Thanks!!!!Nou, voor het geld wat dit lidmaatschap kost, zou het zonde zijn om minder dan 3 keer per week te gaanquote:Op donderdag 6 april 2006 13:25 schreef kluivie het volgende:
De beste combinatie is denk ik wel bodypump zowieso maak je knie ook sterker misschien toch dan weer RPM proberen en mocht je het leuk vinden probeer is die bodycombat is echt super en conditioneel een topper!
En nee 1 les per week is niet genoeg je moet toch denken (zeker bij jou vetpercentage) aan minimaal drie keer in de week of meer!
Een geruststelling het is tegenwoordig overal zo duurquote:Op donderdag 6 april 2006 13:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Thanks!!!!Nou, voor het geld wat dit lidmaatschap kost, zou het zonde zijn om minder dan 3 keer per week te gaan
Zo dat is wel de moeite zeg pfff wordt je dan na afloop gewassen ofzo? Zijn er dan geen goedkopere in je regio? Bij ons betaal je ongeveer onbeperkt 40 euro ook en mag je alles zo vaak als je wilt doen!quote:Op donderdag 6 april 2006 14:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat is nog goedkoop, mijne heeft 135,- inschrijfgeld en kost 67 per maand bij een jaarabbo, anders 77 per maand.
Gelukkig hoefde ik vanwege een actie het inschrijfgeld niet te betalen.
Nou ja, fruit en drinken, DVD-huur,douchegel, shampoo, lotions etc. is gratis, als ook de sauna. Je mag sporten in alle filialen wereldwijd. En je hebt een stempelkaart waarbij je allemaal goodies krijgt; kleding, gratis zonnebank etc.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:09 schreef kluivie het volgende:
[..]
Zo dat is wel de moeite zeg pfff wordt je dan na afloop gewassen ofzo? Zijn er dan geen goedkopere in je regio? Bij ons betaal je ongeveer onbeperkt 40 euro ook en mag je alles zo vaak als je wilt doen!
Oke dat heb je bij ons dan niet allemaal wel de sauna overigens die is ook gratis en de zonnebank ook ......tja en als je het ergens naar je zin hebt ga je ook niet snel naar andere hoor, maar als het zo klinkt sporten daar alleen vrouwen dan ofzo????? Wel saai hoor hahaha alhoewelquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nou ja, fruit en drinken, DVD-huur,douchegel, shampoo, lotions etc. is gratis, als ook de sauna. Je mag sporten in alle filialen wereldwijd. En je hebt een stempelkaart waarbij je allemaal goodies krijgt; kleding, gratis zonnebank etc.
Maar inderdaad, ook dan is het peperduur. Als mijn proeftijd afgelopen is, zal ik eens zoeken naar een goedkopere. Al is ligging cruciaal: de gym moet liggen in het traject van NS Station en mijn huis (OV).
Als ik ook nog moet reizen naar mijn gym, ga ik het tijdtechnisch allemaal niet redden nl.
Die gym van mij is FitnessFirst Ladies Club in Den Haag, vlakbij het station.
Ik hoef die extra's ook niet zo nodig hoor.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:46 schreef kluivie het volgende:
[..]
Oke dat heb je bij ons dan niet allemaal wel de sauna overigens die is ook gratis en de zonnebank ook ......tja en als je het ergens naar je zin hebt ga je ook niet snel naar andere hoor, maar als het zo klinkt sporten daar alleen vrouwen dan ofzo????? Wel saai hoor hahaha alhoewel![]()
ik vond het echt veel te vermoeiend terwijl ik toch al 3 jaar bodypump en 4 maanden bodystep doequote:Op vrijdag 7 april 2006 22:39 schreef Maeghan het volgende:
Zeg, zou body attack een beetje te doen zijn als je niet een enorme sporter bent? volgesn m'n collega was het wel erg zwaar en zij raadde het mij af. Zelf denk ik toch dat ik wel ga, want van alleen body balance doen krijg ik ook geen betere conditie natuurlijk.
Het is natuurlijk zwaar maar alles is op te bouwen hoor....gewoon beginnen, maar als je voor de eerste keer gaat bodypumpen dan voel je je de andere dag ook zeventig dus ja.......quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:39 schreef Maeghan het volgende:
Zeg, zou body attack een beetje te doen zijn als je niet een enorme sporter bent? volgesn m'n collega was het wel erg zwaar en zij raadde het mij af. Zelf denk ik toch dat ik wel ga, want van alleen body balance doen krijg ik ook geen betere conditie natuurlijk.
De triceps zijn heerlijk en heerlijk nummer biceps trouwens ook duurt alleen te kort hahahaquote:Op woensdag 12 april 2006 10:29 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb maandagavond voor het eerst sins een paar weken weer gepumpt, en ik heb me der nou een spierpijn in me armen. Die triceps en biceps zijn echt zwaar als je ff niet geweest bent
En gister voor het eerst Pilates gedaan, dus heb echt het gevoel alsof me spieren 2 meter zijn opgerekt
biceps was idd zo afgelopen ja, maar vind die 3/4 bewegingen toch wel erg veel kracht kostenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:04 schreef kluivie het volgende:
[..]
De triceps zijn heerlijk en heerlijk nummer biceps trouwens ook duurt alleen te kort hahaha........bodypump het is zo heerlijk
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 april 2006 08:06 schreef MikelenniuM het volgende:
Gister mijn BodyPump licentie gehaald!!!
![]()
moest het ff kwijt, sorry![]()
Kon me gister ook al opgeven voor de nieuwe kwartaalWat gaat dat onwijs snel zeg...
Proficiat kerel en nu ervaring op doen zekerquote:Op donderdag 13 april 2006 08:06 schreef MikelenniuM het volgende:
Gister mijn BodyPump licentie gehaald!!!
![]()
moest het ff kwijt, sorry![]()
Kon me gister ook al opgeven voor de nieuwe kwartaalWat gaat dat onwijs snel zeg...
Klopt als een bus maar het kan zwaar zijnquote:Op zondag 16 april 2006 12:18 schreef LedZep het volgende:
.
Ik maak momenteel geen gebruik van die extra activiteiten, maar mss ga ik es voor de grap es bodypumpen, lijkt me wel leuk op zich.
Afijn, ik heb al ongeveer gezien welke oefeningen er zoal gedaan worden, maar hoeveel herhalingen zijn er nou ongeveer? 15? 20? 25? En dan werk je gewoon het hele lichaam af?
Haha, wel iets meer herhalingen hoor! Een track duurt meestal zo'n 5minuten. Bij squads dacht ik dat je wel zo'n 120 squads maakt. En je werkt natuurlijk op de beat van het liedje.quote:Op zondag 16 april 2006 12:18 schreef LedZep het volgende:
Zo wat zijn die abonnementen hier allemaal duur zeg. Ik betaal 35 euro per maand voor onbeperkt sporten in de fitnesszaal én alle andere activiteiten, o.a. diverse vechtsporten (judo, karate, muay thai e.a.), bodypump, bodycombat, spinning, pilates, aerobic shizzle en nog wat van die dingen.
Ook gratis zonnebank en jus d'orange/ thee/ koffie.
Ik maak momenteel geen gebruik van die extra activiteiten, maar mss ga ik es voor de grap es bodypumpen, lijkt me wel leuk op zich.
Afijn, ik heb al ongeveer gezien welke oefeningen er zoal gedaan worden, maar hoeveel herhalingen zijn er nou ongeveer? 15? 20? 25? En dan werk je gewoon het hele lichaam af?
Wow da's idd wel wat meer dan de 5 per set die ik maakquote:Op zondag 16 april 2006 17:47 schreef PowerPoes het volgende:
[..]
Haha, wel iets meer herhalingen hoor! Een track duurt meestal zo'n 5minuten. Bij squads dacht ik dat je wel zo'n 120 squads maakt. En je werkt natuurlijk op de beat van het liedje.
Jep klopt en je kan het makkelijk drie vier keer in de week doen ....het is gewoon heerlijk maar ga elke week wanneer je ervaren bent tot het gaatje zo zwaar mogelijk dus dan verbrand je echt veel!quote:Op zondag 16 april 2006 20:09 schreef MegaMarc het volgende:
Bij BodyPump train je veel meer op het uithoudingsvermogen van een spier.
Wat wel lekker is van pumpen is dat je elke spiergroep maar 1 keer traint per les. Dus je kunt in die 5 minuten heel die spier leeg trainen
Het is ook een goede combinatie om te doen je kan het makkelijk twee uur achter elkaar volhouden, je moet dan wel even met de squat en de lunges even iets minder doen, en ja drink genoeg wat stiekem verbrand je toch veel..... en ja in het begin is het volhouden maar eenmaal begonnen en je hebt een nieuwe verslaving....maar wel een leuke!quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:46 schreef Videopac het volgende:
Veel mensen vinden de combinatie van BodyPump en Spinning erg fijn. Tijdens Spinning verbruik je veel energie (afvallen) met daarnaast BodyPump voor de spierversterkende oefeningen. Met name vrouwen vinden BodyPump vaak leuker dan oefeningen op apparaten in de fitnessruimte.
Als ik me vrouw moet geloven is bodystep ook niet echt licht ..... kan het niet volgen breek me nek over die step doe me dan maar combat of attack.....maar pump en spinning lig met het best....quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:54 schreef Sylvana het volgende:
ik vind bodypump en bodystep ook een erg goede combinatie, ben zelf nl niet echt een spinningliefhebber, veel te vermoeiend, bodystep kan ik nog een beetje bijhouden
ik vind bodyattack ook een hel hoor, kan het ook totaal niet bijhouden en ben ook doodop na een halfuurquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:13 schreef Maeghan het volgende:
Ik vind de pasjes bij Attack dus een drama. Ik zie er dan ook erg tegenop om morgen weer te gaan eigenlijk. En het feit dat ik na een half uur al dood ben helpt ook niet erg mee trouwens.
Pump is me niet tegengevallen. De spierpijn is wel te doen. Ik was niet moe na de les, en ivm. spierpijn wil ik volgende keer BB er wel achteraan doen eigenlijk. Volgens mij scheelt dat wel, even rustig uitrekken.
Is het trouwens normaal als je gaat sporten dat je dan zwaarder wordt? Ik sport nu dus twee weken (in totaal 2 x BC, 3 x BB, 2 x BA en 1 x BP en thuis nog een handvol keer grondoefeningen en wat karatetechnieken) en ik weeg 3,5 kg meer dan voor ik begon terwijl mijn eetpatroon niet echt veranderd is (iets meer gesnoept, want een keertje een avond chips gegeten terwijl ik die vrijwel nooit eet, maar verder niet meer dan normaal, dus daar kan ik nooit zoveel van aangekomen zijn).
Inderdaad, maar die 3,5 kilo spiermassa kan je vergetenquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:25 schreef Maeghan het volgende:
Ok dan. Dan vind ik het al wat minder verontrustend. =P Ik had wel rekening gehouden met vocht vasthouden, maar zo veel leek me wel erg veel vocht eigenlijk.
Ik had trouwens de twee weken ervoor ook al wel gefietst, geroeid en gezwommen, maar daar dacht ik pas later aan. Alleen wel opvallend, want de laatste keer dat ik een periode intensief gesport heb (dagelijks, roeien en/of wandelen) viel ik gewoon een kilo per week af terwijl ik alles kon eten wat ik wilde eigenlijk. De wegen van het menselijk lichaam zijn ondoorgrondelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |