quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Bill Goldberg?![]()
Ik weet alleen ready to rumble.![]()
yep erg triestquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:06 schreef Patch het volgende:
Heb wel iets gelezen vandaag over een wrestler die gestorven is, gevonden op zijn hotelkamer enzo
In troy speelt wel een oud worstelaar mee. Maar die is niet kaal. dus nope hij is het nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Troy misschien? De grote kale gast die door Achilles wordt geslacht?
imdb meen ikquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
yep erg triest![]()
![]()
38 stond op het punt op nieuw kampioen te worden en dan dood gevonden in je hotelkamer... erg zuur voor de worstelwereld...
by the way... mag ik vragen waarin of waar je dat gelezen hebt?![]()
redelijk bekende film.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Wel een bekende film?
nope sorry alle 2 niet, tis een andere film met brendan fraserquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:17 schreef mr_anonimous het volgende:
The Mummy returns?
Nummero duo en de ander had je en de naam ook dus punt voor uquote:
7eVeNL +1quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:34 schreef 7eVeNL het volgende:
Ramon Estevez
Maar volgens mij wel Eerste in het maandklassement en uiteraard ook in All Time klassement.quote:
HA ! IN YOUR FACE 7evenL !quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar volgens mij wel Eerste in het maandklassement en uiteraard ook in All Time klassement.
offtopicquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:42 schreef mr_anonimous het volgende:
En waarschijnlijk ook winnaar van de Ewan en de Nemo.
Ik doe behoorlijk mee voor de Shimura en de Chaplin.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:45 schreef Patch het volgende:
[..]
offtopic
Zijn er awards waar jij wellicht kans op kunt maken? Dan kan ik je daarvoor nomineren.![]()
Ik bedoel, ik vind bijv. dat de IMDB-award naar jou moet gaan, maar om je nu te nomineren is een beetje zinloos, omdat Gorro er waarschijnlijk mee vandoor gaat.
Dank je. Serieus, loopt hier geen ander persoon rond op Fok! die meer afweet van elk filmgenre en periode dan het Lewis & Martin-duo.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik de IMDB award? Jeemig...Dat beschouw ik als een groot compliment uit de mond van Mr IMDB of FMT.
Doe maar Shimura..... heb ik ook gedaan. Ik denk dat hij daar de grootste kans op maakt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:45 schreef Patch het volgende:
[..]
offtopic
Zijn er awards waar jij wellicht kans op kunt maken? Dan kan ik je daarvoor nomineren.![]()
Ik bedoel, ik vind bijv. dat de IMDB-award naar jou moet gaan, maar om je nu te nomineren is een beetje zinloos, omdat Gorro er waarschijnlijk mee vandoor gaat.
En ik heb jou helemaal niet genonimeerd......quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doe maar Shimura..... heb ik ook gedaan. Ik denk dat hij daar de grootste kans op maakt.
Ach, doe geen moeite. 't Is moeilijk om voor iedereen een passende award te vinden. Dat weet Intrepidivity nu ookquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En ik heb jou helemaal niet genonimeerd......Eens kijken of er nog een leuke over is.
Ik en voetbalquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:04 schreef wyccie het volgende:
Oh thanx SoK, alweer een Big Fish plaatje
A Beautiful mind, Donnie Darko, Big Fish, Batman begins en Hooligan!
Nou de driehoek SOK, DH en Sokolsky weten ook erg veel. Ook over films waar ik nog nooit van gehoord heb.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:56 schreef Patch het volgende:
[..]
Dank je. Serieus, loopt hier geen ander persoon rond op Fok! die meer afweet van elk filmgenre en periode dan het Lewis & Martin-duo.
erg close maar je slaat er 1 over overigensquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:10 schreef mr_anonimous het volgende:
A Beautiful mind, Donnie Darko, Big Fish, EsoTSM, Hooligans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |