Eerste gedicht ooit.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:05 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vond mijn verhaal wel grappig. Mijn gedicht absoluut niet, daar ben ik ook niet zo heel erg lang mee bezig geweest. Tis trouwens wel het eerste gedicht dat ik ooit geschreven heb.
Ik zal wel eens wat met een dikke zwarte Edding gaan kliederen op zo'n grijs recycle papiertjequote:Op dinsdag 15 november 2005 20:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Prima uitgangspuntDaar kan je vast inspiratie in vinden
En zoals ik al eerder schreef: sinterklaasgedichtjes of sentimentele kerstverhaaltjes toegestaan.
Met mijn verhaal (dat een gedeelde eerste plaats was geweest als Troel haar stemmen niet had teruggetrokkenquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:02 schreef p-etr-a het volgende:
Met welke inzending waren jullie het meest tevreden (van jezelf dus)? Ik had dat bij mezelf met het gedichtje (Kersen), maar uiteindelijk heeft mijn verhaal in vergelijking nog beter gescoord. Dat vond ik wel opvallend.
quote:Als een rode lap…
Zoals het bloed in het infuus,
En de rok van tante Truus.
Met wie ik samen door het weiland liep,
Niet horend wat mijn oom nog riep.
Mijn T-shirt van dezelfde kleur,
Stond aan de basis van deze terreur.
Net niet total-loss,
Maar wel was ik de klos.
De pijn is nauwelijks te stillen,
Ik voel het overal, van hoofd tot billen.
Had ik maar meteen mijn oom begrepen,
Dan was ik niet van achteren gegrepen.
Want mijn T-shirt was helaas te rood,
En gaf dat beest een adrenaline stoot.
En veel te laat kreeg ik in de gaten,
Dat mijn oom zijn stier had losgelaten.
Kolder is goed voor de afwisseling... en ook wel eens leuk om te schrijven tussen alle serieuze zaken door.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:30 schreef Isabeau het volgende:
Opvallend dat je verhaal best serieus was en je gedichten gewoon leuke kolder
Ik vond jouw verhaal Martina erg goed! Ik heb zelfs zitten dubben om het niet op de 1e plaats te zetten... (Nu 2e)quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:32 schreef F-Snake het volgende:
Nog over de verhalen: ik vond dat veel van de inzendingen teveel leken op een hoofdstuk uit een boek. Vaak kwam dat doordat de onderwerpen naar mijn mening "te groot" waren gekozen. Daar heb ik mezelf ook schuldig aangemaakt denk ik (als iemand zich trouwens nog kan herinneren waarom hij of zij mijn verhaal (Martina) niet echt geweldig vond, dan hoor ik dat graag! Naast poezie schrijf ik ook verhalen, feedback is altijd welkom).
Ik vond het ook leuk. Veel beter dan dat van mezelf.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:47 schreef Augustina het volgende:
Of ik tevreden ben over mijn inzending? Ja! Heel erg zelfs. Ik vond mijn werkje erg leuk geworden. Dat is laatste ben geworden vind ik niet zo erg eigenlijk. (Alhoewel ik daar natuurlijk niks van begrijp.)
Vond het fijn dat ik weer eens een kwast in mn handen had.
AR was ook al op een gedeelde eerste plaats gekomen met mijn stem.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
(dat een gedeelde eerste plaats was geweest als Troel haar stemmen niet had teruggetrokken![]()
Schuldgevoel aanpraten is helemaal niet mijn bedoeling hoor. Zoals ik al zei in mijn vorige post: ik hecht meer waarde aan het feit dat ik bruikbaar commentaar heb gekregen dan aan de stand op de ranglijst.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:35 schreef Troel het volgende:
[..]
AR was ook al op een gedeelde eerste plaats gekomen met mijn stem.
Het is maar goed dat ik niet snel een schuldgevoel aangepraat krijg, maar vind het best jammer, want tenslotte was dat wel de inzending die ik het mooiste vond![]()
Nee, weet ik ook wel, heb ook geen schuldgevoel, maar ik kan me voorstellen dat een gedeelde eerste plaats heel goed was geweest voor zelfvertrouwen enzo.quote:Op woensdag 16 november 2005 07:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Schuldgevoel aanpraten is helemaal niet mijn bedoeling hoor. Zoals ik al zei in mijn vorige post: ik hecht meer waarde aan het feit dat ik bruikbaar commentaar heb gekregen dan aan de stand op de ranglijst.
Gewoon, schrijven. Of doe je alleen maar mee om te winnen?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:16 schreef LXIV het volgende:
Ook ik heb inspiratie gevonden voor een verhaal rond "December"
Voor mezelf een leuk verhaal. Maar ik weet zeker dat ik er niet echt mee zal "scoren", qua thema..
Wat zal ik nu doen?
DAt wel, maar dan kun je toch nog wel een unieke invalshoek vinden?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het thema ( 'December' ) is toch voor iedereen hetzelfde?
Of heb ik iets gemist?
Ik zal voor jou extra mijn best doen..quote:Op woensdag 16 november 2005 21:51 schreef Augustina het volgende:
Ben weer benieuwd LXIV.
jaquote:Op donderdag 17 november 2005 12:06 schreef _Arual_ het volgende:
De regels voor de tussenwedstrijd zijn verder toch precies hetzelfde als die voor de normale wedstrijd? Ik doel dan voornamelijk op de lengte die het verhaal mag hebben.
Met schoolse activiteitenquote:Op donderdag 17 november 2005 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Hehe, wilde ik op school in een computer-uur even snel kijken hoe het was met de slowchat, is fok! geblokkeerd. Dus nu geen fok! meer onder schooltijd. Hoe moet ik de dag dan doorkomen?
Hé, je kan ook te ver gaan, hequote:Op donderdag 17 november 2005 15:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Met schoolse activiteiten![]()
Goed ideequote:Op donderdag 17 november 2005 16:02 schreef Ancient het volgende:ik had vroeger op school altijd de frontpage aan zodat ik tenminste kon zeggen dat ik het nieuws aan het doorlezen was en dat was goed voor mijn ontwikkeling dus dat mocht.
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar even serieus, dan zit je op die computer, en dan doet op een gegeven moment je muis het niet meer. Maar je pijlte beweegt nog wel (voor een heel kort moment dacht ik dat de computer bezeten was). Dan start het pijltje word op en er typt iets: "Heeft dit met school te maken?"
Het bleek dus de computerdoos te zijn, die het lokaal en de leerlingen in de gaten moet houden.
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:58 schreef Ancient het volgende:
AR, ik heb bewondering hoe je met een marker omgaat, het is echt moeilijk![]()
Mooi, want ik heb mijn verhaal net verstuurdquote:Op donderdag 17 november 2005 17:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nee, idd. Goed punt!!
Bij de tussenronde is dit niet nodig
Die van jouw was heel mooi, terwijl het mij alleen lukt om lelijk te krassen met uitschietersquote:
Maar dat was een photoshop.....quote:Op donderdag 17 november 2005 18:01 schreef Ancient het volgende:
[..]
Die van jouw was heel mooi, terwijl het mij alleen lukt om lelijk te krassen met uitschieters![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |