abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32305315
quote:
Op woensdag 16 november 2005 04:20 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Wellicht heb je niet de goede albums geluisterd, maar ik hoor het wel vaker, mensen die volhartig toe geven dat Les en de rest van de band muziekaal geniaal zijn maar het gewoonweg niet lekker kunnen wegluisteren, vind het jammer, maar ja, er is niets aan te doen
Puur muziekaal gezien moet ik ze echt toegeven de beste te zijn imo, want niet alleen Les is geniaal, Herb en Larry zijn dat ook.
Beetje offtopic, ik vind Helmet zowel muzikaal als luistertechnisch briljant, maar ik kan maar weinig medestanders vinden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_32306138
Op de foto staat de oude bassist
pi_32314641
Best band ever
disclaimer: naar mijn mening dan he...

Ieder incubus album heeft weer net een andere inslag waardoor ik bij iedere stemming wel een leuke plaat kan vinden...tov andere bands hebben ze dat gewoon duidelijk als pre Niet dat alle andere bands allemaal steeds met dezelfde sound komen maar bij incubus voelt het net wat beter aan..alsof er een stuk of 4 bands zijn die incubus heten met elk hun eigen soundvariatie aan hetzelfde principe.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_32315368
Incubus

Die stem van Brandon Boyd is echt geweldig.

Heb ze nog nooit live gezien Heb wel de dvd "Alive at red rocks" en die vind ik erg goed
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_32447194
Here in my room
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  Moderator maandag 21 november 2005 @ 11:22:27 #33
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_32448022
Op de een of andere manier vind ik de nieuwste cd niet zo leuk (crow left of the murder bedoel ik niet dat soundtrack ding) maarja ik heb wel alles van ze (op DVDs na)

ter herinnering mijn oude icoon
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_35041615
* kick *

Incubus, tja toch wel mijn favoriete band

Helaas nog nooit live gezien komt vast nog wel een keer

Maar ik wilde eigenlijk weten of er nog plannen zijn voor een nieuw album o.i.d., het begint eigenlijk wel tijd te worden!
pi_35041688
quote:
Op maandag 14 november 2005 23:46 schreef Roellio het volgende:

[..]

A certain shade of green!
Idiot Box
pi_35052718
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:41 schreef wlsandman het volgende:
* kick *

Incubus, tja toch wel mijn favoriete band

Helaas nog nooit live gezien komt vast nog wel een keer

Maar ik wilde eigenlijk weten of er nog plannen zijn voor een nieuw album o.i.d., het begint eigenlijk wel tijd te worden!
A crow left to murder is van vorig jaar, valt wel mee dus.. Heb alle cd's sinds kort, en damn! heerlijk..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_35066630
Heb Morning View helemaal grijs gedraaid, je wil niet weten wat voor een krassen er inmiddels op zitten, maar ja

Was niet echt kapot van hun laatste album. Teveel van het goede gok ik...
pi_35072462
Fan is! Vind voornamelijk de laatste 3 CD's erg vet. S.C.I.E.N.C.E. en verder terug vind ik minder (= te hard). De liedjes voor de Stealth-soundtrack (niet echt een bijzondere film btw ) zijn ook wel leuk, al lijkt het wel een beetje op elkaar allemaal.
pi_35080738
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 12:55 schreef koenimex het volgende:
De liedjes voor de Stealth-soundtrack (niet echt een bijzondere film btw ) zijn ook wel leuk, al lijkt het wel een beetje op elkaar allemaal.
Die van steath zijn tering goede nummers!

Make a move, admeration, neither of us can see

En a crow left of the murder is alweer uit 2004
  Moderator dinsdag 14 februari 2006 @ 17:25:21 #40
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_35081229
quote:
Fan is! Vind voornamelijk de laatste 3 CD's erg vet. S.C.I.E.N.C.E. en verder terug vind ik minder (= te hard). De liedjes voor de Stealth-soundtrack (niet echt een bijzondere film btw ) zijn ook wel leuk, al lijkt het wel een beetje op elkaar allemaal.
hmm voor science zijn ze nogal rustiger dan op science
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_35085252
Dan ga ik nog een keer zoeken
  woensdag 15 februari 2006 @ 11:01:48 #42
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_35104341
Leuke band, maar de laatste cd (Crow) vind ik niet echt bijzonder. Helaas nog nooit live gezien.
Love will be my strongest weapon
  woensdag 15 februari 2006 @ 11:08:53 #43
43304 Scalley
Druk ALT+F4 voor babes
pi_35104578
Luister nog regelmatig naar S.C.I.E.N.C.E. Heerlijk!
No One Knows
pi_35107467
Wat heeft iedereen toch tegen ACLOTM? Dat vind ik misschien wel de beste CD (die ik van ze ken). Staan inderdaad rustigere nummers op, zoals Southern Girl, maar dat is juist wel lekker.
pi_35107688
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:34 schreef koenimex het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen ACLOTM? Dat vind ik misschien wel de beste CD (die ik van ze ken). Staan inderdaad rustigere nummers op, zoals Southern Girl, maar dat is juist wel lekker.
Ik denk na, morning view, hun best album

Met als hoogtepunten 'here in my room' en 'sick sad little world'
pi_35186877
Goede band! Eigen origineel geluid. Ken ze inmiddels een jaar of 4.

Heb Morning View en CLOTM denk ik ook wel grijsgedraaid. Verder heb ik alle nummers van ze op Mp3.

Nog nooit Live gezien, zal maar eens even checken wanneer ze weer wat in Nederland komen doen. Wil zeker nog eens een concert van ze bezoeken.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:48:33 #47
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_35187191
Yep, vette band. Make Yourself is nog steeds mijn favoriet. Live vind ik het niet zo goed. Ik heb ze vorig jaar in Ahoy gezien, en hoewel het zeker niet slecht gespeeld was, was het wel echt heel saai af en toe. Vooral op ACLOTM staan veel van die mid-tempo 13-in-een-dozijn deuntjes. Bovendien beperkte de interactie met het publiek zich tot 'hi, hello, we love your country, thank you, you guys are greatrm thank you, bye bye...'
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:16:20 #48
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_35188144
quote:
Fan is! Vind voornamelijk de laatste 3 CD's erg vet. S.C.I.E.N.C.E. en verder terug vind ik minder (= te hard).
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 22 februari 2006 @ 13:39:15 #49
13581 vinnyb
Enjoy Incubus!
pi_35363526
Zie mijn usericon en ondertitel!

Fantastisch geluid, geniale nummers, mooie stem!
Ik heb ze gezien op Lowlands, in de HMH en Ahoy!

Ben in het bezit van alle CD's en de DVD (die ik nou niet echt geniaal vind, overigens wel leuk)

Verder hoop ik heet hard dat ze op Roskilde komen, maar dat is absuloot niet reeel!

[ Bericht 88% gewijzigd door vinnyb op 22-02-2006 13:49:11 ]
I dig my toes into the sand, the ocean looks like a thousand diamonds strewn across a blue blanket.
I lean against the wind, pretend that I am weightless, and in this moment I am happy...happy!
pi_35364096
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:48 schreef Svyatagor het volgende:
Yep, vette band. Make Yourself is nog steeds mijn favoriet. Live vind ik het niet zo goed. Ik heb ze vorig jaar in Ahoy gezien, en hoewel het zeker niet slecht gespeeld was, was het wel echt heel saai af en toe. Vooral op ACLOTM staan veel van die mid-tempo 13-in-een-dozijn deuntjes. Bovendien beperkte de interactie met het publiek zich tot 'hi, hello, we love your country, thank you, you guys are greatrm thank you, bye bye...'
Ik vond ze in Ahoy best ok, heb me daar wel vermaakt. Maar ik heb ze een twee jaar daarvoor ook op lowlands gezien en dat viel zwaar tegen. Bijna alleen maar down-tempo nummers gespeeld en ze zaten er maar een beetje lam bij. Totaal geen energie in dat optreden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')