Kan je de tracklist hier al zetten, ben wel nieuwsgierig geworden nu wat we volgende week weer krijgen..... van de combat had ik hem al maar pump nog niet...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:22 schreef Scighera het volgende:
hmm, gisteren de muziek ontvangen van BP58 en BC28.
BC is zoals gewoonlijk weer een topper, volgens een vriend van me zelfs "the best ever" .BP58 daarentegen.... na BP54 kunnen de BP releases mij niet echt meer warm maken; gebrek aan pit in de muziek, verkeerde muziekkeuse overall etc.
thanx voor de tracklistquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:46 schreef melonovy het volgende:
Ja! Ik ben fan, meteen na de eerste les voelde ik me echt goed, dit is het lesje voor melonovy!
Niet moeilijk, maar wel lekker trainen! Ik heb mijn vriend nu ook overgehaald en die vindt het ook leuk, hij ligt nu uitgestrekt op de bank met zeer pijnlijke spieren
Ik denk dat ik 2 keer in de week wil bodypumpen, lijkt me wel goed haalbaar.
Ik vind het echt leuk, die liedjes zitten ook steeds in mijn hoofd, ik voel me er echt lekker bij, komt ook omdat ik steeds lekkerder in mijn vel zit, ik heb al 12 kilo verloren afgelopen 9 maanden en nu die slappe hap wat strakker sporten!
Het liedje voor de biceps-oefening Pulp Fiction remix van de Black Eyed Peas vind ik super ik vind dat liedje te gek, dus daarom ga ik echt voor meer dan 100% !!!
O de tracklist van de nieuwe release:
01 I'll Be You Light - Kristine
02 Drop Dead Gorgeous - Republica
03 Love Shack - The B-52's
04 Riding On The Wings - Motiv 8
05 Let's Get Down - Supafly Vs. Fishbowl
06 Stand By Me - Mr. Timothy Feat. Inaya Day
07 Breathe - One More Angel
08 Round And Round - Bodyrockers
09 Intuition - Jewel
10 You Raise Me Up - Josh Groban
Weet je trouwens zeker dat die klopt want had in een thread gelezen dat Pink ook in de nieuwe pump zou zitten.....maar zie ik hier niet staan hoe kan dat dan?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:46 schreef melonovy het volgende:
01 I'll Be You Light - Kristine
02 Drop Dead Gorgeous - Republica
03 Love Shack - The B-52's
04 Riding On The Wings - Motiv 8
05 Let's Get Down - Supafly Vs. Fishbowl
06 Stand By Me - Mr. Timothy Feat. Inaya Day
07 Breathe - One More Angel
08 Round And Round - Bodyrockers
09 Intuition - Jewel
10 You Raise Me Up - Josh Groban
Pink zit bij de combat (Lower Body Warmup)quote:Op maandag 15 mei 2006 16:07 schreef kluivie het volgende:
[..]
Weet je trouwens zeker dat die klopt want had in een thread gelezen dat Pink ook in de nieuwe pump zou zitten.....maar zie ik hier niet staan hoe kan dat dan?
Aha oke.....dan heb ik dat gelezen zeker?quote:Op maandag 15 mei 2006 17:22 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Pink zit bij de combat (Lower Body Warmup)
B52's zijn echt geweldig bij de chest!! *bang baaang!*Lunges nog nét volgehouden met 10 kilo aan elke kant.
Cooling down is helaas wel ieeets teveel klassiek wat mij betreft. Maar voor de rest is de pump weer goed!!
om maar over Susan op de DVD maar te zwijgen....![]()
Is eigenlijk te weinig probeer is te combineren, Bodypump is maar uurtje en doe gewoon twee keer minimaal bodypump en doe er na nog wat cardio desnoods, ligt er natuurlijk aan welk doel je hebtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:15 schreef twetwe het volgende:
ik doe 1 keer in de week bodypump en 1 keer in de week gewoon fitness.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |