abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 november 2005 @ 10:50:36 #1
38877 P.bertens
how come I'm your daddy?
pi_32280320
Dag fokkers,

Ik ben bezig met een behoefteonderzoek naar bungalowparken, om te kijken of het een interessante markt is voor saunaverkoop. Om verschillende segmenten aan te brengen in deze markt wil ik gebruik maken van de sterrenclassificatie die toegedeeld worden aan de bungalowparken. Via onderzoek ben ik al achter de 6 hoofdgroepen gekomen (Buitenkant/directe omgeving, Woon-/eetkamer, Keuken, Sanitair, Algemeen/diversen, Slaapkamer(s)), maar nu ben ik op zoek via welke criteria een bungalowpark nu sterren verdient/verliest. Dus waar beoordeelt de anwb,anvv en recron (de controleurs die geen echte medewerking verlenen ) bijvoorbeeld het onderdeel sanitair op?

En hier mogen jullie inspringen! Zijn er hier toevallig mensen die al onderzoek gedaan hebben naar deze markt of mensen die werken bij een bungalowpark en graag een handje willen helpen, dan hoor ik het graag.
trotse webhost van: www.hap-automaterialen.nl
  Moderator dinsdag 15 november 2005 @ 12:22:01 #2
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_32282601
Misschien een bungalowparken boek bestellen?
Je hebt vaak van die kampeer boeken waar een aanduiding staat, ik kan eventueel voor je kijken als ik nog zo 'n boek voor je heb liggen en wat daar in staat.
Je kan ook naar de ANWB in je woonplaats/grotere woonplaats in de buurt, gaan

Imho is het:
zit er een bad/douche in? is het netjes, is het praktisch voor een invalide persoon? Is het goed afgewerkt, is het veilig (tja...) is het geschikt voor kinderen - de kraan met slot (niet warmer dan 38 graden dingetje) etcetera...
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 15 november 2005 @ 18:21:05 #3
38877 P.bertens
how come I'm your daddy?
pi_32292070
Alvast bedankt voor je reactie.

kan dat anwb bezoek wel proberen, maar omdat ze via de mail zo kortaf zijn en nee zeggen, lijkt me de kans niet groot. Maar misschien is zo'n baliemedewerker wel niet zo terughoudend, dus ga het proberen.
trotse webhost van: www.hap-automaterialen.nl
  Moderator dinsdag 15 november 2005 @ 19:56:56 #4
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_32294823
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 18:21 schreef P.bertens het volgende:
Alvast bedankt voor je reactie.

kan dat anwb bezoek wel proberen, maar omdat ze via de mail zo kortaf zijn en nee zeggen, lijkt me de kans niet groot. Maar misschien is zo'n baliemedewerker wel niet zo terughoudend, dus ga het proberen.
Balie medewerkers zijn vaak wel aanspreekbaar als het rustig is.
Proberen gewoon
Evt. kan je een campinggids bekijken die daar wel eens zijn ter inzage.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 19 november 2005 @ 21:58:35 #5
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_32410452
ANWB baliemedewerkers zijn lang lang niet allemaal op de hoogte over hoe de sterrenclassificatie tot stand komt.

Touroperators hanteren vaak ook een sterrensysteem voor accommodaties die zij in hun pakket hebben zitten. Meestal komt deze aardig overeen met de officiele classificatie. Ik heb zelf bij een touroperator gewerkt en daar hadden we voor elke acco een lijst waarop werd aangevinkt wat de accommodatie (en het park) wel of niet had.
Dus ik zou zeggen: probeer het eens bij de touroperator Vrij Uit (grootste bungalowaanbieder in Nederland) of bij VVV vakanties; misschien dat zij je verder kunnen helpen.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')