Hoe Is het met die kennis die de dominomus heeft doodgeschoten, is er al voor opvang gezorgd ?quote:
Op vakantie gaan tijdens BB???quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:28 schreef doka het volgende:
Geen geslijm, gewoon afslachten die hap
Flugeltje-- op vakantie gaan tijdens BB![]()
PROTEST OBJECTION!quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:10 schreef cuall het volgende:
Dan een correctie van vandaag:
Maurisico, ik begrijp dat je ChantalC erg leuk vind, maar je mag maar 2 punten per keer geven en niet 4!!
Zo is het wel genoeg Bitch... Zit hier verdorie met een overschot aan veren... Maareh bedankt voor je vertrouwen...quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:47 schreef Kleintje het volgende:
ChantalC ++
In de discussie over voetbal ging jij je mengen. Dat je geen verstand van voetbal had. Toen ik je vertelde dat dat niet erg was toen reageerde je heel cynisch dat ik me niet naar binnen moest slijmen.
Hmmm, dat klonk goed... een vrouw met pit. Ik ging nog beter op je woorden op het forum letten en wat zag ik.... gewoon een bitch die zegt waar het op staat. En medebitchen moet je helpen om bovenaan te komen.
Want... het geeft niet dat je geen verstand hebt van voetbal, maar jij komt er eerlijk voor uit. Jappie (en APK) die doen net of ze verstand van voetbal hebben, maar niets is minder waar![]()
Ik kan nog wel duizenden redenen denken dat ik je punten geef, maar ja, je zei gisteren al dat je niet lesbisch was, je zei al dat slijmen niet hielp dus... ik ga niet meer veren in je reet steken, stel je voor dat je de vogelziekte krijgt.
Dus om deze simpele redenen krijg jij ++
aha, ik zie dat cuall haar messenblok weer heeft gevonden?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
PROTEST OBJECTION!![]()
![]()
Ik stond op 19 en ging dankzij Mauriscio naar 21... En nu ben ik mijn punten kwijt van Mauriscio...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
PROTEST OBJECTION!![]()
![]()
Ik stond op 19 en ging dankzij Mauriscio naar 21... En nu ben ik mijn punten kwijt van Mauriscio...![]()
![]()
Voordat Mauriscio ging stemmen stond ik op 19... Of zie ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:56 schreef cuall het volgende:
ChantalC, je bent de dinsdag in gegaan met 17 punten, de enige die tot mijn rectificatie op jou had gestemd is prins Maurits
..........17+2=19
![]()
Hiermee bewijs je dat je de stemmen ook echt verdiend.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:47 schreef Kleintje het volgende:
Als eerste wil ik mijn fans bedanken... ik sta gewoon op nummer 5
En ik ben er heeeeel blij mee
edit. grr ik kom er ff niet uitquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:58 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Voordat Mauriscio ging stemmen stond ik op 19... Of zie ik dat verkeerd?![]()
*proest*quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hiermee bewijs je dat je de stemmen ook echt verdiend.
Natuurlijk verlang ik geen stem terug, het maakt allemaal deel uit van mijn strategie. Jouw stem helpt mij niet meer, ik ben bang dat ik reddeloos verloren ben. Maar als jij, dank zij mijn dagelijkse 2 punten straks wordt uitgeroepen tot koningin van het bal, ja, dan wordt het anders . . Dan verwacht ik dat de onderdanen die je steeds gesteund hebben worden benoemd op hoge posten, zo gaat dat irl, laat staan in deze virtuele omgeving.![]()
Ja ik zie het... Ik zal Yolande nomineren voor een evt --...quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:04 schreef Gert het volgende:
Hmmzzgr.. aangezien ik ga stemmen heb ik het ff uitgezocht: ChantalC en Cuall hebben beiden een beetje gelijk.
Het is hier mis gegaan: [BB] User Servival game -part 11
ChantalC heeft daar van Yolande ineens +2 stemmen in de lijst gekregen terwijl ze niet op haar stemde. Het ligt dus niet aan Mauriscio. Maar ik hou het ff op 19 dus, want dat lijkt te kloppen. Sorry Chantal.![]()
zou bijna medelij met haar krijgen nu ze de toorn van Chantal over zich heeft afgeroepen!quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:20 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja ik zie het... Ik zal Yolande nomineren voor een evt --...![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:35 schreef teamlead het volgende:
Versabomie: ++; De laatste paar dagen (sinds de pijnlijke exit van Menno) ben ik niet mijzelf in mijn reacties geweest. Wrok vierde hoogtij, maar gelukkig zijn er nog mensen als Versabommie die open en eerlijk mij wijzen op mijn tekortkomingen en tegelijkertijd de innerlijke kracht vindt om mij op een positieve manier weer op de juiste weg te zetten. Dergelijke goede coaching van een mede-Fokker zijn helaas veel te zeldzaam en moeten dus beloond worden. Hulde!
Bovendien: iemand die mij een teringdwerg noemt, heeft op zijn minst de juiste directheid
Lovebear ++: Deze punten worden gegeven als een soort van zoenoffer voor het onbetamelijke gedrag waarin ik mijzelf heb laten meeslepen de laatste dagen. Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa
Kolomo: --: Ik heb geen flauw idee wie jij bent. Daaruit kunnen 3 conclusies volgen. Mogelijkheid 1 is dat ik momenteel te dronken ben om een zinnige stem te kunnen uitbrengen. Gezien de minimale hoeveelheid die tot nu toe genuttigd is, is dit echter geen erg waarschijnlijke optie. De 2e optie is derhalve dat je een gelegenheids-poster bent en optie nummer 3 is dat je een kloon bent. Aangezien ik de lol van klonen nog steeds niet snap en vind dat gelegenheidsposters niet teveel punten mogen verzamelen, ben jij vandaag dus het slachtoffer
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:42 schreef versabommie het volgende:
Ik zat te denken...Als ChantalC een iets vriendelijker kijkende avatar zou hebben, zou ze dan veel stemmen meer krijgen?
Zo beter?quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:45 schreef PH52 het volgende:
Ik weet het bijna zeker, volgens mij schuilt er best nog iets aardigs in haar.![]()
dat moet de truuk wel doen jaquote:
Toch blijf ik die avatar redelijk confronterend vinden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat moet de truuk wel doen ja![]()
welke?quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:01 schreef PH52 het volgende:
[..]
Toch blijf ik die avatar redelijk confronterend vinden.![]()
Die van ChantalC Sinterklaas, en haal die lelijke vent met al die bobbles op z'n lijf ff van mijn netvlies.quote:
Wat is er mis met mijn avatar?quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:08 schreef PH52 het volgende:
[..]
Die van ChantalC Sinterklaas, en haal die lelijke vent met al die bobbles op z'n lijf ff van mijn netvlies.
![]()
vinnet reuze meevallen maar wel genoeg !quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:10 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn avatar?![]()
Best lekker zo'n mannenbody, maar het is wel een beetje TE gespierd...![]()
D'r is helemaal niks mis met je avatar, maar toen je de eerste postte bleef bij mij de ouwe staan. Pas veel later kwan de nieuwe door.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:10 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn avatar?![]()
Best lekker zo'n mannenbody, maar het is wel een beetje TE gespierd...![]()
Het is Rich Bitch geworden... Heb ik op een t-shirtje staan namelijk...quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:13 schreef PH52 het volgende:
Trouwens, dat Bitch i.o. blijft dat nog lang ! Wanneer ben je Bitch BAM !![]()
Ik moet nog vandaagquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:33 schreef versabommie het volgende:
volgens mij heeft nog niet iedereen gestemd he?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:12 schreef lovebear het volgende:
Wil nog zoveel mensen pus geven.
Maar die komen echt nog dus even geduld![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bommie jij komt morgen![]()
voor je goeie post van vanacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |