abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 november 2001 @ 00:02:09 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2156035
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen (9). Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen zondag 11 november 2001.

(sponsored by CartWOman)

Met haar armen wijd uit elkaar danst Kelly door het hele arme deel heen, intussen zichzelf goed in de gaten houdend in alle camera's.... En dan..... Kinderen voor kinderen.
"Ik heb zo wa wa wa waanzinnig gedroomd".
Kelly danst enthousiast verder (was ooit één van die kinderen). En weer loopt ze recht op een spiegel af en bekijkt zichzelf goed. Ze trekt haar t-shirt even omhoog en laat iedereen even haar slipje zien.... Ze loopt nu rondjes door het arme deel, maar kan echt de spiegel niet voorbij lopen zonder erin te kijken.
Diane geniet in het rijke deel van een lekker drankeje terwijl de 'kinderen' nog altijd waanzinnig dromen! Ed geniet duidelijk van deze hoogstaande muziek ( )

En dan een nummer "Jetz geht's los" .... (???) Kelly valt even Pascal om de hals, die haar nog even knuffelt ook. Gert Jan zit intussen stil in een hoekje van de kamer. Volgens mij is hij wat aan de klets met Leo. Coos en Pascal staan bij het hek. Kelly staat weer in de spiegel te dansen (kan ze daar niet in verdwijnen????)

AndriesDanielle gaat nu met wat poppenkastpoppen bij het hek staan en swingt ook mee.
"Als je nou niet springt ben je een homofiel", klinkt nu.... (????? wat zijn dat voor teksten????)

Little green bag is nu aan de beurt. Kelly stond weer te dansen voor de spiegel, maar Pascal stond in de weg... dus danste ze even door naar de volgende spiegel. Voor het hek staat Diane wat mee te dansen. Dan gaat ze tegenover Frank lekker heupwiegend meebewegen met George Baker.
Andries vraagt of Daan nog een breezer wil... Ja natuurlijk. En dan is het weer K-otic time.... Supergirl.
En weer Kelly close in beeld...met een tuit mondje kijkt ze nu naar zichzelf in de spiegel. Frank zingt intussen Supergirl tegen Danielle.
Het hele huis swingt intussen lekker door met Bart....

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 12-11-2001 00:26]

My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 12 november 2001 @ 00:12:28 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2156108
Dan komt een kabouterlied. Gert Jan danst wat mee met een poppenkastpop... Kelly ligt intussen alleen op bed een beetje zielig te doen volgens mij.
"Ik wil zo graag slapen", zegt ze tegen Sandy. "Sommige muziek moet ik gewoon van huilen. Ik vind het zo lief dat ze die muziek draaien... daar moet ik gewoon van huilen. Ik wil gewoon terug naar huis, naar mijn vader en moeder en mijn muziek..... (huilgeluiden)... Ik ben het gewoon zat".
(BB's slaapkamerprobleem treedt in werking - stream naar tuin!)

Kabouterplop time in da house.. Iedereen (op Ed na natuurlijk) staat weer voor het hek wild mee te doen met de kabouterdans. Vooral Coos en Pascal (de twee kabouters van BB) doen weer volop mee!
In de slaapkamer is Sandy naast Kelly gaan liggen, dus ze heeft de aandacht weer even die ze zo graag wilde.

"Stap met je voeten op de grond.... enz enz enz"
De overige bewoners doen precies wat er wordt gezongen.
"Zwaai je armen in de lucht.. ga nu zitten met een zucht.."
Andries doet mee met een poppenkast pop, maar staat niet bij het hek.
Gejuich als het nummer is afgelopen!!!! Leo zit nog steeds wat ongeinteresseerd bij het hek te kijken naar de anderen.
Robbie Williams klinkt nu door de speakers: "padampapadampapa"....
"Ik vind hier geen reet aan", zegt Ed tegen Coos. Die vindt het wel lekkere muziek en gaat weer mee dansen bij het hek. Gert Jan zit nog steeds in het hoekje bij het hek. Hij heeft toch ook al een aardig poosje niet meer gedanst.
Danielle en Diane leven zich lekker uit op de muziek van de voormalige Take Thatter....

pi_2156133
Nog even over wat GJ gehoord heeft doordat BB het geluid van de zender van Coos in het huis heeft laten horen.

uit de streamverslagen van mediawatchers:

quote:
Ed gaat binnen iets halen en raakt in gesprek met GJ
GJ:Jullie waren over de nominaties bezig?
Ed: ja, maar niks bijzonders hoor, dat mag iedereen weten.
GJ heeft alleen de laatste zin van Ed, dat hij hier voor zichzelf zit en daarop zijn keuzes baseert, opgevangen en zegt tegen Ed dat hij daar groot gelijk in heeft. Laat je niet gekmaken hoor Ed.
Shit, hij heeft dus te weinig gehoord om zijn conclusies te kunnen trekken
pi_2156159
Sponsored bij Cynix
Nu kabouter... Wat moet dit altijd?
Ze willen de kabouter dans en dat krijgen zij ook!
"Kom op Leo!"Maar hij wil niet.
En hier gaan ze weer allemaal hoor!
Pascal vindt het geweldig en de beweging die hij met zijn hoofd doet is eng...
Oef afgelopen met de kabouterdans!
"cd wisselen kost ff tijd"
Frank:"beetje power in da house"
Nu vragen ze zich als ze uberhaupt muziek krijgen tot 1.00.
Robbie Williams.
Coos aan Ed:"Vind je die goed?"Ed:"nee ik vind hem geen reet aan!" (ik ook niet trouwens?! )
Hier gaan ze weer hoor....panapanana papanam
Coos wil de cd van Ibiza.
Nu Faithless "God is a dj",remix.Ze worden helemaal gek van.
Er ligt helemaal troep op de grond.
Sandy is weer wakker.
Gert:"je moet dronken worden!..."aan Leo."Die vind ik juist een klassiek"
Diane kust Frank op de wang.
Geloven verschilt niet veel van hopen.
  maandag 12 november 2001 @ 00:19:34 #5
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2156162
God is a DeeJay klinkt door de speakers.
"Dit is een classic", zegt Gert Jan, maar hij is niet echt meer in de benen te krijgen.

Diane streelt Frank nog maar eens over zijn kale koppie.
: Ik ben over drie of vier weken thuis", zegt ze tegen Frank.
Ik kan niet echt goed verstaan wat hij terug zegt.

GJ zit wel ritmisch mee te tikken, maar danst nog steeds niet. Kelly is weer uit bed en geilt weer op zichzelf in de spiegel.

pi_2156182
Kut nummer en zo te zien kan niemand er op dansen .
De gesprekken zijn niet te volgen door dat kut nummer .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  maandag 12 november 2001 @ 00:24:48 #7
6941 APK
Factual, I think.
pi_2156211
(Hoi Robbie! )

#Pada pam pam etc....#

Coos danst mee, en om eerlijk te zijn zie ik geen verschil met hoe hij eerder de kabouterdans deed...

(Kom op jongens en meisjes, meer drinken, ik wil sensatie voor mijn knaak!)

En Kelly loopt weer rond te springen in d'r kniekousjes. Een houseliedje.
Gert Jan is inmiddels ook weer opgesprongen. Hij kan het nog....
Nee, het lukt hem niet, hij wil dit helemaal donker (dronken?) horen met een koptelefoon op en gaat weer zitten.
GJ: Een beestachtignummer dit.

Kelly is nu de enige die danst, en niet zo'n beetje ook!
Springen, draaien...

# Grease Lightning #

Kelly en Sandy tegen Diaan en Daan. (Tegenover elkaar aan het hek.)
(Kelly en Sandy winnen op punten voor mij, ze hebben een matchende outfit....)

[Dit bericht is gewijzigd door APK op 12-11-2001 00:33]

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 12 november 2001 @ 00:25:28 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2156218
En dan..... GREASE!!!!! Zelfs Leo beweegt even een paar keer met zijn arm op deze muziek. De meiden staan meteen weer voor het hek en doen de bewegingen uit de film na. Ook Sandy leeft zich lekker uit op de nostalgische muziek uit de seventies (was ze toen al wel geboren???)
De regie van BB leeft zich ook uit en switch van camera naar camera op de maat van de muziek (bijna). Diane gaat helemaal uit haar bol voor het hek (is voor haar wel jeugdsentiment!!) Camera's zoomen in en out en in en out.... Frankie maakt nog even een foto. Veel gegil als het nummer is afgelopen.
pi_2156244
sponsored by Dark

Ik val midden in een swingend nummer van Greese, begint goed! Alle dames zijn druk aan het dansen, Danielle en Diane van rijk bij het hek, en Kelly in haar nachtpon met bijpassende kniekousen bij arm, allen verzameld bij het hek.

De heren zitten erom heen en babbelen wat onder het kijken door. Gert Jan zit bij Leo. Ed zit weer op zijn vaste stek op de tafel, Pascal zit aan de tafel. Frank loopt in zijn witte korte broek rond, ook een beetje swingend, hij loopt trouwens in bloot bovenlijf.

Ook het hek wordt door alle dames flink gebruikt bij het swingen. Sandy danst ook maar gaat niet zo vreselijk uit haar dak als Kelly, zij heeft echt de tijd van haar leven als ik het zo zie.

Nu het nummer "It's raining men". De dames dansen nog steeds en de heren zitten te kijken.

De sfeer is goed en uitgelaten.

maandag 12 november 2001 @ 00:29:41 #10
6941 APK
Factual, I think.
pi_2156255
# It's raining men #

Frank staat achter Diane met een roze langwerpige ballon tussen zijn benen suggestieve bewegingen te maken.

# Boom Shake Shake Shake the room #

(Ik ga mijn muil maar even houden tot er weer iets belangrijks gebeurd....)

pi_2156303
sponsored by Dark

Het volgende nummer begon, Coos vroeg of hij wat harder mocht, en ineens houdt de muziek ermee op. Iedereen verbaasd en onthutst.

En de muziek begint weer met een echte Nederlandse meezinger: Dans je de hele nacht met mij...,
dit nummer heeft effect, want ook alle heren springen meteen weer op om mee te gaan springen....en ja hoor:
DE POLONAISE WORDT WEER INGEZET....

accuut houdt de muziek er mee op,

nu weer een rustiger nummer. Nu zien we Frank en Coos nog steeds dansend. En GJ gaat ook weer helemaal los, hij staat met Kelly te dansen (dit dansje van GJ is toch echt beduidend minder charmant dan die van hem dronken in de aftiteling). Ed zit nog steeds op de tafel en lijkt daar voorlopig ook niet vanaf te komen. Het dansen van GJ en Kelly gaat nu over in springen.

maandag 12 november 2001 @ 00:36:09 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2156331
De weathergirls zingen nu "Raining men".... Frank loopt met een langwerpige ballon tussen zijn benen op Leo af.... Leo reageert niet.
De blondjes uit arm dansen weer lekker mee op de muziek... en Diane zingt mee. De mannen uit zowel arm als rijk kijken toe. Kelly pakt Sandy op en lijkt haar te willen nemen tegen het hek aan.
Volgende nummer is een rapnummer van Will Smith.
"Boom, shake shake the room...."
Het nummer wordt abrupt afgebroken. De volgende klanken klinken door de speakers.... "dans je de hele nacht met mij!"
Eindelijk komt GJ weer in de benen en begint ook weer mee te swingen. Dan wordt ook nog de polonaise ingezet.
Robbie Williams is weer te horen.. "Let me entertain you", zingt Sandy al... maar het is het nummer met Kylie Minogue.
Gert Jan staat uitdagend voor Kelly te dansen...
In rijk swingen Frank en Diane lekker mee met de muziek.
Kelly danst om Gert Jan heen, die het allemaal wel prima vindt. Dan legt ze een been om hem heen... Als het refrein klinkt begint iedereen wild mee te springen.
Diane staat nu van achter tegen Danielle aan te rijden... en Gert Jan doet hetzelfde bij Kelly...

Als het nummer is afgelopen is het even stil in huis... Maar dan klinkt weer K-otic... Damn I think I love you.

maandag 12 november 2001 @ 00:38:39 #13
16288 Myr
Française
pi_2156362
Sponsored bij Cynix
Nu Fame (original niet Geri Haliwell...voor de duidelijkheid )
Daniëlle was bezig met een baloon mat hij ontplofte in haar handen.
Nu weer een nederlandse lied...Kelly roept:"polonaise!!!"
Ze vinden het prachtig en dansen zich los.Muziek wordt gestopt.
Coos:"die was leuk!"
Robbie Williams weer met Kylie Minogue (met de Franse accent dan wordt het Kielie Minogue..voor Dark )
Kelly en Gert dansen heeeeeeeel dicht bij mekaar.Wat kan Gert niet dansen!!!Maar hij is leuker om naar te kijken dan de nsb'er Coos!
Gert:"nou nou nou...wat is dat voor rare test?"
Weer Starmaker..."Damn I think I love you!"
pi_2156377
sponsored by Dark

In arm zijn dus Kelly en GJ wild aan het dansen bij het hek, Sandy zit even uit te rusten bij het hek, en Ed zit sjago te kijken vanaf de tafel waar hij dus OP zit, hij kijkt niet naar de dansende mensen, maar naar buiten ofzo. PasCoos momenteel nergens te bekennen. In rijk zijn voornamelijk Diane en Danielle samen aan het dansen en de heren kijken toe.

En nu uiteraard weer een nummer van K-otic, Damn i think i love you. Dit wordt af en toe vals meegezongen door velen. GJ neemt ook even een pauze, hij vertelt dat zijn broek zo wijd zit en dat het daarom zo raar dansen is omdat die broek steeds van z'n kont afzakt (ohhh vandaar dat ie zo raar danste, pfff, ik dacht even dat mijn illusie bruut verstoord was).

Ik dacht even dat Ed meevierde op de muziek, maar hij ging gewoon even anders zitten, das begrijpelijk, zo lekker zit dat ook niet een hele avond op een tafel.

Frank danst ook weer vrolijk mee in bloot bovenlijf en korte broek. GJ zit weer bij het hek met Leo te praten. Kelly swingt nog steeds door in haar pyama.

En nu het nummer "its a kind of magic". Ook dit nummer, wordt net als alle andere nummers, enthousiast ontvangen.

maandag 12 november 2001 @ 00:44:46 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2156424
K-otic klinkt en Ed baalt... Ed baalt behóórlijk. Hij zit verveeld op de tafel wat toe te kijken. Kelly zwalkt weer wat door het arme deel en gaat alle spiegels langs.
De recordbrekende hit van K-otic is afgelopen en dan klinkt weer Queen (It's a kind of magic) .... Danielle roept meteen Leo. Die is echter wat aan de klets met Gert Jan bij het hek. Diane maakt intussen nog een kiekje van een dansende Kelly en Sandy (mini & maxi)
Terwijl Freddie "There can be only one" zingt, trapt Andries op een ballon, die meteen kapot knalt. Even schrik, maar dan dansen ze meteen weer verder.
Diane laat na het nummer de foto zien van Kelly en Sandy, die blijkbaar goed is gelukt....

(Tijd om nu de muziek te kappen en een goed gesprek aan te knopen???)

(Sponsored by CartWOman)

maandag 12 november 2001 @ 00:48:25 #16
16288 Myr
Française
pi_2156454
Sponsored by Cynix
Sandy:"het is leuk want je weet niet wat er komt!"
Queen "it's a kind of magic" (om Leo een beetje op te peppen?)
Andries danst niet maar blijft zitten en zuigt aan zijn breezer.
Ze bekijken nog ff de foto's.
Nu een house remix van een Dr Dre plaat.Diane is helemaal los:"yeah baby!"
Ze geven nu hun beoordeling over de foto's:"die is leuk,die niet..."
Frank en Kelly dansen gezellig mee.
pi_2156457
sponsored by Dark

Het zijn dus vooral de vier dames van het huis die non-stop aan het swingen zijn bij het hek. De overige heren lijken zich prima te vermaken, behalve Ed, hij zit nog steeds sjago op de tafel en praat met niemand. Pascal en Coos zijn nog steeds spoorloos, buiten of in de slaapkamer waarschijnlijk, maar zonder Ed dus. GJ heeft het weer over de cd van de Cool Down. Nu zijn Kelly en Frank samen aan het dansen bij het hek, Frank probeert wel stoer te dansen, maar gooit daarbij ook af en toe zijn benen wat stijfjes omhoog en dat ziet er een beetje raar uit. Af en toe stoppen Kelly en Frank met dansen om dicht bij het hek met elkaar te gaan praten. Ed blijft echt stug op de tafel zitten in zijn eentje en bemoeit zich nergens mee en niemand bemoeit zich met hem. Sandy ging net heel even bij hem dansen maar hield dat snel voor gezien.

maandag 12 november 2001 @ 00:53:44 #18
6941 APK
Factual, I think.
pi_2156486
Ed heeft de tafel verlaten!

Frank staat iets met zijn arm boven een camera te doen waarbij het er toch verdacht veel op lijkt dat ook hij zijn oksels scheert.)

maandag 12 november 2001 @ 00:55:40 #19
6941 APK
Factual, I think.
pi_2156493
Ed is weer gaan zitten....
Maar wel voor hem: Bloem, met 'Even aan mijn moeder vragen....'
  maandag 12 november 2001 @ 00:56:57 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2156503
Dan klinkt Springsteen weer, met Born in the USA. Daar begonnen ze ook mee, dus misschien is dit dan ook het einde van de muziek.
Danielle is bij Andries op schoot gaan zitten en beweegt daar een beetje mee op de muziek (lijkt me niet onprettig).

Frank haalt intussen de slingers al weer los, dus het ziet er naar uit dat het einde van het feestje is genaderd.
Frank zegt dat hij de rotzooi (slingers) nog móet opruimen van BB.
Andries zegt tegen Leo dat hij "Streets of Philadelphia" van Springsteen mooi vindt... heel simpel, maar mooi.

Springsteen is afgelopen en het wordt stil....

Maar nee... toch gaat de muziek nog door:
"Blonde haren blauwe ogen.... uit een sprookjesboek gevlogen..."
Oftewel, Bloem, met Even aan m'n moeder vragen.
De meiden komen weer in de benen en springen weer mee met de muziek. Danielle wil Pascal een zoen geven, maar hij wil niet. Dan is Kelly de gelukkige....
Diane speelt de saxofoon op haar vingers en danst lekker door met Danielle voor het hek.

pi_2156522
sponsored by Dark

Kelly gaat nu even heel lief socializen met Ed, ook hier reageert hij niet echt op. En ook Kelly houdt het voor gezien met Ed, dus hij zit weer moederziel alleen.

Nu het nummer "born in the usa".

Danielle zat even gezellig bij Andries op schoot. Andries geniet ondertussen van zijn becardi breezerrrrrr.

Ed is ondertussen van de tafel afgekomen en heeft nu 1 of ander groot wiel in zijn handen. GJ staat nu even met hem te praten.

Frank is ondertussen de slingers er al aan het afhalen. Niemand lijkt overigens dronken. (maar wat niet is, kan nog komen...).

Het feest is bijna afgelopen en dit concluderen de bewoners van rijk zelf ook.

En het laatste nummer is "blonde haren blauwe ogen.... (ik kan hem zelf ook helemaal meezingen maar weet de titel niet, ohh wel toch, "ff aan mijn moeder vragen")

Andries roept Coos meteen omdat hij dit waarschijnlijk een leuk nummer vindt, en jawel, Pascal staat meteen weer bij het hek. Coos is ook binnen maar swingt niet mee. Coos, Pascal, GJ en Ed staan met zijn vieren nu te praten bij de tafel/deur, ik kan het gesprek niet horen, weet dus niet waar het over gaat.

Pascal danst nog een klein beetje met zijn jas in zijn handen door de kamer en gaat weer naar buiten, Coos is alweer weg. GJ en Ed zijn nog in de woonkamer maar praten over niet belangrijke dingen. Op het laatste nummer stonden Diane en Danielle nog bij het hek te dansen.

En er komt nu nog een nummer, vorige nummer was dus niet de laatste. Het nummer Heeeeeeeeeeee, Hooooooooooooooo.

Diane en Leo zijn nu bij het hek aan het dansen. Vanzelfsprekend danst Kelly ook nog. Coos en Ed zijn buiten maar helaas geen stream op ze gericht. Alle streams zijn gericht op de woonkamer.

maandag 12 november 2001 @ 01:01:53 #22
16288 Myr
Française
pi_2156534
Sponsored by Cynix.
Kelly wil graag nog een keer de foto's zien.
Kelly aan Ed:"lekker aan de drank zitten"
Weer Born in the USA,The Boss.
Frank ruimt de feestje items op.
Kelly:"nu al?"
Frank:"ja dat moet"
Kelly:"van wie?" duuuuh
Andries:"het feestje is afgelopen"
"Party is over"
"Heee ooooh heee ooh"
Nu weer een nederlands liedje..."Annemarie".
Andries:"Cooos!"
Daniëlle en Diane dansen met mekaar.Andries kijkt naar hun.
Leo gaat dansen!!!!Met Diane!
Feest afgelopen! Oef...
pi_2156563
sponsored by Dark

De muziek is nu echt ten einde. En Kelly zingt nog even door. Ed komt nu weer tot leven nu de muziek is afgelopen, hij staat bij het hek een beetje te praten en loopt te spelen met een appel in zijn hand, die hij nu gaat opeten.

Andries en Diane zijn aan het knuffelen in de keuken bij de koelkast, ze stoeien ook een beetje, Andries zat aan haar billen, maar ondertussen was hij bezig met én zijn drinken pakken, én een ijsklontje bij Diane in der broek te doen.
Ze stonden echt voor elkaar alsof ze elk moment konden gaan zoenen, maar Diane heeft een koortslip, helaas.

Andries gaat nu zijn gitaar pakken, want deze moet ingeleverd worden.

In arm is niemand meer in de woonkamer te zien. En alle streams zijn gericht op... de woonkamer.

Diane slaakt nu een harde gil, maar ik weet niet waarom.

Andries en Danielle staan in de tuin te praten bij het hek met arm. In de tuin van arm zijn Coos, Pascal en Ed.

pi_2156579
sponsored by Dark

Pascal: nou heb ik het gevoel dat Frank het deze week beter doet dan Kel. Kel ligt alleen maar op der bed.
Coos: moet ze ook captain worden.
Ed: met de tijd een keer, ach, ik heb toch tijd zat, ik wil gewoon thuis kunne zitten en kenne zegge dat ik ook nog een keer captain ben geweest.

alle bewoners moeten nu hun batterijen wisselen

Andries heeft nu ballonnen onder zijn shirt gedaan zodat het net lijkt alsof hij enorme borsten heeft.

Kelly zit in de stoel bij het hek, ze heeft een blauwe onderbroek/string aan, dit zag je toen ze haar batterijen ging wisselen.

Andries wil dat Leo ook nu ballonnen onder zijn shirt doet. Leo wil dit niet en zegt: laat mij nou lekker saai zijn.

Danielle wordt nu een beetje ondeugend want ze slaat een ballonnenborst van Andries kapot. Andries gaat haar zeker terugpakken. Pesterig zegt hij: jij gaat niet rustig slapen vannacht...(4x).

Andries en Danielle zijn dus met elkaar aan het spelen en Kelly zit serieus te praten met Leo bij het hek.

maandag 12 november 2001 @ 01:13:32 #25
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2156587
Terwijl een volgens nummer wordt gestart, hoor ik Pascal zeggen: "Coos.. nou staat hij er opeens niet meer achter".... (geen idee waat dit over ging.. ik kon alleen deze zin maar opvangen)

De muziek stopt. Leo doet alsof hij een service aan het uitvoeren is bij tennis.
"Wat doe je nou?", wordt er gevraagd.
"Even afreageren", zegt Leo.
Intussen zijn Andries en Diane in elkaar verstrengeld en kunnen weer niet van elkaar afblijven.
"Ik stop je met je kont in de koelkast", zegt Andries.
"Oh lekker", zegt Diane.
Gearmd staan ze tegen de koelkast aan. Andries zit uitgebereid aan Diane's kont en duwt een ijsklontje in haar broek.

In het arme deel hebben we nu beeld van de kamer, maar daar is niemand meer te bekennen.

In de slaapkamer schijnt een pen te liggen. Andries wil hem daar wel houden, maar Frank treedt meteen op als captain en zegt dat die ingeleverd moet worden.
"Hij is ook een keer captain hoor", reageert Andries.
Andries loopt naar buiten, waar Danielle bij het hek staat. Aan de arme kant staan PasCoEd bij het oventje.
Pascal zegt dat hij hoopt dat Frank blijft en dat hij ook vindt dat Frank het deze week beter doet als Kelly. Volgens hem ligt Kelly alleen maar op haar bed.
Als Danielle vraagt of Ed nog captain wil worden, zegt Ed dat hij daar nog tijd genoeg voor heeft.
In de kamer loopt Andries rond met nepborsten. Hij loopt zo de badkamer in, waar Diane naakt staat te douchen. Hij wordt ook meteen weer weggestuurd.
"Je bent vervelend als je dronken bent", schreeuwt ze hem na!
Andries loopt de kamer weer in met de ballonnen onder zijn t-shirt. Hij wil dat Leo ook twee ballonnen onder zijn shirt doet, maar die wil nergens van weten.
"Laat mij maar lekker saai zijn", antwoordt Leo.
Danielle loopt op Andries af met vork en prikt zijn 'tiet' leeg. Andries schrikt behoorlijk, maar verzekert haar dat hij haar daarvoor terug zal pakken.
"Jij gaat niet lekker slapen vannacht", verzekert hij haar. "Captaintje van likmevesje"...
Andries heeft intussen een nieuwe ballon onder zijn shirt. Frank komt op hem af en wil even lekker aan zijn tieten voelen. Andries slaat meteen op de vlucht en rent naar buiten toe.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')