Ik vind 't minder triest dan een golf die klinkt als 'n koe met darmproblemen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:46 schreef bas-beest het volgende:
übertriest begint net te omschrijven wat ik hiervan denk
Jep, en het is aan te raden een speaker:quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:51 schreef Keerzijde het volgende:
Begrijp ik nou goed dat je dat ding aan je stereo IN de auto moet knopen?
EXTRA BENZINEquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:58 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens, volgens mij komen die geluidjes uit A2-racer oid
Man, dat klinkt echt niet!
dan is het niet sjonnie meer he.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:10 schreef _Liquid_ het volgende:
Voor dat geld heb je ook een mooi Peco. En dat is geen sjonnie uitlaat maar gewoon mooooi geluid.
Overgens vind ik dat je alleen een "sjonnie" uitlaat moet/mag hebben als je auto ook echt snel kan, als hij het waard is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:13 schreef blieblie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
timingquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Correct, maar deze lopen synchroon met het aantal toeren
quote:
Liever een gefaked geluid van een GTO dan van een brakke civicquote:
Hij werkt best goed hoor!quote:Op woensdag 16 november 2005 17:51 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Vroombox![]()
Ergste is....jullie gaan hem nog kopen ook![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |