User id 100297, ja maar net aan hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
damn.. nog steeds een newbie dus
quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
User id 100297, ja maar net aan hoor.
Uitlaten kan hij heel goedquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar om ze uit te laten is hij toch vast wel geschikt? Als niet moet je toch echt een ander vriendje zoeken hoor
Ik moet bekennen dat ik ook geen idee heb waar hij het over heeft hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:19 schreef melke het volgende:
[..]
Ja te technisch. Leg eens wat duidelijker uit![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:24 schreef Anitra het volgende:
[..]
Uitlaten kan hij heel goedDat mocht hij altijd savonds doen met mijn echte hond.
@pc eend, had Tanja ook een elektrieke deken dan?![]()
Nu ga ik echt naar boven![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:24 schreef melke het volgende:
Jaaaaaa het kuiken!!! Pfff ik ben te goed met computers!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:19 schreef melke het volgende:
[..]
Kan dat ook dan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed bezig!!
nu nog een foto van jezelf en we zijn echt blij
quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:25 schreef M-en-A het volgende:
APK..... gefeliciteerd met je verjaardag.
Zover ik het tot nu toe kan beoordelen is een foto van jezelf plaatsen vragen om problemen op dit forumquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
tuurlijk.. als het al niet als avatar lukt, gewoon hier uploaden
er zijn helaas idd altijd lompe figuren hier ja... Daarom is het ook niet verplichtquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:30 schreef melke het volgende:
[..]
Zover ik het tot nu toe kan beoordelen is een foto van jezelf plaatsen vragen om problemen op dit forum
Heb jij het gedaan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
er zijn helaas idd altijd lompe figuren hier ja... Daarom is het ook niet verplicht
quote:
Ja, net als die afzichtelijke reclame voor het BBBlog boven dit subforum.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, net als die afzichtelijke reclame voor het BBBlog boven dit subforum.
Is het nou de bedoeling dat ik ga kijken?quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:34 schreef teamlead het volgende:
[..]ja... ik sta er tussen...
de 7e foto op de eerste pagina(post van sanne)
Volgens mij is het al gelukt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:19 schreef melke het volgende:
[..]
neuh.. je mist niks hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:37 schreef melke het volgende:
[..]
Is het nou de bedoeling dat ik ga kijken?
Daar ga ik dan maar van uitquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:24 schreef Anitra het volgende:
[..]
Uitlaten kan hij heel goedDat mocht hij altijd savonds doen met mijn echte hond.
@pc eend, had Tanja ook een elektrieke deken dan?![]()
Nu ga ik echt naar boven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |