Werk, eng!quote:Op woensdag 16 november 2005 10:02 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het weer druk. Maar dan met een stukje dat ik moet schrijven vandaag (ook meteen de deadline)
Dat deadline is maar een uitdrukking hoor, ze zullen een pinguin echt niet afschieten, vooral niet na de ophef rondom De Mus.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:02 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het weer druk. Maar dan met een stukje dat ik moet schrijven vandaag (ook meteen de deadline)
RIP mus,quote:Op woensdag 16 november 2005 10:21 schreef QyRoZ het volgende:
Broodje mus
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:18 schreef Pheno het volgende:
Koffie
Je zit in de ICT Pheno! De deadline van het project was gisteren! Er is meer werk dan dat er capaciteit is! Alle projecten lopen uit OF gaan ver over het budget heen!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:10 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen zin meer vandaag om maar wat nuttigs te gaan doen....
Maar hij heeft er verder geen last vanquote:Op woensdag 16 november 2005 11:18 schreef BreaktotheDance het volgende:
Voorspelling reactie Pheno:
[..]
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
Maar hij heeft er verder geen last vangeen koffiegeur
![]()
Kijk, het is al gezegdquote:Op woensdag 16 november 2005 11:18 schreef BreaktotheDance het volgende:
Voorspelling reactie Pheno:
[..]
Verklaart een boel.quote:Liefde
Als de eerste liefde van een jongvolwassene goed verloopt, is de kans relatief groot dat het in de rest van het leven ook goed gaat met romantische relaties. Heeft de eerste serieuze verkering echter een ongelukkiger verloop, dan is de kans niet gering dat het tobben blijft met de liefde. Dat blijkt uit onderzoek, dat de Nijmeegse psycholoog Overbeek heeft gedaan naar de ontwikkeling van romantische relaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |