abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36243912
pfffffffffffffff foutje bedankt
pi_36525531
alvast voor de bodypump 58 heb ik dit gevonden op het grote web hier kan je al wat track terugvinden

Continuous improvement has been a constant hallmark of BODYPUMP and this new class is no exception. It's packed with great new songs and more ways to get the most out of this incredible weights-based workout. A special focus on shoulder alignment will help people engage their muscles more effectively and develop better posture - both during the class and in daily life. A new move combining frontal and lateral raises is fun to do and delivers the goods in shoulder conditioning. Pumpers warm up to upbeat I'll Be Your Light from Kristine W and start to feel the load with Republica's Drop Dead Gorgeous in the squats. Love Shack is an awesome tune for the chest work and Motiv8 do just that with Riding on the Wings in the back track. Great sounds from Pink, Breathe and BodyRockers make the workout fly past, with You Raise Me Up by Josh Groban delivering a well-earned final stretch. This class comes with a strong emphasis on correct technical instruction - providing participants with the guidance they have sought in their feedback - and with plenty of Les Mills' trademark "exertainment" appeal

greetz kluivie
  vrijdag 31 maart 2006 @ 17:41:07 #153
123069 PowerPoes
LangePoodle
pi_36529533
BP 58 is toch de laatste release onder leiding van Mike?
Ambtenaar in functie? Jeugdpuis in uniform zal je bedoelen!
pi_36559928
Jep klopt PP
pi_36701759
Ik ben net lid geworden van een Fitness First club, waar ook Les Mills groepslessen worden gegeven.
Mijn conditie is waardeloos, heb in geen jaaaaren meer gesport en leid een 'zittend leven'.

Mijn doel is vetpercentage verminderen (is nu >30%) en meer energie krijgen.
Bodystep heb ik in het verleden gedaan en hoe slecht mijn conditie ook was, ik kon de les altijd wel afmaken zonder dood neer te vallen. Spinning (daar heet het: 'RPM') heb ik ook gedaan, 3 keer in de week maar dat leverde me een dikke knieblessure op.

Ik kan dus kiezen uit: Body Combat, Body Pump, Body Step, Body Form,Body Vital.

Hoe kan ik het nou het beste aanpakken om het snelst resultaat te boeken.
Hoe vaak per week? En is 1 les per keer genoeg?Met welke les zagen jullie het meeste resultaat (qua vetvermindering en 'strakheid')?
pi_36705773
De beste combinatie is denk ik wel bodypump zowieso maak je knie ook sterker misschien toch dan weer RPM proberen en mocht je het leuk vinden probeer is die bodycombat is echt super en conditioneel een topper!
En nee 1 les per week is niet genoeg je moet toch denken (zeker bij jou vetpercentage) aan minimaal drie keer in de week of meer!
pi_36706391
quote:
Op donderdag 6 april 2006 13:25 schreef kluivie het volgende:
De beste combinatie is denk ik wel bodypump zowieso maak je knie ook sterker misschien toch dan weer RPM proberen en mocht je het leuk vinden probeer is die bodycombat is echt super en conditioneel een topper!
En nee 1 les per week is niet genoeg je moet toch denken (zeker bij jou vetpercentage) aan minimaal drie keer in de week of meer!
Thanks!!!!Nou, voor het geld wat dit lidmaatschap kost, zou het zonde zijn om minder dan 3 keer per week te gaan
pi_36706949
quote:
Op donderdag 6 april 2006 13:43 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Thanks!!!!Nou, voor het geld wat dit lidmaatschap kost, zou het zonde zijn om minder dan 3 keer per week te gaan
Een geruststelling het is tegenwoordig overal zo duur
pi_36708185
Gisteren heb ik me ingeschreven bij de sportschool en ik heb, om rustig te beginnen na jaren heel weinig sporten (deels ivm gezondheidsklachten), maar een lesje Body Balance gedaan. Ik moet zeggen dat ik het toch zwaarder vond dan ik had verwacht. Lenig ben ik wel, en op een been blijven staan lukt me ook nog net wel, maar ik vond het erg zwaar op m'n schouders. Maar dat is dan ook mijn grote probleemgebied, dus dat had ik eigenlijk wel moeten voorzien. Verder vond ik het wel goed te doen, alleen heb vandaag dus wel pijn in m'n schouders.

Ik weet alleen niet wat ik nu verder moet gaan doen eigenlijk. Ik twijfel heel erg tussen die verschillende programma's. Ik doe het in principe gewoon om weer es wat beweging te krijgen en om wat af te vallen. Na een jaar afvallen op alleen eetpatroon sta ik een beetje stil, dus ik hoop dat dit helpt. En verder ook om m'n spieren sterker te krijgen in de hoop dat mijn schouders bijvoorbeeld wat meer kunnen hebben.

Vanwege college en werktijden kan ik niet alles doen, maar ik kan maandagavond bodystep/bodypump/bodycombat doen, woensdag bodyattack/bodystep/bodypump, evt. zaterdagochtend bodyattack en op zondag bodypump/bodybalance.

Voor zondag wil ik bodybalance blijven doen, want dat is 's ochtends en bodypump om half tien zie ik toch niet helemaal zitten. =P

Dus wat zouden jullie mij aanraden?

Het abonnementsgeld (40 euro onbeperkt) vind ik trouwens heel schappelijk, vergeleken met de andere sportschool hier (40 euro p mnd voor 1 keer per week fitness, excl. groepslessen, 3 mnd opzegtermijn en 80 euro inschrijfgeld). En ik vind het op zich wel prettig dat er iemand staat die me vertelt wat ik moet doen, want bij gewoon fitnessen ga ik al snel een beetje om me heen zitten kijken en ik vind het te saai om lang vol te houden (en te zwaar op m'n gewrichten). Het enige in de fitness wat ik ok vind is fietsen en roeien, en laat ik nu een fiets bezitten en een roeitrainer, dus dan zijn we daar klaar mee =P
Sanity is (not) statistical
pi_36708416
Dat is nog goedkoop, mijne heeft 135,- inschrijfgeld en kost 67 per maand bij een jaarabbo, anders 77 per maand.
Gelukkig hoefde ik vanwege een actie het inschrijfgeld niet te betalen.
pi_36726668
quote:
Op donderdag 6 april 2006 14:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat is nog goedkoop, mijne heeft 135,- inschrijfgeld en kost 67 per maand bij een jaarabbo, anders 77 per maand.
Gelukkig hoefde ik vanwege een actie het inschrijfgeld niet te betalen.
Zo dat is wel de moeite zeg pfff wordt je dan na afloop gewassen ofzo? Zijn er dan geen goedkopere in je regio? Bij ons betaal je ongeveer onbeperkt 40 euro ook en mag je alles zo vaak als je wilt doen!
pi_36726946
Ja, voor dat geld zou ik op z'n minst wel een lekkere massage verwachten na het sporten.
pi_36730515
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 00:09 schreef kluivie het volgende:

[..]

Zo dat is wel de moeite zeg pfff wordt je dan na afloop gewassen ofzo? Zijn er dan geen goedkopere in je regio? Bij ons betaal je ongeveer onbeperkt 40 euro ook en mag je alles zo vaak als je wilt doen!
Nou ja, fruit en drinken, DVD-huur,douchegel, shampoo, lotions etc. is gratis, als ook de sauna. Je mag sporten in alle filialen wereldwijd. En je hebt een stempelkaart waarbij je allemaal goodies krijgt; kleding, gratis zonnebank etc.
Maar inderdaad, ook dan is het peperduur. Als mijn proeftijd afgelopen is, zal ik eens zoeken naar een goedkopere. Al is ligging cruciaal: de gym moet liggen in het traject van NS Station en mijn huis (OV).
Als ik ook nog moet reizen naar mijn gym, ga ik het tijdtechnisch allemaal niet redden nl.
Die gym van mij is FitnessFirst Ladies Club in Den Haag, vlakbij het station.

[ Bericht 3% gewijzigd door cinnamongirl op 07-04-2006 09:36:01 ]
pi_36733697
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 09:28 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Nou ja, fruit en drinken, DVD-huur,douchegel, shampoo, lotions etc. is gratis, als ook de sauna. Je mag sporten in alle filialen wereldwijd. En je hebt een stempelkaart waarbij je allemaal goodies krijgt; kleding, gratis zonnebank etc.
Maar inderdaad, ook dan is het peperduur. Als mijn proeftijd afgelopen is, zal ik eens zoeken naar een goedkopere. Al is ligging cruciaal: de gym moet liggen in het traject van NS Station en mijn huis (OV).
Als ik ook nog moet reizen naar mijn gym, ga ik het tijdtechnisch allemaal niet redden nl.
Die gym van mij is FitnessFirst Ladies Club in Den Haag, vlakbij het station.
Oke dat heb je bij ons dan niet allemaal wel de sauna overigens die is ook gratis en de zonnebank ook ......tja en als je het ergens naar je zin hebt ga je ook niet snel naar andere hoor, maar als het zo klinkt sporten daar alleen vrouwen dan ofzo????? Wel saai hoor hahaha alhoewel
pi_36733807
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:46 schreef kluivie het volgende:

[..]

Oke dat heb je bij ons dan niet allemaal wel de sauna overigens die is ook gratis en de zonnebank ook ......tja en als je het ergens naar je zin hebt ga je ook niet snel naar andere hoor, maar als het zo klinkt sporten daar alleen vrouwen dan ofzo????? Wel saai hoor hahaha alhoewel
Ik hoef die extra's ook niet zo nodig hoor.
Ik zou liever goedkoper sporten.
Mja soms is het fijn om met alleen dames te sporten (geen gegluur, girls only sauna), maar ik heb de school er niet op uitgekozen. Ik wist niet eens dat het ladies only was totdat ik binnen kwam!
  vrijdag 7 april 2006 @ 11:52:39 #166
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36733846
ik betaal 60 euro per maand en kan dan 2x per week naar de zonnebank elke keer sauna, gratis body pump gratis spinnen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_36753299
Zeg, zou body attack een beetje te doen zijn als je niet een enorme sporter bent? volgesn m'n collega was het wel erg zwaar en zij raadde het mij af. Zelf denk ik toch dat ik wel ga, want van alleen body balance doen krijg ik ook geen betere conditie natuurlijk.
pi_36753333
Sommige sportschol hanteren ook idiote manieren om mensen te lokken (?) weg te jagen, dus...
Billie Holiday is Lady Day!
pi_36757106
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 22:39 schreef Maeghan het volgende:
Zeg, zou body attack een beetje te doen zijn als je niet een enorme sporter bent? volgesn m'n collega was het wel erg zwaar en zij raadde het mij af. Zelf denk ik toch dat ik wel ga, want van alleen body balance doen krijg ik ook geen betere conditie natuurlijk.
ik vond het echt veel te vermoeiend terwijl ik toch al 3 jaar bodypump en 4 maanden bodystep doe
pi_36769113
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 22:39 schreef Maeghan het volgende:
Het is natuurlijk zwaar maar alles is op te bouwen hoor....gewoon beginnen, maar als je voor de eerste keer gaat bodypumpen dan voel je je de andere dag ook zeventig dus ja.......
pi_36779750
Nou, ik ben vanochtend geweest en ik heb niet echt alles helemaal meegedaan, maar dat kwam ook omdat ik gestoord werd van al die pasjes. Tegen de tijd dat ik doorhad wat we nu weer deden waren we alweer met het volgende huppeltje bezig =P En ik moet nog even een betere sportbh gaan vinden merkte ik, dat was best een pijnlijke ervaring. Maar op zich viel het me heel erg mee, na wat die collega verteld had. Ik dacht echt dat ik compleet dood zou gaan, maar de eerste twintig minuten heb ik echt gewoon normaal mee kunnen doen, daarna heb ik gewoon af en toe even een slokje water tussendoor genomen. Da's al heel wat voor iemand die hooguit weleens naar de trein rent vond ik. Als ik sport dan is het meer grondoefeningen of in een vlot maar niet heel hoog tempo fietsen, zwemmen of roeien. Verder de hele dag gewoon gewerkt tot half tien, en ik geloof niet dat ik hier spierpijn van ga krijgen of zo. Heb alleen een beetje pijn in m'n enkel van het springen, maar daar heb ik m'n hele leven al snel last van dus dat is niet verwonderlijk of verontrustend.

Morgen maar weer body balance en dan volgende week weer attack denk ik. Ik weet alleen nog niet of ik maandag pump, combat of step ga doen. Ik moet dinsdag werken, dus dan is pump mss. niet zo handig ivm spierpijn.
pi_36793522
Probeer het toch gewoon een maand vol te houden zeker weten dat je er geen spijt van krijgt dan ga je de pasjes kennen, nadeel is dan wel dat het zwaarder wordt want dan ga je wel met alles meedoen.....maar zeker weten als je dan naar de trein rent dan ren je hem voorbij ....... op den duur
De combinatie van bodypump en attack is toch goed hoor, niet omdat ik het geef hoor maar ja is gewoon mijn ervaring En ligt eraan wat voor werk je doet natuurlijk....owja en die betere sportbeha heb je nog niet 123 nodig bij pump bij combat en step wel natuurlijk
Suc6 en laat het maar weten heee

grtz
pi_36880125
Ik heb maandagavond voor het eerst sins een paar weken weer gepumpt, en ik heb me der nou een spierpijn in me armen . Die triceps en biceps zijn echt zwaar als je ff niet geweest bent

En gister voor het eerst Pilates gedaan, dus heb echt het gevoel alsof me spieren 2 meter zijn opgerekt
pi_36888399
Oh, als ik vanavond niet hoef te werken ga ik bodypump doen. Ben benieuwd dan ;-)
pi_36903177
quote:
Op woensdag 12 april 2006 10:29 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb maandagavond voor het eerst sins een paar weken weer gepumpt, en ik heb me der nou een spierpijn in me armen . Die triceps en biceps zijn echt zwaar als je ff niet geweest bent

En gister voor het eerst Pilates gedaan, dus heb echt het gevoel alsof me spieren 2 meter zijn opgerekt
De triceps zijn heerlijk en heerlijk nummer biceps trouwens ook duurt alleen te kort hahaha ........bodypump het is zo heerlijk
pi_36904284
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:04 schreef kluivie het volgende:

[..]

De triceps zijn heerlijk en heerlijk nummer biceps trouwens ook duurt alleen te kort hahaha ........bodypump het is zo heerlijk
biceps was idd zo afgelopen ja, maar vind die 3/4 bewegingen toch wel erg veel kracht kosten

en met triceps ga ik volgende keer gewoon ff kilootje minder, vind dat naar het voorhoofd echt zo'n irritante beweging
pi_36911207
Gister mijn BodyPump licentie gehaald!!!
moest het ff kwijt, sorry
Kon me gister ook al opgeven voor de nieuwe kwartaal Wat gaat dat onwijs snel zeg...
pi_36911490
quote:
Op donderdag 13 april 2006 08:06 schreef MikelenniuM het volgende:
Kon me gister ook al opgeven voor de nieuwe kwartaal Wat gaat dat onwijs snel zeg...
Gefeliciteerd En wij zijn idd al 5 weken met de nieuwe release bezig
pi_36916334
Thnx
Wij zijn nu ook al 5 weken bezig, maar heb het gevoel dat de laatste kwartaal 2 weekenden geleden is!
Maar alvast weer beginnen met aftellen
pi_36924933
quote:
Op donderdag 13 april 2006 08:06 schreef MikelenniuM het volgende:
Proficiat kerel en nu ervaring op doen zeker of was je al volleerd? Het is super om bodypump te geven ..... je ziet de mensen afzien terwijl jij verantwoordelijk bent .... en ja het gaat snel hoor
  donderdag 13 april 2006 @ 19:30:53 #181
71974 MegaMarc
2 balla 2 care
pi_36931064
ik heb ook een tijdje bodypump gedaan, maar het is toch niet helemaal mijn ding. Ik vond dat ik te weinig resultaat merkte in vergelijking met zelf op kracht trainen. Ik train meer op massa dan op spier-uithoudingsvermogen.

Ik heb er wel veel van opgestoken. Ik ken nu veel meer bewegingen/oefeningen om specifieke spiergroepen te trainen.

Combat heb ik wel eens geprobeerd, maar das echt niks voor mij. Wel erg goed als je op een leuke manier aan een goede conditie wilt komen. Ik ga liever fietsen of crosstrainen.

Spinning doe ik heel af en toe. Ik zou het eingenlijk vaker moeten doen om goed strak/droog te worden. Maar het is zo verdomde zwaar...
pi_36934602
Combat vond ik leuk hoor. Ik heb al lang niet erg veel gesport, maar ik heb het toch het hele uur volgehouden. Wat ik heel fijn vind is dat ik de bewegingen al ken, heb vroeger karate gedaan. Waar ik met Attack echt de stappen niet bij kon houden en constant wat anders aan het doen was dan de rest kon ik met Combat echt goed meekomen. Tuurlijk doe je dan wel eens een stapje verkeerd, maar het is toch wel fijn als je niet een heel uur lang alleen maar de verkeerde kant op staat te klootviolen. =) Dingen als fietsen e.d. vind ik gewoon heel saai. Ik heb nu geen ruimte voor een hometrainer of zo, dat wil ik wel als ik op mezelf woon. Dan kan ik tenminste gewoon muziek op of tv aan, dat zou wel veel schelen denk ik. Ik vind fietsen op zich niet erg, maar constant verzinnen welke kant je op moet, rekening houden met verkeer, vervelend weer en mogelijke lekke banden, dat staat me gewoon tegen. Als ik ga fietsen dan ga ik gewoon iets zinnigs doen, zoals boodschappen halen aan de andere kant van het dorp, maar niet zomaar even rondjes fietsen. In de sportschool vind ik het gewoon vervelend, met al die mensen om me heen. (Ja klinkt suf, maar ik vind het toch wat anders of je zo'n groepsfitnessles doet of dat je met allemaal mensen in een zaal veel te dicht op elkaar voor jezelf staat te werken).
pi_37001666
Zo wat zijn die abonnementen hier allemaal duur zeg . Ik betaal 35 euro per maand voor onbeperkt sporten in de fitnesszaal én alle andere activiteiten, o.a. diverse vechtsporten (judo, karate, muay thai e.a.), bodypump, bodycombat, spinning, pilates, aerobic shizzle en nog wat van die dingen.
Ook gratis zonnebank en jus d'orange/ thee/ koffie.

Ik maak momenteel geen gebruik van die extra activiteiten, maar mss ga ik es voor de grap es bodypumpen, lijkt me wel leuk op zich.

Afijn, ik heb al ongeveer gezien welke oefeningen er zoal gedaan worden, maar hoeveel herhalingen zijn er nou ongeveer? 15? 20? 25? En dan werk je gewoon het hele lichaam af?
pi_37002757
quote:
Op zondag 16 april 2006 12:18 schreef LedZep het volgende:
.

Ik maak momenteel geen gebruik van die extra activiteiten, maar mss ga ik es voor de grap es bodypumpen, lijkt me wel leuk op zich.

Afijn, ik heb al ongeveer gezien welke oefeningen er zoal gedaan worden, maar hoeveel herhalingen zijn er nou ongeveer? 15? 20? 25? En dan werk je gewoon het hele lichaam af?
Klopt als een bus maar het kan zwaar zijn maar merk je vanzelf hoor....wel gewicht eraan doen natuurlijk!
  zondag 16 april 2006 @ 17:47:13 #185
123069 PowerPoes
LangePoodle
pi_37011214
quote:
Op zondag 16 april 2006 12:18 schreef LedZep het volgende:
Zo wat zijn die abonnementen hier allemaal duur zeg . Ik betaal 35 euro per maand voor onbeperkt sporten in de fitnesszaal én alle andere activiteiten, o.a. diverse vechtsporten (judo, karate, muay thai e.a.), bodypump, bodycombat, spinning, pilates, aerobic shizzle en nog wat van die dingen.
Ook gratis zonnebank en jus d'orange/ thee/ koffie.

Haha, wel iets meer herhalingen hoor! Een track duurt meestal zo'n 5minuten. Bij squads dacht ik dat je wel zo'n 120 squads maakt. En je werkt natuurlijk op de beat van het liedje.
Ambtenaar in functie? Jeugdpuis in uniform zal je bedoelen!
pi_37012559
quote:
Op zondag 16 april 2006 17:47 schreef PowerPoes het volgende:

[..]

Haha, wel iets meer herhalingen hoor! Een track duurt meestal zo'n 5minuten. Bij squads dacht ik dat je wel zo'n 120 squads maakt. En je werkt natuurlijk op de beat van het liedje.
Wow da's idd wel wat meer dan de 5 per set die ik maak .
  zondag 16 april 2006 @ 20:09:36 #187
71974 MegaMarc
2 balla 2 care
pi_37014710
Bij BodyPump train je veel meer op het uithoudingsvermogen van een spier.

Wat wel lekker is van pumpen is dat je elke spiergroep maar 1 keer traint per les. Dus je kunt in die 5 minuten heel die spier leeg trainen
pi_37135946
quote:
Op zondag 16 april 2006 20:09 schreef MegaMarc het volgende:
Bij BodyPump train je veel meer op het uithoudingsvermogen van een spier.

Wat wel lekker is van pumpen is dat je elke spiergroep maar 1 keer traint per les. Dus je kunt in die 5 minuten heel die spier leeg trainen
Jep klopt en je kan het makkelijk drie vier keer in de week doen ....het is gewoon heerlijk maar ga elke week wanneer je ervaren bent tot het gaatje zo zwaar mogelijk dus dan verbrand je echt veel!
  donderdag 20 april 2006 @ 20:45:54 #189
128384 mcwops
gat in je glas
pi_37139312
ik sluti me helemaal bij MegaMarc en kluivie aan. Heerlijk om te doen Body pump en vooral volhouden, de eerste paar keren is het afzien maar daarna vind je het tijdens en na (en na 2 dagen) heerlijk om te doen.
En voor Maeghan: doe vooral alles minstens een paar keer, wissel veel af. je kunt pas beoordelen of je het leuk vind als je het minstens 10x hebt gedaan (en wedden dat die pasjes dan wel lukken).Alle lessen en apparaten zijn in het begin afzien (daar doe je het vooral voor, tenzij je specifiek op een revalidatie traint of een zwakke rug) bepaal zelf je tempo en tot hoever je wiil gaan in een les, laat je niet opjagen/wanhopig worden door de die-hards om je heen.
Ik ben nu na vanaf januari aan het B-pumpen en heb voor die tijd een jaar geRPMd. maar doe tevens ook cardiotraining er tussendoor voor de afwisseling (geestelijk en voor de andere spieren, vooral hardlopen (=not my favourite). En na afloop heerlijk zwemmen en de sauna in (vast ritueel).
en de gouden tip: buikspieren mag je iedere dag trainen
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_37154675
Hoi, ik ben nieuw hier op het forum.

Ik doe nu ook al een tijd bodypump en het geeft echt hele goede resultaten. Ook als je wilt afvallen, als je spieren opbouwd verbranden deze namelijk veel meer in rusttoestand dan wanneer je alleen cardio doet om af te vallen (hierbij verbrand je namelijk alleen tijdens de training).

Maar ik heb een andere vraag. Ik vind spinning ook hartstikke leuk maar is het echt waar dat je daardoor spieren afbreekt? Want dan heeft het natuurlijk geen zin... sta ik bij bodypump mijn spieren op te bouwen om ze vervolgens bij spinning weer af te breken....
pi_37157763
Spieren afbreken tijdens spinning: dit verdient enige nuancering. In principe is het zo dat je bij elk zwaar gebruik van je spieren, de spieren enigszins afgebroken worden; dus niet alleen bij spinning! Natuurlijk is dit niet definitief: je lichaam zal dit proberen te herstellen, waarbij je er als alles goed gaat sterker uit komt. Als je binnen 2 uur na de les zorgt dat je voldoende koolhydraten (energie) en eiwitten (voor het spierherstel) inneemt en 's nachts voldoende rust neemt, kan je lichaam optimaal herstellen.

Veel mensen vinden de combinatie van BodyPump en Spinning erg fijn. Tijdens Spinning verbruik je veel energie (afvallen) met daarnaast BodyPump voor de spierversterkende oefeningen. Met name vrouwen vinden BodyPump vaak leuker dan oefeningen op apparaten in de fitnessruimte.

Wat is je doel eigenlijk?
Daarnaast kan het natuurlijk ook handig zijn een instructeur op je sportschool om advies te vragen.
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_37163584
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:46 schreef Videopac het volgende:

Veel mensen vinden de combinatie van BodyPump en Spinning erg fijn. Tijdens Spinning verbruik je veel energie (afvallen) met daarnaast BodyPump voor de spierversterkende oefeningen. Met name vrouwen vinden BodyPump vaak leuker dan oefeningen op apparaten in de fitnessruimte.
Het is ook een goede combinatie om te doen je kan het makkelijk twee uur achter elkaar volhouden, je moet dan wel even met de squat en de lunges even iets minder doen, en ja drink genoeg wat stiekem verbrand je toch veel..... en ja in het begin is het volhouden maar eenmaal begonnen en je hebt een nieuwe verslaving....maar wel een leuke!
pi_37164936
ik vind bodypump en bodystep ook een erg goede combinatie, ben zelf nl niet echt een spinningliefhebber, veel te vermoeiend, bodystep kan ik nog een beetje bijhouden
pi_37172573
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:54 schreef Sylvana het volgende:
ik vind bodypump en bodystep ook een erg goede combinatie, ben zelf nl niet echt een spinningliefhebber, veel te vermoeiend, bodystep kan ik nog een beetje bijhouden
Als ik me vrouw moet geloven is bodystep ook niet echt licht ..... kan het niet volgen breek me nek over die step doe me dan maar combat of attack.....maar pump en spinning lig met het best....
pi_37175501
Ik vind de pasjes bij Attack dus een drama. Ik zie er dan ook erg tegenop om morgen weer te gaan eigenlijk. En het feit dat ik na een half uur al dood ben helpt ook niet erg mee trouwens.

Pump is me niet tegengevallen. De spierpijn is wel te doen. Ik was niet moe na de les, en ivm. spierpijn wil ik volgende keer BB er wel achteraan doen eigenlijk. Volgens mij scheelt dat wel, even rustig uitrekken.

Is het trouwens normaal als je gaat sporten dat je dan zwaarder wordt? Ik sport nu dus twee weken (in totaal 2 x BC, 3 x BB, 2 x BA en 1 x BP en thuis nog een handvol keer grondoefeningen en wat karatetechnieken) en ik weeg 3,5 kg meer dan voor ik begon terwijl mijn eetpatroon niet echt veranderd is (iets meer gesnoept, want een keertje een avond chips gegeten terwijl ik die vrijwel nooit eet, maar verder niet meer dan normaal, dus daar kan ik nooit zoveel van aangekomen zijn).
pi_37179378
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 00:13 schreef Maeghan het volgende:
Ik vind de pasjes bij Attack dus een drama. Ik zie er dan ook erg tegenop om morgen weer te gaan eigenlijk. En het feit dat ik na een half uur al dood ben helpt ook niet erg mee trouwens.

Pump is me niet tegengevallen. De spierpijn is wel te doen. Ik was niet moe na de les, en ivm. spierpijn wil ik volgende keer BB er wel achteraan doen eigenlijk. Volgens mij scheelt dat wel, even rustig uitrekken.

Is het trouwens normaal als je gaat sporten dat je dan zwaarder wordt? Ik sport nu dus twee weken (in totaal 2 x BC, 3 x BB, 2 x BA en 1 x BP en thuis nog een handvol keer grondoefeningen en wat karatetechnieken) en ik weeg 3,5 kg meer dan voor ik begon terwijl mijn eetpatroon niet echt veranderd is (iets meer gesnoept, want een keertje een avond chips gegeten terwijl ik die vrijwel nooit eet, maar verder niet meer dan normaal, dus daar kan ik nooit zoveel van aangekomen zijn).
ik vind bodyattack ook een hel hoor, kan het ook totaal niet bijhouden en ben ook doodop na een halfuur

spieren wegen zwaarder dan vet, dus klopt dat je aangekomen bent als je zoveel traint
pi_37179578
3,5 kilogram spiermassa aanzet in 2 weken is onmogelijk, helemaal met Les Mills. Waarschijnlijk is het puur vocht (dat er dus ook zó weer af kan zijn)
pi_37180896
Ok dan. Dan vind ik het al wat minder verontrustend. =P Ik had wel rekening gehouden met vocht vasthouden, maar zo veel leek me wel erg veel vocht eigenlijk.
Ik had trouwens de twee weken ervoor ook al wel gefietst, geroeid en gezwommen, maar daar dacht ik pas later aan. Alleen wel opvallend, want de laatste keer dat ik een periode intensief gesport heb (dagelijks, roeien en/of wandelen) viel ik gewoon een kilo per week af terwijl ik alles kon eten wat ik wilde eigenlijk. De wegen van het menselijk lichaam zijn ondoorgrondelijk.
pi_37181052
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 11:25 schreef Maeghan het volgende:
Ok dan. Dan vind ik het al wat minder verontrustend. =P Ik had wel rekening gehouden met vocht vasthouden, maar zo veel leek me wel erg veel vocht eigenlijk.
Ik had trouwens de twee weken ervoor ook al wel gefietst, geroeid en gezwommen, maar daar dacht ik pas later aan. Alleen wel opvallend, want de laatste keer dat ik een periode intensief gesport heb (dagelijks, roeien en/of wandelen) viel ik gewoon een kilo per week af terwijl ik alles kon eten wat ik wilde eigenlijk. De wegen van het menselijk lichaam zijn ondoorgrondelijk.
Inderdaad, maar die 3,5 kilo spiermassa kan je vergeten . Vet zal het ook niet zijn, dus blijft vocht eigenlijk over. Misschien dat je de vorige keer meer vet hebt verbrand (met name door wandelen) en dit keer veel minder omdat de intensiteit bij Les Mills veel hoger ligt. Maar helemaal zeker weet je het natuurlijk nooit.
pi_37370768
Eergisteren voor het eerst de squats met 35 kg gedaan. Ging best goed (mijn benen zijn relatief sterk); ik kreeg geen last van mijn benen. Wel moest mijn lichaam als geheel hard werken, kreeg ik de indruk (veel zweten).
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')