Thanks!!!!Nou, voor het geld wat dit lidmaatschap kost, zou het zonde zijn om minder dan 3 keer per week te gaanquote:Op donderdag 6 april 2006 13:25 schreef kluivie het volgende:
De beste combinatie is denk ik wel bodypump zowieso maak je knie ook sterker misschien toch dan weer RPM proberen en mocht je het leuk vinden probeer is die bodycombat is echt super en conditioneel een topper!
En nee 1 les per week is niet genoeg je moet toch denken (zeker bij jou vetpercentage) aan minimaal drie keer in de week of meer!
Een geruststelling het is tegenwoordig overal zo duurquote:Op donderdag 6 april 2006 13:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Thanks!!!!Nou, voor het geld wat dit lidmaatschap kost, zou het zonde zijn om minder dan 3 keer per week te gaan
Zo dat is wel de moeite zeg pfff wordt je dan na afloop gewassen ofzo? Zijn er dan geen goedkopere in je regio? Bij ons betaal je ongeveer onbeperkt 40 euro ook en mag je alles zo vaak als je wilt doen!quote:Op donderdag 6 april 2006 14:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat is nog goedkoop, mijne heeft 135,- inschrijfgeld en kost 67 per maand bij een jaarabbo, anders 77 per maand.
Gelukkig hoefde ik vanwege een actie het inschrijfgeld niet te betalen.
Nou ja, fruit en drinken, DVD-huur,douchegel, shampoo, lotions etc. is gratis, als ook de sauna. Je mag sporten in alle filialen wereldwijd. En je hebt een stempelkaart waarbij je allemaal goodies krijgt; kleding, gratis zonnebank etc.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:09 schreef kluivie het volgende:
[..]
Zo dat is wel de moeite zeg pfff wordt je dan na afloop gewassen ofzo? Zijn er dan geen goedkopere in je regio? Bij ons betaal je ongeveer onbeperkt 40 euro ook en mag je alles zo vaak als je wilt doen!
Oke dat heb je bij ons dan niet allemaal wel de sauna overigens die is ook gratis en de zonnebank ook ......tja en als je het ergens naar je zin hebt ga je ook niet snel naar andere hoor, maar als het zo klinkt sporten daar alleen vrouwen dan ofzo????? Wel saai hoor hahaha alhoewelquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nou ja, fruit en drinken, DVD-huur,douchegel, shampoo, lotions etc. is gratis, als ook de sauna. Je mag sporten in alle filialen wereldwijd. En je hebt een stempelkaart waarbij je allemaal goodies krijgt; kleding, gratis zonnebank etc.
Maar inderdaad, ook dan is het peperduur. Als mijn proeftijd afgelopen is, zal ik eens zoeken naar een goedkopere. Al is ligging cruciaal: de gym moet liggen in het traject van NS Station en mijn huis (OV).
Als ik ook nog moet reizen naar mijn gym, ga ik het tijdtechnisch allemaal niet redden nl.
Die gym van mij is FitnessFirst Ladies Club in Den Haag, vlakbij het station.
Ik hoef die extra's ook niet zo nodig hoor.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:46 schreef kluivie het volgende:
[..]
Oke dat heb je bij ons dan niet allemaal wel de sauna overigens die is ook gratis en de zonnebank ook ......tja en als je het ergens naar je zin hebt ga je ook niet snel naar andere hoor, maar als het zo klinkt sporten daar alleen vrouwen dan ofzo????? Wel saai hoor hahaha alhoewel![]()
ik vond het echt veel te vermoeiend terwijl ik toch al 3 jaar bodypump en 4 maanden bodystep doequote:Op vrijdag 7 april 2006 22:39 schreef Maeghan het volgende:
Zeg, zou body attack een beetje te doen zijn als je niet een enorme sporter bent? volgesn m'n collega was het wel erg zwaar en zij raadde het mij af. Zelf denk ik toch dat ik wel ga, want van alleen body balance doen krijg ik ook geen betere conditie natuurlijk.
Het is natuurlijk zwaar maar alles is op te bouwen hoor....gewoon beginnen, maar als je voor de eerste keer gaat bodypumpen dan voel je je de andere dag ook zeventig dus ja.......quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:39 schreef Maeghan het volgende:
Zeg, zou body attack een beetje te doen zijn als je niet een enorme sporter bent? volgesn m'n collega was het wel erg zwaar en zij raadde het mij af. Zelf denk ik toch dat ik wel ga, want van alleen body balance doen krijg ik ook geen betere conditie natuurlijk.
De triceps zijn heerlijk en heerlijk nummer biceps trouwens ook duurt alleen te kort hahahaquote:Op woensdag 12 april 2006 10:29 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb maandagavond voor het eerst sins een paar weken weer gepumpt, en ik heb me der nou een spierpijn in me armen. Die triceps en biceps zijn echt zwaar als je ff niet geweest bent
En gister voor het eerst Pilates gedaan, dus heb echt het gevoel alsof me spieren 2 meter zijn opgerekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |