quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:42 schreef versabommie het volgende:
Ik zat te denken...Als ChantalC een iets vriendelijker kijkende avatar zou hebben, zou ze dan veel stemmen meer krijgen?
Zo beter?quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:45 schreef PH52 het volgende:
Ik weet het bijna zeker, volgens mij schuilt er best nog iets aardigs in haar.![]()
dat moet de truuk wel doen jaquote:
Toch blijf ik die avatar redelijk confronterend vinden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat moet de truuk wel doen ja![]()
welke?quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:01 schreef PH52 het volgende:
[..]
Toch blijf ik die avatar redelijk confronterend vinden.![]()
Die van ChantalC Sinterklaas, en haal die lelijke vent met al die bobbles op z'n lijf ff van mijn netvlies.quote:
Wat is er mis met mijn avatar?quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:08 schreef PH52 het volgende:
[..]
Die van ChantalC Sinterklaas, en haal die lelijke vent met al die bobbles op z'n lijf ff van mijn netvlies.
![]()
vinnet reuze meevallen maar wel genoeg !quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:10 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn avatar?![]()
Best lekker zo'n mannenbody, maar het is wel een beetje TE gespierd...![]()
D'r is helemaal niks mis met je avatar, maar toen je de eerste postte bleef bij mij de ouwe staan. Pas veel later kwan de nieuwe door.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:10 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn avatar?![]()
Best lekker zo'n mannenbody, maar het is wel een beetje TE gespierd...![]()
Het is Rich Bitch geworden... Heb ik op een t-shirtje staan namelijk...quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:13 schreef PH52 het volgende:
Trouwens, dat Bitch i.o. blijft dat nog lang ! Wanneer ben je Bitch BAM !![]()
Ik moet nog vandaagquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:33 schreef versabommie het volgende:
volgens mij heeft nog niet iedereen gestemd he?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:12 schreef lovebear het volgende:
Wil nog zoveel mensen pus geven.
Maar die komen echt nog dus even geduld![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bommie jij komt morgen![]()
voor je goeie post van vanacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |