quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:42 schreef versabommie het volgende:
Ik zat te denken...Als ChantalC een iets vriendelijker kijkende avatar zou hebben, zou ze dan veel stemmen meer krijgen?
Zo beter?quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:45 schreef PH52 het volgende:
Ik weet het bijna zeker, volgens mij schuilt er best nog iets aardigs in haar.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Super.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:49 schreef ChantalC het volgende:
[..]
[..]
Zo beter?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat moet de truuk wel doen jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:49 schreef ChantalC het volgende:
[..]
[..]
Zo beter?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toch blijf ik die avatar redelijk confronterend vinden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat moet de truuk wel doen jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
welke?quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:01 schreef PH52 het volgende:
[..]
Toch blijf ik die avatar redelijk confronterend vinden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die van ChantalC Sinterklaas, en haal die lelijke vent met al die bobbles op z'n lijf ff van mijn netvlies.quote:
Wat is er mis met mijn avatar?quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:08 schreef PH52 het volgende:
[..]
Die van ChantalC Sinterklaas, en haal die lelijke vent met al die bobbles op z'n lijf ff van mijn netvlies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vinnet reuze meevallen maar wel genoeg !quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:10 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn avatar?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Best lekker zo'n mannenbody, maar het is wel een beetje TE gespierd...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
D'r is helemaal niks mis met je avatar, maar toen je de eerste postte bleef bij mij de ouwe staan. Pas veel later kwan de nieuwe door.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:10 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn avatar?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Best lekker zo'n mannenbody, maar het is wel een beetje TE gespierd...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is Rich Bitch geworden... Heb ik op een t-shirtje staan namelijk...quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:13 schreef PH52 het volgende:
Trouwens, dat Bitch i.o. blijft dat nog lang ! Wanneer ben je Bitch BAM !om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik moet nog vandaagquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:33 schreef versabommie het volgende:
volgens mij heeft nog niet iedereen gestemd he?
Hmmmmm lekkerquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:58 schreef lovebear het volgende:
Ik ga stemmen
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:12 schreef lovebear het volgende:
Wil nog zoveel mensen pus geven.
Maar die komen echt nog dus even geduldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bommie jij komt morgenquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bommie jij komt morgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
voor je goeie post van vanacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop