Kan je de tracklist hier al zetten, ben wel nieuwsgierig geworden nu wat we volgende week weer krijgen..... van de combat had ik hem al maar pump nog niet...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:22 schreef Scighera het volgende:
hmm, gisteren de muziek ontvangen van BP58 en BC28.
BC is zoals gewoonlijk weer een topper, volgens een vriend van me zelfs "the best ever" .BP58 daarentegen.... na BP54 kunnen de BP releases mij niet echt meer warm maken; gebrek aan pit in de muziek, verkeerde muziekkeuse overall etc.
thanx voor de tracklistquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:46 schreef melonovy het volgende:
Ja! Ik ben fan, meteen na de eerste les voelde ik me echt goed, dit is het lesje voor melonovy!
Niet moeilijk, maar wel lekker trainen! Ik heb mijn vriend nu ook overgehaald en die vindt het ook leuk, hij ligt nu uitgestrekt op de bank met zeer pijnlijke spieren
Ik denk dat ik 2 keer in de week wil bodypumpen, lijkt me wel goed haalbaar.
Ik vind het echt leuk, die liedjes zitten ook steeds in mijn hoofd, ik voel me er echt lekker bij, komt ook omdat ik steeds lekkerder in mijn vel zit, ik heb al 12 kilo verloren afgelopen 9 maanden en nu die slappe hap wat strakker sporten!
Het liedje voor de biceps-oefening Pulp Fiction remix van de Black Eyed Peas vind ik super ik vind dat liedje te gek, dus daarom ga ik echt voor meer dan 100% !!!
O de tracklist van de nieuwe release:
01 I'll Be You Light - Kristine
02 Drop Dead Gorgeous - Republica
03 Love Shack - The B-52's
04 Riding On The Wings - Motiv 8
05 Let's Get Down - Supafly Vs. Fishbowl
06 Stand By Me - Mr. Timothy Feat. Inaya Day
07 Breathe - One More Angel
08 Round And Round - Bodyrockers
09 Intuition - Jewel
10 You Raise Me Up - Josh Groban
Weet je trouwens zeker dat die klopt want had in een thread gelezen dat Pink ook in de nieuwe pump zou zitten.....maar zie ik hier niet staan hoe kan dat dan?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:46 schreef melonovy het volgende:
01 I'll Be You Light - Kristine
02 Drop Dead Gorgeous - Republica
03 Love Shack - The B-52's
04 Riding On The Wings - Motiv 8
05 Let's Get Down - Supafly Vs. Fishbowl
06 Stand By Me - Mr. Timothy Feat. Inaya Day
07 Breathe - One More Angel
08 Round And Round - Bodyrockers
09 Intuition - Jewel
10 You Raise Me Up - Josh Groban
Pink zit bij de combat (Lower Body Warmup)quote:Op maandag 15 mei 2006 16:07 schreef kluivie het volgende:
[..]
Weet je trouwens zeker dat die klopt want had in een thread gelezen dat Pink ook in de nieuwe pump zou zitten.....maar zie ik hier niet staan hoe kan dat dan?
Aha oke.....dan heb ik dat gelezen zeker?quote:Op maandag 15 mei 2006 17:22 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Pink zit bij de combat (Lower Body Warmup)
B52's zijn echt geweldig bij de chest!! *bang baaang!*Lunges nog nét volgehouden met 10 kilo aan elke kant.
Cooling down is helaas wel ieeets teveel klassiek wat mij betreft. Maar voor de rest is de pump weer goed!!
om maar over Susan op de DVD maar te zwijgen....![]()
Is eigenlijk te weinig probeer is te combineren, Bodypump is maar uurtje en doe gewoon twee keer minimaal bodypump en doe er na nog wat cardio desnoods, ligt er natuurlijk aan welk doel je hebtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:15 schreef twetwe het volgende:
ik doe 1 keer in de week bodypump en 1 keer in de week gewoon fitness.
Ja, dat doe ik nu ook. Met die armoefeningen doe ik dus niet te veel gewicht, want nog geen tien seconden na het corrigeren heb ik m'n polsen alweer scheef. Andere dingen gaan wel goed.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:37 schreef Videopac het volgende:
@ Maeghan: heel goed dat je je eerst concentreert op de techniek. Het is moeilijk een eenmaal verkeerd aangeleerde techniek weer af te leren en het voorkomt blessures. Dat je dit dan met relatief weinig gewicht doet is minder erg (je maakt wel minder vooruitgang). Bij de nummers waar je geen problemen hebt met de techniek kun je natuurlijk wel zoveel gewicht gebruiken dat je het goed gaat voelen. En je hoeft niet elke keer bij elk nummer extra gewicht erbij te doen. Doe dat alleen bij de nummers waar je van denkt dat je er nog wel wat meer uit kunt persen.
RPM komt pas in september en dan wil ik dat ook gaan doen. De fitnessclub is nogal nieuw, dus we hebben pas één zaal, nog geen apparaten en nog geen fietsen/ruimte voor RPM. Dat moet allemaal zo vanaf september komen. Ik doe geen cardio na pump, maar doe dus wel op andere dagen in de week Combat/Attack/Step. Is het beter om cardio na BP te doen dan los?quote:M.b.t. afvallen: Het kan zijn dat je gewicht weliswaar niet gedaalt is, maar dat je wel meer spieren hebt gekregen i.p.v. vet. Aangezien spieren zwaarder zijn dan vet, zou het kunnen zijn dat je wel wat slanker geworden bent (al is 4 weken nog niet zo heel lang). Je zou na een lesuur nog wat cardio gaan doen. En met spinning verbruik je ook veel calorien.
Genoeg groente, fruit en vezels. Iedere dag volkorenbrood of All Bran en 's avonds voldoende gekookte aardappels/rijst/pasta en een klein stukje vlees. Zuivel kan ik niet tegen, dus soms gebruik ik soyamelk en soms calciumtabletjes. Voor het sporten eet ik een plak ontbijtkoek of niets, afhankelijk van wat ik doe. Naar attack neem ik wat vruchtensap aangelengd met water mee omdat ik anders erg slap word. De rest gewoon water. Drink sporadisch frisdrank, eet sporadisch fastfood. Meestal drink ik thee, water en koffie, maar in de zomer ook wel vruchtensap soms omdat ik die warme dingen dan niet wegkrijg en water op een gegeven moment m'n neus uit komt (maar dan hebben we het al over bronwaters met vruchtensap en niet over puur vruchtensap, meestal niet meer dan twee glazen). Na het sporten neem ik m'n normale brunch van 4 boterhammen met gevarieerd beleg (vleeswaren, kaas, sandwichspread, lightjam) of twee schaaltjes AllBran met sojamelk. Verder dagelijks 200 mg magnesium voor het slapen gaan ivm spier- en gewrichtsklachten klachten en op dagen dat ik denk dat dat nodig is slik ik nog wel extra foliumzuur, zink en selenium. Ik kan niet tegen zuivel en noten, maar ik houd ook niet zo van vlees en eieren. Ik probeer er wel op te letten, maar volgens de voedingswijzer waren dat de drie voedingsstoffen die ik regelmatig weinig tot te weinig binnenkrijg.quote:Tot slot je voeding: eet je gezond? ontbijt je goed?
Dan heb je geluk gehad welke waren zwaarder? Ik gok de lunges tenmiste daar zijn we voor gewaarschuwd.......en borst is ook wel heftig zeker...vrij lang nummer volgens mij? we zullen wel zien ......quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:10 schreef melonovy het volgende:goed zo!!!
Gisteren een andere instructeur gehad, hij zei dat hij wat simpel werd van de huidige cd dus hij heeft stiekum een paar nieuwe nummers gedraaid, en die oefeningen waren zwaaaaaar! Interval en variaties maakte het echt heavy.
Nja, als ik ga bodypumpen doe ik vaak ook nog een half uurtje cardio. Heel af en toe doe ik dan ook nog fitness erbij. Soms heb ik weken waarop ik 2 keer, en soms zelfs 3 keer bodypump+cardio doe. Maar vaak 1 keer bodypump+cardio en 1 keer cardio+fitness.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:05 schreef kluivie het volgende:
[..]
Is eigenlijk te weinig probeer is te combineren, Bodypump is maar uurtje en doe gewoon twee keer minimaal bodypump en doe er na nog wat cardio desnoods, ligt er natuurlijk aan welk doel je hebt
www.lesmills.comquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:37 schreef _Boo_ het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat Body Attack inhoudt
Het is high impact aerobic......het gaat allemaal supersnel veel springen maar voor je conditie is het top......echt waar je weet niet wat je overkomt de eerste weken maar op den duur doe je gewoon mee ....is aan te raden hoor....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:37 schreef _Boo_ het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat Body Attack inhoudt
Ja ik had al op die site gekeken, alleen is die uitleg van BodyAttack nogal vaag.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:44 schreef kluivie het volgende:
[..]
Het is high impact aerobic......het gaat allemaal supersnel veel springen maar voor je conditie is het top......echt waar je weet niet wat je overkomt de eerste weken maar op den duur doe je gewoon mee ....is aan te raden hoor....
Owja www.lesmills.nl is er ook, je kan ook naar mijn site gaan daar vind je genoeg over de lesmills !![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:24 schreef PowerPoes het volgende:
Wereldrecordpoging BODYPUMP op het strand!
In navolging van het succes van vorig jaar organiseert fitnessketen HealthCity deze zomer wederom een BODYPUMP Sunset Party!
Dit jaar zal de Sunset Party plaatsvinden op zaterdag 22 juli aanstaande bij Beachclub Vroeger in Bloemendaal. De bedoeling is om net als vorig jaar met zoveel mogelijk sportievelingen een deelnemersrecord BODYPUMP op het strand neer te zetten. Daarnaast zal dit jaar ook geprobeerd worden een deelnemersrecord BODYBALANCE op het strand te vestigen.
Extra tintje aan het evenement is dat het nu gaat om een wereldrecordpoging die officieel geregistreerd zal worden door het Guinessbook of Records. De BODYPUMP recordpoging vindt tussen 16.00 en 17.00 uur plaats, tussen 17.00 en 18.00 uur zal de BODYBALANCE recordpoging worden gevestigd. Na de workouts verzorgt Beachclub Vroeger nog een gezellig avondvullend programma (met barbecue en feest). Deelname aan de BODYPUMP en/of BODYBALANCE les is gratis, deelname aan de barbecue kost EUR 10,00.
Wil je ook meehelpen het wereldrecord BODYPUMP/BODYBALANCE op het strand te vestigen? Dat kan! Deelname aan dit unieke evenement is gratis, maar uitsluitend mogelijk na inschrijving! Je kunt jezelf opgeven via www.healthcity.nl/onthebeach
Ik ben van de partij!
Mijn sportschool geeft zelf ook al in een beachworkout. Bodypump, Bodybalance & XCO op 't strand!
Dit is hem van de combatquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:33 schreef sita-tiger het volgende:
heeft iemand de nieuwe tracklijst van de rpm 31 al? of van de combat 28?
1 keer in de 3 maandenquote:Op maandag 29 mei 2006 22:42 schreef _Boo_ het volgende:
Hoe vaak wordt er gewisseld van programma/muziek?
Hij staat erop hoor inmiddels ook die van de nieuwe bodypumpquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:40 schreef kluivie het volgende:
[..]
Dit is hem van de combat
1. Listen To Your Heart - ColorBox
Trouble - Pink
2. The Final Countdown - HeavyDance
3. Come With Me - Special D
4. Push It Again - DJ Lawless Vs. Oliver Swab
5. Hymn - Tina Cousins
6. Hung Up - SBI
7. Fight - KopyKatz
8. Reach Out - Maximum
9. Switch - Will Smith
10. Because Of You - Kelly Clarkson
have fun...hij komt ook op mijn website te staan (als ik hem kan uploaden grrrr server ligt eruit volgens mij) maar komt wel weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |