abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32275107
quote:
LEEUWARDEN - Een mus heeft maandagochtend een poging gedaan het wereldrecord dominostenen omgooien te verbeteren. Het vogeltje was het Frisian Expo Centre (FEC) in Leeuwarden binnengevlogen en trof daar meer dan vier miljoen opgezette steentjes aan. Waar de organisatie van het zogenoemde Domino Day de steentjes pas vrijdag door zangeres Anastacia wil laten omgooien, was de mus al begonnen.

Recordpoging dominostenen wordt mus fataal

„De mus heeft 23.000 stenen omgegooid. Gelukkig hebben we 750 beschermingen ingebouwd, anders konden we de wereldrecordpoging vergeten”, aldus de geschrokken bedenker Robin Paul Weijers van Domino Day 2005.

Toen de mus in een stil hoekje van het FEC ging zitten heeft een medewerker van Ware Care faunabeheer maandagochtend met luchtbuks een einde gemaakt aan het leven van het vogeltje. Het huidige wereldrecord werd in 2004 door Weijers gezet met 3.992.397 omgegooide stenen. Bij de poging vrijdag in de Friese hoofdstad wordt geprobeerd 4.321.000 stenen te laten vallen.
Belachelijk...kunnen er niet wat mensen een twintigtal kanaries loslaten daar?
Of wat van die zieke amsterdamse stadsduiven die toch afgeschoten moeten worden
Zal ze leren die zielige nerds
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  dinsdag 15 november 2005 @ 00:06:56 #2
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_32275307
SBS ziet de lol er wel van in .
http://www.youtube.com/?v=-gPj69iNcbo
240 reacties op de frontpage
750 reacties op geen Stijl

ben benieuwd maar zoals gewoonlijk zal het wel bij woorden blijven
Klaar?
Ik niet!
  dinsdag 15 november 2005 @ 00:10:33 #3
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_32275391
ja ag... morgen eten we allemaal weer gewoon kip/koe/varken/schaap/wild/ed...
  dinsdag 15 november 2005 @ 00:11:46 #4
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_32275417
Ik heb het bericht gelezen en geprobeerd me er inhoudelijk druk over te maken, maar het is niet gelukt. Die hele mus interesseert me geen zier.

Oh, van de website van geenstijl begrijp ik dat ze speciaal een nieuwsbericht de wereld in hebben gestuurd om de rest van de wereld hiervan op de hoogte te stellen. Dat is dan wel weer sneu inderdaad.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_32275799
het was een ontsnapte wormenvreter ..
Daar hoor je niemand over
  dinsdag 15 november 2005 @ 00:30:54 #6
94405 Tarak
pi_32275842
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 00:29 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
het was een ontsnapte wormenvreter ..
Daar hoor je niemand over
[afbeelding]
Offtopic:
Leuke nick!
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_32275993
Ik hoop dat ze het vrijdag eindelijk eens niet lukken dat stomme record terug te pakken van de chinezen
nogal dislecties.. dus vandaar ;)
  dinsdag 15 november 2005 @ 00:41:43 #8
94405 Tarak
pi_32276072
Misschien gaan ze wel posters ophangen:

SBS6 hoeveel dieren moeten jullie nog vermoorden, om jezelf slagerij te noemen?

SBS6, MOORDENAAR

Geen vogel is illegaal.

Etcetera
pi_32276122
Die malloten zeggen 't zelf al in het begin van het item: "Een klein onschuldig musje...". Stelletje klojo's daar . Ik kan een plaatselijke aarbeving op 't moment wel waarderen .
Admit nothing,
deny everyting.
Demand proof.
pi_32276179
Loopt al een topic over: Recordpoging wordt mus fataal .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')