hij was iig leuker dan JC in die film.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:16 schreef Sokolsky het volgende:
Was Steve Carell leuk dan? Hm. Heb ik weer wat gemist.
(ach, laat ik er maar niet over zeuren, het is mijn genre niet en dat zal het ook nooit worden)
ditoquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hij was iig leuker dan JC in die film.
verder was t een matige film
ArtyShock + 1quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:34 schreef ArtyShock het volgende:
Een nijlpaard.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:35 schreef Patch het volgende:
ArtyShock + 1
Dat is in de richting, maar aangezien de onderste rol geen eeneiige tweeling is... Ik wil het graag specifiek horen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:12 schreef dolle_hond het volgende:
eeneiige tweelingen
Heel juist!quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:18 schreef twentemeisje het volgende:
(Gabriel Byrne)
Miranda Richardson in Spider
Nicholas Cage in Adaptation
Jeremy Irons in Dead Ringers
spelen meerdere rollen in dezelfde film... (of specifieker?)
Dat zit volgens mij een heel stuk meer in de richting dan mijn optie.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:39 schreef Sheridana het volgende:
Keri Russel?
Het origineel nooit gezien, maar als het analoog is aan de laatste Thomas Crown Affair dan gok ik op: in de bank zelf?quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:54 schreef Sheridana het volgende:
In de originele 'Thomas Crown Affair' wordt het gestolen geld van de bankroof ergens achtergelaten....waar?
Nou ja, kon toch?quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:13 schreef Sheridana het volgende:
nog niets goed....
Ik vertel erbij dat het geld in een prullenbak wordt gedumpt...maar waar staat die prullenbak?
@ArtyNijlpaard???
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |