Beetje offtopic, ik vind Helmet zowel muzikaal als luistertechnisch briljant, maar ik kan maar weinig medestanders vinden.quote:Op woensdag 16 november 2005 04:20 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wellicht heb je niet de goede albums geluisterd, maar ik hoor het wel vaker, mensen die volhartig toe geven dat Les en de rest van de band muziekaal geniaal zijn maar het gewoonweg niet lekker kunnen wegluisteren, vind het jammer, maar ja, er is niets aan te doen
Puur muziekaal gezien moet ik ze echt toegeven de beste te zijn imo, want niet alleen Les is geniaal, Herb en Larry zijn dat ook.
A crow left to murder is van vorig jaar, valt wel mee dus.. Heb alle cd's sinds kort, en damn! heerlijk..quote:Op maandag 13 februari 2006 16:41 schreef wlsandman het volgende:
* kick *
Incubus, tja toch wel mijn favoriete band![]()
Helaas nog nooit live gezienkomt vast nog wel een keer
![]()
Maar ik wilde eigenlijk weten of er nog plannen zijn voor een nieuw album o.i.d., het begint eigenlijk wel tijd te worden!
Die van steath zijn tering goede nummers!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:55 schreef koenimex het volgende:
De liedjes voor de Stealth-soundtrack (niet echt een bijzondere film btw) zijn ook wel leuk, al lijkt het wel een beetje op elkaar allemaal.
hmm voor science zijn ze nogal rustiger dan op sciencequote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:55 schreef koenimex het volgende:
Fan is! Vind voornamelijk de laatste 3 CD's erg vet. S.C.I.E.N.C.E. en verder terug vind ik minder (= te hard). De liedjes voor de Stealth-soundtrack (niet echt een bijzondere film btw) zijn ook wel leuk, al lijkt het wel een beetje op elkaar allemaal.
Ik denk na, morning view, hun best albumquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:34 schreef koenimex het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen ACLOTM? Dat vind ik misschien wel de beste CD (die ik van ze ken). Staan inderdaad rustigere nummers op, zoals Southern Girl, maar dat is juist wel lekker.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:55 schreef koenimex het volgende:
Fan is! Vind voornamelijk de laatste 3 CD's erg vet. S.C.I.E.N.C.E. en verder terug vind ik minder (= te hard).
Ik vond ze in Ahoy best ok, heb me daar wel vermaakt. Maar ik heb ze een twee jaar daarvoor ook op lowlands gezien en dat viel zwaar tegen. Bijna alleen maar down-tempo nummers gespeeld en ze zaten er maar een beetje lam bij. Totaal geen energie in dat optreden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:48 schreef Svyatagor het volgende:
Yep, vette band. Make Yourself is nog steeds mijn favoriet. Live vind ik het niet zo goed. Ik heb ze vorig jaar in Ahoy gezien, en hoewel het zeker niet slecht gespeeld was, was het wel echt heel saai af en toe. Vooral op ACLOTM staan veel van die mid-tempo 13-in-een-dozijn deuntjes. Bovendien beperkte de interactie met het publiek zich tot 'hi, hello, we love your country, thank you, you guys are greatrm thank you, bye bye...'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |