Die kans is vrij klein, met uitzondering van Menno zijn er weinig harde woorden van Big Brother te verwachten deze editie. Ik begrijp niet dat er gesproken wor over de hardste ooit, want het is vele malen softer dan bb1 zelfs. Ik zou zeggen zet de bewoners een dag in het tuinhuisje, en plaats bij de douche een muntsysteem, laat ze zelf vreten verbouwen en ga eens echt back to basic. De bewoners poepen op dit moment gewoon op Hummie omdat ze toch wel elke keer hun zin krijgen. Dit is wel de hardste bb ooit...maar dan hard voor de streamers!quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:44 schreef DDuiveltje het volgende:
Ik vind dat Roel ook een officiele waarschuwing moet krijgen NU !
Zoals Ingrid al zei , zij had al een waarschuwing te pakken gehad als ze nog iet langer was blijven liggen ...
Bedoel je nu op dit moment, of deze BB ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:01 schreef Isabeau het volgende:
Het is me allemaal nu een beetje te zoetsappig.
inderdaad... allemaal Chan steunen (tenminste tot Rob Exit is)quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:59 schreef PH52 het volgende:
Dat klinkt misschien een beetje raar, maar ik denk dat willen we Rob ooit nog uit dat huis krijgen dat Chankwal de enige hoop is.![]()
![]()
Dit is de hardste sociaalste bb ooitquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die kans is vrij klein, met uitzondering van Menno zijn er weinig harde woorden van Big Brother te verwachten deze editie. Ik begrijp niet dat er gesproken wor over de hardste ooit, want het is vele malen softer dan bb1 zelfs. Ik zou zeggen zet de bewoners een dag in het tuinhuisje, en plaats bij de douche een muntsysteem, laat ze zelf vreten verbouwen en ga eens echt back to basic. De bewoners poepen op dit moment gewoon op Hummie omdat ze toch wel elke keer hun zin krijgen. Dit is wel de hardste bb ooit...maar dan hard voor de streamers!
Inderdaad. Knallende ruzies willen we zienquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:01 schreef Isabeau het volgende:
Het is me allemaal nu een beetje te zoetsappig.
Mogguh lieverdquote:
Ja Rob heeft maar 1 been dus die verslijt veel minder stof dan de rest en dat word op deze manier gecompenseerdquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:07 schreef teamlead het volgende:
Hebben die lui iets tegen meubilairOf mogen ze van Rob niet meer op de bank zitten
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:08 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Ja Rob heeft maar 1 been dus die verslijt veel minder stof dan de rest en dat word op deze manier gecompenseerd
Het zo zijn als vroeger op de kleuterschool sprookjes werden ook altijd verteld als iedereen op de grond zat dat hoort nu eenmaal zoquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
Maar het is toch maf dat Rob er nu bij zit als een koning op zijn troon met zijn onderdanen aan zijn voet...Alleen Joost durft de boze koning te weerstaan
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:13 schreef Veulen het volgende:
Mogge mensjes
Zelfs dat is ijdele hoop denk ik. Dido maakt namelijk geen ruzie. Als ze haar zin niet krijgt, of teveel weerwoord dan 'is ze er klaar mee' en loopt ze weg.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:17 schreef CartWOman het volgende:
Goedenmorgen!![]()
Ik hoop op geruzie tussen Roel en Dido vandaag, want meer durf ik deze dag niet te verwachten. Wordt net zo saai als het weer, ben ik bang...![]()
ruzie tussen Rob en de rest!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:17 schreef CartWOman het volgende:
Goedenmorgen!![]()
Ik hoop op geruzie tussen Roel en Dido vandaag, want meer durf ik deze dag niet te verwachten. Wordt net zo saai als het weer, ben ik bang...![]()
Ja zwak is dat. Verwend kreng.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zelfs dat is ijdele hoop denk ik. Dido maakt namelijk geen ruzie. Als ze haar zin niet krijgt, of teveel weerwoord dan 'is ze er klaar mee' en loopt ze weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |