quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:23 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen!!!!!
Ruzie tussen rob en chantal is een kwestie van tijd.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:21 schreef Giggio het volgende:
[..]
ruzie tussen Rob en de rest!!
al ben ik al blij met gemopper tussen Rob en Chantal...
Chan nomineert Rob!! let maar ob!
btw: moeten ze morgen weer nomineren en dan pas volgende week weer een exit?
in dit tempo zitten ze de 15de nog met 6 man?
hoop op een onverwachte dubbele-exit... hihi...
Morguh, stommerd!quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:23 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen!!!!!
21 km naar Rdam.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:29 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
goedemorgen
![]()
![]()
was weer lekker file weer
0,0 naar stilburg....tis er doodsaai maar iig geen filequote:
Yes, nu met stip op 5 !quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:27 schreef Kleintje het volgende:
ff snel het forum doorspitten voordat ik hier neerstrijk hoor!
Voor degene uit de buurt van Geleen is er chocomelkquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Iemand uit de buurt van Hoogeveen zin in koffie/thee?![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Uit de buurt Gurgeh, niet 300 km verder opquote:
helaas kom ik niet in de buurt maar bedankt voor het aanbod.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:32 schreef Isabeau het volgende:
helaas kom ik niet in de buurt maar bedankt voor het aanbod.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:34 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Voor degene uit de buurt van Geleen is er chocomelk
O ja, toen had je een vriendin op fok....quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij zit er ook niemand meer uit Hoogeveen op Fok. Vroeger wel...
Ik zit vlak bij Gouda op het moment.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Uit de buurt Gurgeh, niet 300 km verder op
Ik zie het dido steeds zeggen tegen roel en die reageert er altijd als een gebeten hond op dus ik d8 ik ga iemand jennen en wat is makkelijker dan iemand die niet van mijn lengte isquote:
nope, wel heerlijke koffie hierrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:38 schreef flugeltje het volgende:
tilburgers in het topic die mij een chocolademelk willen brengen?
Het is dat ik net heb gestemd. Maar ik heb het opgeslagen in mijn geheugen voor morgen!quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zie het dido steeds zeggen tegen roel en die reageert er altijd als een gebeten hond op dus ik d8 ik ga iemand jennen en wat is makkelijker dan iemand die niet van mijn lengte is![]()
Thee, graag.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:32 schreef Isabeau het volgende:
zaten zeker weer geen pluspunten voor me bij he, scrooge!quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:49 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Het is dat ik net heb gestemd. Maar ik heb het opgeslagen in mijn geheugen voor morgen!
You bastard!
Hoe laat kom je dan?quote:
Nee, maar ik had er goede redenen voor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
zaten zeker weer geen pluspunten voor me bij he, scrooge!
Hmmm.... neemt ook dit op in haar geheugen!quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:52 schreef Arcee het volgende:
Ik heb m'n laatste pluspunten gehad toen Rikkert nog in 't huis zat.
Gaat vandaag helaas niet lukken, maar ik houd me aanbevolen.quote:
Toen waren we nog niet eens begonnen....als je zo aan je punten moet komen ....tsssskquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:52 schreef Arcee het volgende:
Ik heb m'n laatste pluspunten gehad toen Rikkert nog in 't huis zat.
Als het daarom gaat... Ik kreeg volkomen onterecht minpunten van Doka omdat ik op vakantie zou gaan tijdens BB.... Ik ga helemaal niet op vakantie....quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:53 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hmmm.... neemt ook dit op in haar geheugen!
Ik gok even dat hij (?) bedoelde die paar dagen cursus die je laatst gehad hebt..quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als het daarom gaat... Ik kreeg volkomen onterecht minpunten van Doka omdat ik op vakantie zou gaan tijdens BB.... Ik ga helemaal niet op vakantie....
Van de hiërarchie in het huis?quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:01 schreef Peter6000 het volgende:
Zit te overwegen een organigram van de bewoners te gaan maken, maar eigenlijk geen zin
Ik denk het niet.... Heb niet genoeg snipperdagen meer....quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:58 schreef Kleintje het volgende:
Flugel... dan heb ik wel een gewetensvraag voor je....
Stel je wint nu een reis naar Ibiza... maar dan moet je wel morgen weg en het is voor 2 weken....
Ga je dan?
Weet niet zeker of het organigram heet, maar in ieder geval allemaal hokjes met namen, en dan heel veel pijltjes enzoquote:
In Limbo.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:06 schreef Kleintje het volgende:
Radiohead is ook verdomd goed... damn...
ow...quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk het niet.... Heb niet genoeg snipperdagen meer....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |