quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:38 schreef SuperMOM het volgende:
Ik kan ook niet 3 dagen niet inloggen of ik mis van alles he?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan ik even stemmen?
Ik zal er even een poll over openen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:38 schreef SuperMOM het volgende:
Ik kan ook niet 3 dagen niet inloggen of ik mis van alles he?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan ik even stemmen?
Neem je me nou weer in de zeikquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:46 schreef SuperMOM het volgende:
PCeend: Omdat hij denkt dat ik hem in de maling neem, hij geen hoogte van me kan krijgen geef ik ook hem ++!
dui-de-lijk!quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Neem je me nou weer in de zeikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ieder nadeel heb ze voordeelquote:
Zou ik anders op je stemmen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Neem je me nou weer in de zeikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:59 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zou ik anders op je stemmen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en nu ga ik naar bed, tot morgen
Leef je uitquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:46 schreef style het volgende:
Ik ga stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yep wij hebben een blauwe. Hiervoor hadden we een rode.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Leef je uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik doe het wel als ik geslapen heb maar je staat bovenaan mijn pluslijstjeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eerst ga ik de users punten geven die mij naar grote hoogte hebben geduwd waaronder jij dus^O^
PS: heb je een blauwe Cattledog?
Ik ben er helemaal weg van maar aangezien ik niet echt consequent ben en nog wel is wil toegeven bij een hond, is dit dus niet het ras wat bij mij (ons) zou passenquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:54 schreef style het volgende:
[..]
Yep wij hebben een blauwe. Hiervoor hadden we een rode.
Leuk dat je het ras kentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En bedankt voor het bovenaan staan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niemand is altijd consequent, ook wij niet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal weg van maar aangezien ik niet echt consequent ben en nog wel is wil toegeven bij een hond, is dit dus niet het ras wat bij mij (ons) zou passenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We zijn heel blij met onze witte herderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat liev!quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:52 schreef style het volgende:
APK ++ verjaardagscadeautjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niemand is altijd consequent, ook wij niet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 03:02 schreef style het volgende:
Mijn verjaardagscadeautje was trouwens onterecht.
APK heeft zijn profiel weer veranderd en is nu in juni jarig.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je gaat toch geen stemmen geven aan iemand omdat die persoon jarig is?quote:Op dinsdag 15 november 2005 03:13 schreef KRIBBET het volgende:
Je kan je punten weer terug halen want dit is niet eerlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Was het ook van plan maar stem pas nadat ik geslapen hebJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
bijgewerktquote:Op dinsdag 15 november 2005 03:09 schreef meharis het volgende:
latevogel ++ scanman++apk--
Scanman: 53
Isabeau: 51
Snaptnix: 43
Flugeltje: 39
M-en-A : 39
Teamlead: 39
Gert: 39
APK 37
Sanne: 38
Day: 37
Pinball: 37
Kleintje: 37
Cuall:35
CartWOman: 33
Kribbet: 33
Lovebear: 33
Jappie: 31
Maurisico: 33
PC eend: 33
Milagro: 31
Latevogel: 31
Coos: 29
Petitdali: 29
Demins: 27
Versabommie: 27
Avonne: 25
Eborn: 25
PeterV: 25
Style: 25
Knurft-zork3: 25
Supermom: 25
BlaBlub: 25
Arcee: 23
Muizemeis: 23
Tamrah: 23
Bus Watcher: 21
Cynix ® : 21
Trevanian: 21
Delta: 21
Zw0rld: 21
Falco: 21
MissHobje: 21
Kissa 21
ChantalC: 21
Foreverblue: 21
Henk.jansen: 19
Bep: 19
BBScanner: 19
Bong4002: 19
WickedAngel: 19
Thevulture: 17
Beeker 17
Frizti: 17
Peter6000 17
BorTheWolf : 15
doka: 15
Kolomo: 13
Pimmutjuh: 13
Yolande 13
PH52: 9
Ferdii: 7
quote:
Ook zijn naam niet bijgevoegd in de lijst met 17 puntenquote:Op dinsdag 15 november 2005 03:34 schreef PC eend het volgende:
Motivatie van minstens 3 a'4tjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nieuwe regelsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aah nog een nachtwachtquote:Op dinsdag 15 november 2005 03:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ook zijn naam niet bijgevoegd in de lijst met 17 puntenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja ik ben er wel, maar zit gelijk de video een beetje leeg te kijken (samen met Yolandequote:Op dinsdag 15 november 2005 03:39 schreef PC eend het volgende:
Aah nog een nachtwachtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Suc6 breek je hoofdje niet over de nominatiequote:Op dinsdag 15 november 2005 03:42 schreef latevogel het volgende:
ik ga ff stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yolandequote:Op dinsdag 15 november 2005 03:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja ik ben er wel, maar zit gelijk de video een beetje leeg te kijken (samen met Yolandeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zal ze het weer flikken?quote:Op dinsdag 15 november 2005 03:42 schreef latevogel het volgende:
ik ga ff stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De groetjes terug, ze is met heel wat anders bezigquote:Op dinsdag 15 november 2005 03:43 schreef PC eend het volgende:
Yolandeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb bijna nog nooit zo een goeie motivatie gezienquote:Op dinsdag 15 november 2005 03:48 schreef latevogel het volgende:
APK -- verjaardagscadeautjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
M-en-A ++ is zo lekker thuis komen en bij lezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
coos -- ik heb nog steeds geen lekkere mannenbillen van hem gezienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
PC eendquote:Op dinsdag 15 november 2005 03:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yolandeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe de groeten aan mevrouw Jansenquote:Op dinsdag 15 november 2005 06:32 schreef henk.jansen het volgende:
Dit waren de stemmen uit Capelle aan den IJssel
Nee het was me te koud... Koude wind... Ander keertje...quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:02 schreef PH52 het volgende:
Goeiemorgen ChantalC, heb je gisteren nog gezwaaid op de dijk?
Ik moest helaas ff BHV-cursus reanimeren doen, ik hoop niet dat jij een koutje hebt gepakt op die dijk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hou ik je aan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee het was me te koud... Koude wind... Ander keertje...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooie motivatie PH, ik ben diepgeraaktquote:
Straight from the mind.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooie motivatie PH, ik ben diepgeraaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn userid = 130125quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:45 schreef PH52 het volgende:
Ik weet het bijna zeker, volgens mij schuilt er best nog iets aardigs in haar.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Suggesties ? Misschien RonaldV, die heeft die knallers van Kleintje gemaakt volgens mij.
Gezien je reacties op het fotoalbum moet je het weten. Anders kijk je ff in de linkerbovenhoek.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mijn userid = 130125
denkje dat ik begrijp wie je bedoelt met RonaldV ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop