Ik ook niet, maar ze willen wel een spits, anders zouden ze ook niet achter KJH aanzitten...quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:29 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar stel dat het niet hypothetisch is
serieus: Ik zie werkelijk waar geen enkele reden voor AZ om Patrick in te willen lijven.
Ik zou dat soort dingen niet TE hard roepen hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:30 schreef Jajong het volgende:
mango probeer onzin niet recht te breien met nog meer onsamenhangende crap please. De dag dat Kluivert AZ boven Ajax verkiest is de dag dat ik Feyenoord zal toejuichen.
Wie weet binnenkortquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:30 schreef Jajong het volgende:
mango probeer onzin niet recht te breien met nog meer onsamenhangende crap please. De dag dat Kluivert AZ boven Ajax verkiest is de dag dat ik Feyenoord zal toejuichen.
Maar dat vind ik dan gelijk ook een stuk logischer.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ze willen wel een spits, anders zouden ze ook niet achter KJH aanzitten...
Scheringa zit achter KJH aan om Ajax dwars te zitten.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ze willen wel een spits, anders zouden ze ook niet achter KJH aanzitten...
Ja, maar daar steekt een zekere persoon een stokje voor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:36 schreef HeatWave het volgende:
Aan de andere kant mag Ajax best wel investeren hoor. Ze hebben het geld echt wel.
ja dat is opzich natuurlijk niet zo gek. Maar het mag niet ten koste gaan van de resultaten. Maar vertel dat het bestuur met hun bonussen maar eensquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Ja, maar daar steekt een zekere persoon een stokje voor.
We moeten natuurlijk wel voldoende winst maken!
Ik doelde ook op de door jou omschreven situatiequote:Op dinsdag 15 november 2005 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja dat is opzich natuurlijk niet zo gek. Maar het mag niet ten koste gaan van de resultaten. Maar vertel dat het bestuur met hun bonussen maar eens.
Alsof die helden naar Eindhoven komen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:28 schreef PyTh het volgende:
Laten we hopen dat Eindhoven - ajax niet naar het Philipsstadion verplaatst wordt.![]()
Ik snapte jequote:Op dinsdag 15 november 2005 12:42 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik doelde ook op de door jou omschreven situatie
Destijds misschien wel 10 keerquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snapte je.
Maar ja, er ZIT wel wat in dat ze financieel gezond willen blijven, maar dan moeten ze eens GOED met het kapitaal omgaan. Voor het geld van Rosenberg+Rosales hadden Vlaar en Huntelaar wel 3 keer kunnen komen.
We zijn het een keer eens...quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:01 schreef Cart_man het volgende:
Vlaar wordt niks...
Jij had enorm vertrouwen in Ostlund, laten we jouw mening maar niet al te serieus nemen vwb verdedigers.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:01 schreef Cart_man het volgende:
Vlaar wordt niks...
De hele voetbalwereld lult elkaar na. Altijd maar spelers ophemelen, terwijl het vaak maar middelmatige spelers zijn...quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:08 schreef HeatWave het volgende:
Tja, raar dat de hele voetbal wereld daar anders over denkt.
Ik herhaal: is Vlaar beter dan Heitinga?quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:08 schreef HeatWave het volgende:
Tja, raar dat de hele voetbal wereld daar anders over denkt.
Dat bedoel ik dus, je weet het nog niet. technisch gezien moet hij het nog afleggen tegen Heitinga nu. Maar wie weet in de toekomst. Daarom is 1,5 miljoen een hoop geld.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:16 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik herhaal: is Vlaar beter dan Heitinga?
Ik vind Vlaar ook geen toonbeeld van mentale sterkte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |