hey, we hadden het net over die film met jou in de hoofdrolquote:Op maandag 14 november 2005 23:28 schreef Godlike02 het volgende:
Oi
Ik lijk niet op jimquote:Op maandag 14 november 2005 23:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
hey, we hadden het net over die film met jou in de hoofdrol
Ga jij eens door een vervuilde rivier wandelen jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 04:08 schreef marcb1974 het volgende:
Is die beschimmelde man nog niet afgeschaft dan
quote:Op dinsdag 15 november 2005 04:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ga jij eens door een vervuilde rivier wandelen ja![]()
![]()
Ja, paquote:Op dinsdag 15 november 2005 04:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]ik ga zo een kookcursus doen. Maar ga jij eens naar bed ofzo, dan doe je maar alsof je moe bent he
![]()
Tjonge het wordt nog steeds vroeger...quote:
Sterkte met wakker worden Caraquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:30 schreef _Cara_ het volgende:
Zo ik ben weer weg, ik ga met mn zus naar de stad.. en bij Vroom cappucino drinken.. daar knapt een mens vast van op....hoop ik..
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:35 schreef Frezer het volgende:
Nog verkouden Cara? Veel plezier in de stad!
Heb jij wel echte koffie BttD, ik zit met ranzige automaten prut,.
alles... nog slecht geslapen ookquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:03 schreef Frezer het volgende:
Waar heb je dan geen zin in, dat je zelfs liever gaat opruimen?
Nog maar een week of 3...quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:17 schreef Godlike02 het volgende:
IK word nu al gek van die sinterklaas smileys![]()
Ik wil het graag vergetenquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ow ja... die was ik een beetje vergeten...
Kut avaquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ook... Maar jij blijft me er bij elke post weer aan herinneren
hai marc.. nog naar je zin?quote:
Tis dat je het zelf zegtquote:
Het kan hier stukken beterquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:09 schreef marcb1974 het volgende:
Hee nixxx, hoest daar?
Ja, best nog wel naar mijn zin hoor
Al zal ik blij zijn als het de 19e is en ik eindelijk op dat eiland in de zon zit
Stom bezig? Als in...........?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
Het kan hier stukken beterik denk dat ik stom bezig ben..voor de tweede keer
zomaar iemand laten gaan zonder ervoor te vechten.. maar ik kan het niet, kan helemaal nietsquote:
Als diegene het vechten echt waard is ga jij dat zeker kunnen hoor,quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
zomaar iemand laten gaan zonder ervoor te vechten.. maar ik kan het niet, kan helemaal niets
Kan er niks aan doenquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tis dat je het zelf zegt
hij is wel knuffelbaar hoor... maar heb m toch veel liever zonder die kerstdetails...
Ik kan nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Heus wel... Je wil gewoon niet.
Maar goed.
Werken enzo...
Bye!
Hey hallo!quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:38 schreef Pheno het volgende:
Hallo
Niet zo zeer verkouden als wel last van mn longen.. komt wel goed...quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:35 schreef Frezer het volgende:
Nog verkouden Cara? Veel plezier in de stad!
Ook druk.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:51 schreef Pheno het volgende:
Druk
rrrrr. Nee. Nouja. Huilende klasgenote vandaag omdat het restaurant waar ze werkt was overvallen. was nogal agressief. Verder ben ik zelf vrij chagerijnig omdat ik moe ben, maar nu nog geen tijd heb om niks te doen en op te laden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:31 schreef nixxx het volgende:
hoi twist.. nog wat spannends meegemaakt?
Niet half zo indrukwekkend als ik.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:10 schreef nixxx het volgende:
hmm das indrukwekkend...
Nee. Ik vind het een takke-smiley.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:28 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een enige smiley is dit trouwens.![]()
heb jij die overvaller opgepakt en in de zak gestopt?quote:
Dat is inderdaad de waarheidquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:28 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een enige smiley is dit trouwens.![]()
Nee, ik bemoei me niet met zulke banale zaken als overvallen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
heb jij die overvaller opgepakt en in de zak gestopt?![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik bemoei me niet met zulke banale zaken als overvallen.![]()
Dat is een goede combinatie. Na de dood heb je immers eeuwige rust en dan gaat die moeheid wel over.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:35 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo. Moe en dood.
Ik ben te moe om me af te reagerenquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:34 schreef nixxx het volgende:
nou als ik vandaag een over valler tegen gekomen was.. dan had je denk ik wel een zak nodig gehad.. om de stukjes in te stoppen.. frustraties afreageren enz..
Gelukkig maar, want anders zouden wij vast je slachtoffers worden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben te moe om me af te reageren
dan ga je slapenquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben te moe om me af te reageren
Grote kans iddquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want anders zouden wij vast je slachtoffers worden.![]()
Het zou pas echt vervelend zijn als je wel zin om te koken maar geen honger had.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:06 schreef nixxx het volgende:
zo'n bed klinkt wel erg lekker.. heb toch geen zin om te koken en geen honger
nog wel dood?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:11 schreef QyRoZ het volgende:
Ik doe het beter, ben nu al kapot.
top... dan kan ik gerust even op bed gaan liggenquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:24 schreef QyRoZ het volgende:
Zeker.
Levend, energiek en mis een vriendinquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:24 schreef GF het volgende:
Moe, hoofdpijn en mis m'n vriendin.
Lijk wel ongesteld![]()
Ruilen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Levend, energiek en mis een vriendin![]()
quote:
Succesquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
Anyway, ik ga dansen en meiden versieren![]()
![]()
maar dan ben je geen single meerquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
Anyway, ik ga dansen en meiden versieren![]()
![]()
Je kunt ook meiden versieren en toch single blijven...quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar dan ben je geen single meerlaat staan eeuwige single.. is dat de moeite waard om je signature te wijzigen?
Dat doe ik dagelijks.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je kunt ook meiden versieren en toch single blijven...
Q rulez! Dat blijkt maar weer...quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:34 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo, koud klote weer.
[..]
Dat doe ik dagelijks.
zo had ik het nog niet bekeken..maar dat is het ook niet echt voor mijquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:33 schreef Mokster het volgende:
Je kunt ook meiden versieren en toch single blijven...
Ik ben blij dat jij het zegt, hoef ik het niet steeds te doen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Q rulez! Dat blijkt maar weer...
En ik doe dat natuurlijk graag voor jouquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het zegt, hoef ik het niet steeds te doen.
quote:
Op zich viel de dag zelf me mee, het ging makkelijker dan gisteren in ieder geval. Alleen zit ik echt weer opgescheept met de enige collega die ik niet zo leuk vond, dus daar baal ik toch wel een beetje vanquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hey Melis!!
Hoe is werkdag no. 2 bevallen?
Hmmm... Da's niet zo geinig...quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Op zich viel de dag zelf me mee, het ging makkelijker dan gisteren in ieder geval. Alleen zit ik echt weer opgescheept met de enige collega die ik niet zo leuk vond, dus daar baal ik toch wel een beetje van
Nee, we zitten met 2 bureaus aan elkaar en de afgelopen dagen is al gebleken dat je tijdens gewoon 'werk' je het meest contact hebt met de collega die aan dat andere bureau zit en tadaaaaa dat is hijquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:55 schreef Frezer het volgende:
Die moet jou in-leren oid?
En geen mogelijkheden om van bureau te ruilen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee, we zitten met 2 bureaus aan elkaar en de afgelopen dagen is al gebleken dat je tijdens gewoon 'werk' je het meest contact hebt met de collega die aan dat andere bureau zit en tadaaaaa dat is hij
Hey sexy!quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:07 schreef dawg het volgende:
Mok! Lekker ding!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En aan de rest ook hoi natuurlijk.
Ai, dat klinkt als voor de lange duur. Minder,quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee, we zitten met 2 bureaus aan elkaar en de afgelopen dagen is al gebleken dat je tijdens gewoon 'werk' je het meest contact hebt met de collega die aan dat andere bureau zit en tadaaaaa dat is hij
Goed! Alleen een tikkie druk met werk en studie. Maar da's nix nieuws...quote:
Ha betrapt! een van de illuminati singlesquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:14 schreef Mokster het volgende:
Goed! Alleen een tikkie druk met werk en studie. Maar da's nix nieuws...
Klinkt het trouwens erg suf om te zeggen dat ik blij ben dat ik jullie "hervonden" heb?
Kvind t wel weer gezellig zo!![]()
Nou ja, er werd dus al geruild vandaag, zat eerst iemand anders. Ik ben daar niet gewiekst voor om dat niet wanhopig over te laten komen denk ikquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
En geen mogelijkheden om van bureau te ruilen?
Ja, dat klinkt echt enorm suf.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Klinkt het trouwens erg suf om te zeggen dat ik blij ben dat ik jullie "hervonden" heb?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ha betrapt! een van de illuminati singles![]()
Ja, ik ben hier niet zo vaak hè?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
tsja.. ik ben van huis uit een krasserquote:
Wordt het al tijd voor een andere baan?quote:
gelukkig nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:26 schreef ThunderChild het volgende:
S'avonds mensen
Iemand uit Heemskerk hier ??![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt echt enorm suf.![]()
Maar we hadden niet anders verwacht dan dat je blij bent dat je ons weer gevonden hebt.![]()
Neuh, mis het niet, heb leuk werk. Wel vermoeiend trouwens.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:31 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wordt het al tijd voor een andere baan?![]()
Je wil tenminste toch niet zeggen dat je het niet mist he?![]()
Ik zit in mn slaapzak, ga zo weer op de bank liggen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:45 schreef nixxx het volgende:
ik zit nu lekker warm met een grote fleece deken om me heen
Een goed zaak dan,quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Neuh, mis het niet, heb leuk werk. Wel vermoeiend trouwens.
zuinig met energie hequote:Op dinsdag 15 november 2005 20:54 schreef Frezer het volgende:, jullie zijn of koukleumen, of jullie moeten de cv wat hoger zetten.
Bij gebrek aan dat laatste heb ik maar een warm vest aangetrokken,quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
zuinig met energie he.. een vrouw op schoot zou ook helpen
ik bedoel maar...quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
Bij gebrek aan dat laatste heb ik maar een warm vest aangetrokken,.
Heb je dr ook eentje?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:33 schreef melismay het volgende:
Ha die Godt.. Nu weet ik eindelijk wat een D nummer betekend
Slaapzak is gewoon lekker, slaapzak, kussen, op de bank DH en GG kijken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:54 schreef Frezer het volgende:, jullie zijn of koukleumen, of jullie moeten de cv wat hoger zetten.
of fokkenquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:17 schreef QyRoZ het volgende:
Slaapzak is gewoon lekker, slaapzak, kussen, op de bank DH en GG kijken.
Yup, ik behoor nu ook tot de groep van magische D nummersquote:
Dan kan ik redelijk gokken wie je bentquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Yup, ik behoor nu ook tot de groep van magische D nummers
Hahaha, is dat zo!? Ik dacht dat er nogal veel van warenquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan kan ik redelijk gokken wie je bent
hey godt.. wat verdient melis zo al per uur?quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:42 schreef melismay het volgende:
Hahaha, is dat zo!? Ik dacht dat er nogal veel van waren
9,25 bruto, dat wil ik je zo ook nog wel vertellenquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
hey godt.. wat verdient melis zo al per uur?![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:54 schreef melismay het volgende:
[..]
9,25 bruto, dat wil ik je zo ook nog wel vertellen
Zo schokkend is het toch ook weer nietquote:
Vrouwen, de voornaamste reden van stookkosten.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:00 schreef nixxx het volgende:
zuinig met energie he.. een vrouw op schoot zou ook helpen
Eens.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:16 schreef Breetai het volgende:
[..]
Vrouwen, de voornaamste reden van stookkosten.
Dus ze houden jou warm, maar ondertussen moet je toch nog stoken om haar warm te houdenquote:
Ik hou eerder haar ook nog warmquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dus ze houden jou warm, maar ondertussen moet je toch nog stoken om haar warm te houden![]()
![]()
Studeren op dit tijdstip??quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:12 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga studeren en slapen! Tot later
Ik ben weer een beetje in een "kutte singles" bui, maar daar zal ik jullie zoals beloofd niet mee lastig vallen
Tot morgen![]()
quote:
quote:Was het maar kut,. Daar had je meer aan gehad,
Nie goed,quote:
Ikke schnapquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:22 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nie goed,. [disclaimer: dit slaat op de eerste "
"]
![]()
Was het maar zo, dan had ik er nog wat aanquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Was het maar zo, dan had ik er nog wat aan![]()
Ach Q, met jouw charme en uitstraling lul je ze bij die bank allemaal onder tafel toch?quote:Op woensdag 16 november 2005 09:29 schreef QyRoZ het volgende:
Zometeen naar de bank, wil die hypotheek nu eindelijk wel eens rond hebben.
Aan het werk jijquote:Op woensdag 16 november 2005 10:02 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het weer druk. Mara dan met een stukje dat ik moet schrijven vandaag (ook meteen de deadline)
Wegwezen dan!quote:Op woensdag 16 november 2005 10:02 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het weer druk. Maar dan met een stukje dat ik moet schrijven vandaag (ook meteen de deadline)
Werk, eng!quote:Op woensdag 16 november 2005 10:02 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het weer druk. Maar dan met een stukje dat ik moet schrijven vandaag (ook meteen de deadline)
Dat deadline is maar een uitdrukking hoor, ze zullen een pinguin echt niet afschieten, vooral niet na de ophef rondom De Mus.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:02 schreef Pheno het volgende:
RIP mus,quote:Op woensdag 16 november 2005 10:21 schreef QyRoZ het volgende:
Broodje mus
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:18 schreef Pheno het volgende:
Koffie
Je zit in de ICT Pheno! De deadline van het project was gisteren! Er is meer werk dan dat er capaciteit is! Alle projecten lopen uit OF gaan ver over het budget heen!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:10 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen zin meer vandaag om maar wat nuttigs te gaan doen....
Maar hij heeft er verder geen last vanquote:Op woensdag 16 november 2005 11:18 schreef BreaktotheDance het volgende:
Voorspelling reactie Pheno:
[..]
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
Maar hij heeft er verder geen last vangeen koffiegeur
![]()
Kijk, het is al gezegdquote:Op woensdag 16 november 2005 11:18 schreef BreaktotheDance het volgende:
Voorspelling reactie Pheno:
[..]
Verklaart een boel.quote:Liefde
Als de eerste liefde van een jongvolwassene goed verloopt, is de kans relatief groot dat het in de rest van het leven ook goed gaat met romantische relaties. Heeft de eerste serieuze verkering echter een ongelukkiger verloop, dan is de kans niet gering dat het tobben blijft met de liefde. Dat blijkt uit onderzoek, dat de Nijmeegse psycholoog Overbeek heeft gedaan naar de ontwikkeling van romantische relaties.
quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:03 schreef Pheno het volgende:
En anders kom ik hier niet meer, ook prima
quote:
Ach, kom opquote:Op woensdag 16 november 2005 13:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: Dat had je voor mij beter niet kunnen posten![]()
![]()
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe oud jij eigenlijk bent.. dat je steeds zo loopt te klagen over hoe erg het is om single te zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: Dat had je voor mij beter niet kunnen posten![]()
![]()
23/24 dacht ikquote:Op woensdag 16 november 2005 13:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe oud jij eigenlijk bent.. dat je steeds zo loopt te klagen over hoe erg het is om single te zijn.
Geboortedatum: 0000-00-00quote:Op woensdag 16 november 2005 13:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe oud jij eigenlijk bent.. dat je steeds zo loopt te klagen over hoe erg het is om single te zijn.
Jij zit het dichtste bijquote:
1974quote:Op woensdag 16 november 2005 15:00 schreef Mokster het volgende:
Goh... ik was ff aan het lurken om te zien of hier nog wat te beleven viel.
Resultaat: ik voel me nu bejaard
Maar je klaagt niet over single zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:00 schreef Mokster het volgende:
Goh... ik was ff aan het lurken om te zien of hier nog wat te beleven viel.
Resultaat: ik voel me nu bejaard
Klopt. Ik ben juist fervent aanhanger van het single-schapquote:Op woensdag 16 november 2005 15:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maar je klaagt niet over single zijn.![]()
Er is niets mis met moderne, single, fokkende vrouwen van in de 30 nee dit is geen flirtquote:Op woensdag 16 november 2005 15:16 schreef Mokster het volgende:
Maar ik ben nog best modern voor mijn leeftijd.
Ik ben single. En ik Fok.
Ben je nou aan het flirten Nixxxje?quote:Op woensdag 16 november 2005 15:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
Er is niets mis met moderne, single, fokkende vrouwen van in de 30 nee dit is geen flirt
Nee... voorlopig even nietquote:Op woensdag 16 november 2005 15:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ben je nou aan het flirten Nixxxje?
Ik heb er nu al moeite mee dat ik volgend jaar juni 20 wordtquote:Op woensdag 16 november 2005 14:39 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Jij zit het dichtste bij
23, bijna 24![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:05 schreef Twisted_fok het volgende:
Jij zag een flirtsessie met Nixxx ook wel zitten?
Ik ookquote:Op woensdag 16 november 2005 16:08 schreef GF het volgende:
[..]
Ik heb er nu al moeite mee dat ik volgend jaar juni 20 wordt
Ja, dat houd ik me ook al jaren voorquote:Op woensdag 16 november 2005 15:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar ik ben nog best modern voor mijn leeftijd.
Ik ben single. En ik Fok.
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:08 schreef GF het volgende:
[..]
Ik heb er nu al moeite mee dat ik volgend jaar juni 20 wordt
Nee hoor.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
Als ik zondag NOG STEEDS niet naast een meid wakker geworden ben, dan ligt het toch ECHT aan mij...
Preciesquote:Op woensdag 16 november 2005 17:38 schreef QyRoZ het volgende:
Het ligt aan de vrouwen, vrouwen zijn stom.
Vrouwen zijn liefquote:Op woensdag 16 november 2005 17:38 schreef QyRoZ het volgende:
Ook voor mezelf.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
De posting van QyRoZ daarstraks maakte in ieder geval een boel duidelijk![]()
![]()
Inderdaad, het ligt in het geheel niet aan ons.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:38 schreef QyRoZ het volgende:
vrouwen zijn on(be)grijpbaarquote:Op woensdag 16 november 2005 17:38 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wilde maar zeggen!quote:Op woensdag 16 november 2005 18:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, het ligt in het geheel niet aan ons.![]()
Zelden zullen twee mensen het meer met elkaar eens zijn geweest dan wij op dit moment.quote:
Als ik dat nou met 100% volle overtuiging tegen mezelf kon zeggen, dan was er niks aan de handquote:Op woensdag 16 november 2005 18:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, het ligt in het geheel niet aan ons.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Als ik dat nou met 100% volle overtuiging tegen mezelf kon zeggen, dan was er niks aan de hand.
Ik kan het echter niet helpen, maar als ik deze zin hardop oplees, dan moet ik helaas weer in lachen uitbarsten![]()
ik meen hetquote:
Je kunt er gewoon niet tegen dat we gelijk hebben.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat een onzin weer allemaal. Een stelletje zielepoten bij elkaar zijn jullie.![]()
Ja.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat een onzin weer allemaal. Een stelletje zielepoten bij elkaar zijn jullie.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hmm... zelfvertrouwen genoeg, maar dat wordt vanzelf wel minder bij elke keer dat het niet luktquote:Op woensdag 16 november 2005 18:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Beetje meer zelfvertrouwen ja.![]()
Niet bedelen QyRoZ! Voor je het weet gaat ze je als broertje zien.quote:
Ja, ik weet ook absoluut niet waar ik over praat in dezen.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:07 schreef BreaktotheDance het volgende:
Hmm... zelfvertrouwen genoeg, maar dat wordt vanzelf wel minder bij elke keer dat het niet lukt
Ohja, dat zal het zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon niet tegen dat we gelijk hebben.![]()
Zoals het hoort!quote:Op woensdag 16 november 2005 18:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet bedelen QyRoZ! Voor je het weet gaat ze je als broertje zien.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet bedelen QyRoZ! Voor je het weet gaat ze je als broertje zien.![]()
Lekker met de motorquote:Op woensdag 16 november 2005 18:13 schreef QyRoZ het volgende:
Oeh, ik mag zo nog naar Nijmegen, 14 km file op de A50.![]()
Ja, je verpest m'n humeur.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:13 schreef BreaktotheDance het volgende:
Bovenstaande voorbeelden zijn trouwens uit eigen ervaring
Sorry, ik zal er weer over ophouden
Sorryquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 16 november 2005 18:15 schreef Breetai het volgende:
Morgen word ik 29. Ik begin er toch steeds zenuwachtiger over te worden.
De tijd vliegt zo af en toe.
Die periode heb ik ook gehad en ik zou er nog in zitten indien ik niet tot aan mijn nek toe in het werk zat.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:16 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
SorryIk ben er ook teveel mee bezig (geloof ik)
![]()
Ja, dat is ook heel logisch.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:15 schreef Breetai het volgende:
Morgen word ik 29. Ik begin er toch steeds zenuwachtiger over te worden.
De tijd vliegt zo af en toe.
Ik ben al vanaf vanochtend 9 uur alleen maar bezig geweestquote:Op woensdag 16 november 2005 18:22 schreef Plato1980 het volgende:
Over werk gesproken: dat is precies wat ik nu ga doen!![]()
Hey Melisquote:
Werk was best ok, vandaag met de systemen bezig geweest, dus dat was wel leuk.....quote:Op woensdag 16 november 2005 19:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hey Melis
Lekker gewerkt ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |