quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:50 schreef Gizmore het volgende:
boeman?
dat is toch die buurt waar mensen wonen die kankerkachel zeggen en naar de regiohoeren gaanquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:51 schreef snopprinses het volgende:
[..]
is dat in de buurt van het philipsgebouw / kloktoren?![]()
Precies! Van die mensen die van die pallets stapelen enzo toch?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:53 schreef Boeman het volgende:
[..]
dat is toch die buurt waar mensen wonen die kankerkachel zeggen en naar de regiohoeren gaan![]()
![]()
ja, jij woont er?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Precies! Van die mensen die van die pallets stapelen enzo toch?![]()
toch niks mis mee?quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou d'r zijn alleen weer heren je merkt het niv
Oh, het onderwerp hebben we al.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:52 schreef Gizmore het volgende:
@ ijsmeis, ik vind alleen opdrachten maken op zich wel relaxter alleen ik ben nogal slecht met het verzinnen van een onderwerp en inleiding enzo. Als dat eenmaal gedaan is gaat het vanzelf
Das mooiquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, het onderwerp hebben we al.
Bandjes die je leuk vind. Dus dat is niet moeilijk.
Een ontwerp verzinnen is het moeilijkst, maar soms gaat het ook ineens helemaal vanzelf.
Ik heb er in ieder geval zin in!
true truequote:
Ohjee! Hier is het nog droogquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:07 schreef snopprinses het volgende:
bah nu regent het hier ook..en heb geen paraplu bij me
Geen favoriete bandjes danquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das mooiVoor mij zou dat juist wel weer een moeilijk onderwerp zijn, maar goed
volgens mij gaat die bui van noord naar zuid. een paar uur geleden was er hier een bui en daarna in zwolle eentje...maar nu is het op biede plekken weer droogquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohjee! Hier is het nog droog![]()
Waar wel van danquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Sterker nog, daar houd ik helemaal niet van![]()
dan ligt het probleem hierquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Net wel even ja.
Nu valt het alweer mee!
je moet wel in conditie blijven als jij de spa 1000 gaat rijdenquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:22 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedenmiddag
Ben zojuist van sporten
Jaja, dat doe ik ookquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:24 schreef WEST het volgende:
[..]
je moet wel in conditie blijven als jij de spa 1000 gaat rijden![]()
Voor zover ik weet zijn dat 2 compleet verschillende dingen hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:24 schreef W8ezel het volgende:
[..]
spelling is onderdeel van de grammatica..toch?![]()
modjequote:
Is goed jongen. Ben je vandaag thuis dan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:27 schreef WEST het volgende:
[..]
modje
maar ik ben weer ff weg, moet even een paar foto's in scannen voor iemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |