Toen had 'ie nog dreads!quote:Op maandag 14 november 2005 23:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Op Dynamo 98 waren ze een kleine band met een vrij onorgineel geluid maar met het zelfde enthousiasme als ze dit jaar op Lowlands stonden. Ze moesten toen wel nog naar elk nummer 'Hi, we're Incubus' zeggen
Ja whatever, ik ga meer voor zijn muziekquote:Op maandag 14 november 2005 23:46 schreef Roellio het volgende:
[..]
Toen had 'ie nog dreads!
A certain shade of green!
quote:Op maandag 14 november 2005 23:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja whatever, ik ga meer voor zijn muziek![]()
Ik weet niet waar je het over hebt, maar ik ben het met je oneens...quote:Op dinsdag 15 november 2005 06:10 schreef Lyrebird het volgende:
Ik heb laatst de DVD "Incubus - Live at Red Rocks" gekocht. Die DVD kan ik iedere muziekliefhebber aanraden. Zang laat me meestal koud, maar ik krijg rillingen van wat deze zanger allemaal met zijn stem kan doen. Goeie drums, aardige tweede stem en origineel gitaarwerk.
Hoe kun je het nu oneens met hem zijn als je niet eens weet waar hij het over heeft?quote:Op dinsdag 15 november 2005 06:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, maar ik ben het met je oneens...
Goed, ok, beste?.. nooit.quote:
Nou nee, niet de beste, wel hebben ze leuke albums gehad., muziekaal de beste zou'k zeggen Primus.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:43 schreef Roellio het volgende:
[..]
Wat is dan volgens jou de beste band? The Offspring?
Brrr. Primus. Ik hoor dat wel vaker. Net zoals dat Jaco Pastorius de beste bassist is. Of Paco Pena de beste gitarist is. Maar als ik er naar luister, dan kan ik er echt niet van genieten. Het mag dan wel technisch virtuoos en geweldig zijn, het luistert niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 03:52 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nou nee, niet de beste, wel hebben ze leuke albums gehad., muziekaal de beste zou'k zeggen Primus.
Wellicht heb je niet de goede albums geluisterd, maar ik hoor het wel vaker, mensen die volhartig toe geven dat Les en de rest van de band muziekaal geniaal zijn maar het gewoonweg niet lekker kunnen wegluisteren, vind het jammer, maar ja, er is niets aan te doenquote:Op woensdag 16 november 2005 04:02 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Brrr. Primus. Ik hoor dat wel vaker. Net zoals dat Jaco Pastorius de beste bassist is. Of Paco Pena de beste gitarist is. Maar als ik er naar luister, dan kan ik er echt niet van genieten. Het mag dan wel technisch virtuoos en geweldig zijn, het luistert niet.
Beetje offtopic, ik vind Helmet zowel muzikaal als luistertechnisch briljant, maar ik kan maar weinig medestanders vinden.quote:Op woensdag 16 november 2005 04:20 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wellicht heb je niet de goede albums geluisterd, maar ik hoor het wel vaker, mensen die volhartig toe geven dat Les en de rest van de band muziekaal geniaal zijn maar het gewoonweg niet lekker kunnen wegluisteren, vind het jammer, maar ja, er is niets aan te doen
Puur muziekaal gezien moet ik ze echt toegeven de beste te zijn imo, want niet alleen Les is geniaal, Herb en Larry zijn dat ook.
A crow left to murder is van vorig jaar, valt wel mee dus.. Heb alle cd's sinds kort, en damn! heerlijk..quote:Op maandag 13 februari 2006 16:41 schreef wlsandman het volgende:
* kick *
Incubus, tja toch wel mijn favoriete band![]()
Helaas nog nooit live gezienkomt vast nog wel een keer
![]()
Maar ik wilde eigenlijk weten of er nog plannen zijn voor een nieuw album o.i.d., het begint eigenlijk wel tijd te worden!
Die van steath zijn tering goede nummers!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:55 schreef koenimex het volgende:
De liedjes voor de Stealth-soundtrack (niet echt een bijzondere film btw) zijn ook wel leuk, al lijkt het wel een beetje op elkaar allemaal.
hmm voor science zijn ze nogal rustiger dan op sciencequote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:55 schreef koenimex het volgende:
Fan is! Vind voornamelijk de laatste 3 CD's erg vet. S.C.I.E.N.C.E. en verder terug vind ik minder (= te hard). De liedjes voor de Stealth-soundtrack (niet echt een bijzondere film btw) zijn ook wel leuk, al lijkt het wel een beetje op elkaar allemaal.
Ik denk na, morning view, hun best albumquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:34 schreef koenimex het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen ACLOTM? Dat vind ik misschien wel de beste CD (die ik van ze ken). Staan inderdaad rustigere nummers op, zoals Southern Girl, maar dat is juist wel lekker.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:55 schreef koenimex het volgende:
Fan is! Vind voornamelijk de laatste 3 CD's erg vet. S.C.I.E.N.C.E. en verder terug vind ik minder (= te hard).
Ik vond ze in Ahoy best ok, heb me daar wel vermaakt. Maar ik heb ze een twee jaar daarvoor ook op lowlands gezien en dat viel zwaar tegen. Bijna alleen maar down-tempo nummers gespeeld en ze zaten er maar een beetje lam bij. Totaal geen energie in dat optreden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:48 schreef Svyatagor het volgende:
Yep, vette band. Make Yourself is nog steeds mijn favoriet. Live vind ik het niet zo goed. Ik heb ze vorig jaar in Ahoy gezien, en hoewel het zeker niet slecht gespeeld was, was het wel echt heel saai af en toe. Vooral op ACLOTM staan veel van die mid-tempo 13-in-een-dozijn deuntjes. Bovendien beperkte de interactie met het publiek zich tot 'hi, hello, we love your country, thank you, you guys are greatrm thank you, bye bye...'![]()
klopt.. ik stond achterin de tent, en kon het amper horen... het geluid stond erg zachtjes!quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:55 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik vond ze in Ahoy best ok, heb me daar wel vermaakt. Maar ik heb ze een twee jaar daarvoor ook op lowlands gezien en dat viel zwaar tegen. Bijna alleen maar down-tempo nummers gespeeld en ze zaten er maar een beetje lam bij. Totaal geen energie in dat optreden.
van de site:quote:Op maandag 13 februari 2006 16:41 schreef wlsandman het volgende:
* kick *
Incubus, tja toch wel mijn favoriete band![]()
Helaas nog nooit live gezienkomt vast nog wel een keer
![]()
Maar ik wilde eigenlijk weten of er nog plannen zijn voor een nieuw album o.i.d., het begint eigenlijk wel tijd te worden!
quote:INCUBUS BEGINS RECORDING NEW ALBUM!
Incubus has re-entered the recording studio to begin writing and recording their fifth full length album.
quote:INCUBUS - NEW ALBUM IN NOVEMBER!
Multi-platinum alternative rockers Incubus are gearing up to release Light Grenades their sixth studio album in November. The highly anticipated new album - which was produced by renowned producer Brendan O'Brien (Pearl Jam, Bob Dylan, Korn) - is a mix of hard rocking songs and sublime ballads recorded over the last year in both Los Angeles and Atlanta. This is Incubus' first new music since A Crow Left of the Murder which spawned the hit "Megalomaniac." Light Grenades is planned for release in November, 2006.
Ik ken dat gevoel ook een beetje. Zal ze zeker niet zo snel meer opzetten, maar als ik het hoor zet ik ze zeker ook niet af! Ben zeer benieuwd hoe het nieuwe album gaat klinken, en of het deze keer echt uitkomtquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Op de een of andere manier boeit incubus me niet meer .. terwijl ik toch alles van ze heb t/m crow left of the murder
Ik heb het teveel geluisterd, dus luister het nu eigenlijk niet meer(hoewel ik het wel héle mooie muziek blijf vinden). Nieuw album daarintegen vind ik wel heel tof, ben benieuwdquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Op de een of andere manier boeit incubus me niet meer .. terwijl ik toch alles van ze heb t/m crow left of the murder
Zelfde hier, al wil ik af en toe nog wel s.c.i.e.n.c.e. opzetten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Het enige wat ik van hun ook nog draai is Morning View. Was eerst echt een fan, maar de laatste tijd...quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:37 schreef kipknots het volgende:
[..]
Zelfde hier, al wil ik af en toe nog wel s.c.i.e.n.c.e. opzetten.
Dat wil ook horen!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:45 schreef TastyMushroom het volgende:
Anna Molly is een fijnnn nummer.. het maakt me positief nieuwsschierig naar het nieuwe album wat ik bij megalomaniac veel minder had.. ik kan niet wachten tot november!
Foutje gemaakt met emailadres -> opnieuw verzonden!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:12 schreef koenimex het volgende:
[..]
Ik heb niks ontvangen, of zou hotmail traag zijn?
Nu wel binnen, dank uquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:43 schreef soul114 het volgende:
[..]
Foutje gemaakt met emailadres -> opnieuw verzonden!
Must...hear...must...hear! Please?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:11 schreef Blaxje het volgende:
Awel, Dig van het nieuwe album is echt zoo fucking geweldig.![]()
must...hear...too!quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:23 schreef koenimex het volgende:
[..]
Must...hear...must...hear! Please?
Kijkt eensch in uwer mail!quote:
27 November dacht ikquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:05 schreef morgane het volgende:
danku!!en Anna Molly wordt steeds beter inderdaad
wanneer is de release van de nieuwe cd? Me wants it!
![]()
death metalquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:40 schreef MarsX het volgende:
Incubus --> Opprobrium
Is ook vet http://www.bnrmetal.com/groups/oppb.htm wel beetje genaaid dat de incubus van nu gewoon die naam heeft gebruikt
28quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:41 schreef wlsandman het volgende:
[..]
27 November dacht ik![]()
Ik ben echt heel erg benieuwd
Hier ook, echt heerlijk nummer...quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:24 schreef Gearard00 het volgende:
Anna Molly begint steeds lekkerder te klinken en is dus een mooi voorproefje voor het komende album dat binnenkort uitkomt!
Ben benieuwd!
Waar heb je um vandaan??quote:Op zondag 19 november 2006 00:56 schreef Taell het volgende:
Wow!
Light Grenades is net klaar en ik vind 'm echt geweldig...vooral Rogues en Pendulous Threads zijn geniaal <3
Geweldig ook die afwisseling tussen hardere, meer experimentele nummers en ballad-ish tracks...dus mja...ik ga 'm sowieso wel kopen denk ik
Ik vond 'm per ongeluk op (de frontpage van) Mininova.orgquote:
Hehe ben er net aan t zoeken, voordat je postequote:Op zondag 19 november 2006 01:01 schreef Taell het volgende:
[..]
Ik vond 'm per ongeluk op Mininova.org![]()
w00t!quote:Op zondag 19 november 2006 01:01 schreef Dont_Panic het volgende:
[..]
Hehe ben er net aan t zoeken, voordat je poste
ik zit op de goeie weg dus
Yeah! Goed gezegdquote:Op zondag 19 november 2006 01:03 schreef Numbie het volgende:
Ok, net helemaal afgeluisterd, en het klinkt alsof ze eindelijk een balans te pakken hebben. Waar Morning View heel funky en ergens ook wel poppy was, en A Crow.. ontzettend experimenteel en bombastisch, klinkt op dit album beide invloeden door. De nummers op zich klinken qua compositie ook gebalanseerder. A la, misschien komt er nog wel een review over op de FP dus laat ik m'n mond maar verder houden![]()
Yay!quote:Op zondag 19 november 2006 01:06 schreef Dont_Panic het volgende:
Mininova flikkert er steeds af
Ben nu aan t dloaden
Nog 25 min.quote:Op zondag 19 november 2006 01:08 schreef Taell het volgende:
[..]
Yay!![]()
Bij mij ging 'ie trouwens echt heel snel![]()
iPods pompenquote:Op zondag 19 november 2006 01:12 schreef Dont_Panic het volgende:
Zometeen lekker op me ipod pompe en in bed beluistere
Bedankt voor de tip trouwens nogquote:Op zondag 19 november 2006 01:13 schreef Taell het volgende:
[..]
iPods pompen![]()
Het begin is ook meteen zo tof![]()
Geen probleemquote:Op zondag 19 november 2006 01:17 schreef Dont_Panic het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip trouwens nog![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 01:26 schreef Numbie het volgende:
Jullie moeten blij zijn dat we midden in de nacht zitten en er momenteel geen torrentpolitie (lees mods) aanwezig zijn... In menig fan-topics hebben ze al lopen editen namelijk![]()
John Mayerquote:Op zondag 19 november 2006 01:26 schreef Numbie het volgende:
Jullie moeten blij zijn dat we midden in de nacht zitten en er momenteel geen torrentpolitie (lees mods) aanwezig zijn... In menig fan-topics hebben ze al lopen editen namelijk![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 12:10 schreef morgane het volgende:
Net Light Grenades binnengesleurd en nu aan het luisteren. Dig is erg mooie en ook A Kiss To Send Us Off is gaaf, leuk om op gitaar te spelen ook. Nu de rest van het album maar eens luisteren. Tot nu toe al erg geslaagd iigtot nu toe wel niet erg origineel en vernieuwend, gewoon Incubus. Maar ze maken nou eenmaal vette muziek, of het nou vernieuwend is of niet
![]()
Het is gewoon niet toegestaan volgens de policy. Heb het er maar eens met Danny over een aanpassing van de policy.quote:Op zondag 19 november 2006 01:26 schreef Numbie het volgende:
iddquote:Op zondag 19 november 2006 14:53 schreef Gosjke het volgende:
Nu dan graag na die paar data in de VS een Euro tour graag![]()
Ah joh, het is niet lullig bedoelt hoor...quote:Op zondag 19 november 2006 14:02 schreef nipeng het volgende:
[..]
Het is gewoon niet toegestaan volgens de policy. Heb het er maar eens met Danny over een aanpassing van de policy.
Oja jouw opmerking neem ik mee naar achteren, van crew verwacht ik ander gedrag.
Edit: Niet lullig bedoeld maar het is niet tof dit soort opmerkingen van mede crew te lezen.
Dig.quote:Op zondag 19 november 2006 15:28 schreef Numbie het volgende:
[..]
Ah joh, het is niet lullig bedoelt hoor...![]()
Terug naar incubus dan; heb wel een beetje het gevoel bij dit album dat er niet echt veel nummers op staan met hitpotentie. Niet dat de band dat echt nodig zal hebben, maar toch. Een 'Wish You Were Here' staat er naar mijns inzien niet op...
Niet slecht, ja zo zou je het kunnen zien. Het is naar mijns inziens stukken beter dan ACLOTM maar nog geen MV...quote:Op zondag 19 november 2006 15:39 schreef JeroenV het volgende:
Terugkomend op het album...
Ik zit nu kort beetje te luisteren. Klinkt niet slecht
A crow vond ik niet slecht. Dit album heb ik echt nog maar kort beluisterd, dus moet ik er nog even goed voor gaan zitten. Heb ook nog niet alle nummers gehoord.quote:Op zondag 19 november 2006 15:42 schreef Numbie het volgende:
[..]
Niet slecht, ja zo zou je het kunnen zien. Het is naar mijns inziens stukken beter dan ACLOTM maar nog geen MV...
Ik vond ACLOTM ook zeker niet slecht hoor. Het hele rustige Southern Girl is zelfs 1 van mijn favoriete Incubus nr's. Maar dit is toch weer anders dan 't vorige album en toch heel duidelijk Incubus, en dat vind ik altijd wel leuk.quote:Op zondag 19 november 2006 15:54 schreef JeroenV het volgende:
[..]
A crow vond ik niet slecht. Dit album heb ik echt nog maar kort beluisterd, dus moet ik er nog even goed voor gaan zitten. Heb ook nog niet alle nummers gehoord.
In de podcast op hun site werd ook iets gezegd over een Europese tour. Eerst US, dan ff pauze, en dan Europa, als ik het goed heb onthouden. Ik ben er écht wel bij dan!quote:Op zondag 19 november 2006 15:02 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
idd![]()
Word op z'n vroegst pas maart, op site zie je dat ze in januari en februari door amerika touren.
edit:
Ze zijn in europade 14e in londen en de 16e in berlijn gespeeld
waarom niet naar nederland
![]()
Count me in!quote:Op zondag 19 november 2006 19:33 schreef koenimex het volgende:
[..]
In de podcast op hun site werd ook iets gezegd over een Europese tour. Eerst US, dan ff pauze, en dan Europa, als ik het goed heb onthouden. Ik ben er écht wel bij dan!
And so am I!quote:Op zondag 19 november 2006 19:33 schreef koenimex het volgende:
[..]
In de podcast op hun site werd ook iets gezegd over een Europese tour. Eerst US, dan ff pauze, en dan Europa, als ik het goed heb onthouden. Ik ben er écht wel bij dan!
Zeker wetenquote:Op maandag 20 november 2006 11:04 schreef Numbie het volgende:
Zeker, komt ook wel in mijn favo platen van 2006 top tien denk ik...
Totally agree with thatquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:11 schreef Taell het volgende:
[..]
Zeker weten
Samen met Sam's Town, Black Holes and Revelations, Empire en Wolfmother!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:11 schreef Taell het volgende:
[..]
Zeker weten
Samen met Sam's Town, Black Holes and Revelations, Empire en Wolfmother!
Denk t wel ja, weer erg vetquote:Op dinsdag 21 november 2006 01:19 schreef Numbie het volgende:
[..]
Zou Brandon dit getekend hebben? Stond me iets van bij dat hij veel tekende...
Nee, niet 16 maartquote:Op woensdag 22 november 2006 14:02 schreef Numbie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
Concert: Incubus
vrijdag 16 maart 2007 (nog 113 dag(en) tot dit concert)
Heineken Music Hall - Podium - Amsterdam
Hoofdprogramma:
Incubus
Voorverkoop
De voorverkoop van dit concert gaat op zaterdag 25 november 2006 10:00 van start.
Extra info
Voorprogramma (nog) niet bekend.
http://www.podiuminfo.nl/concert_detail.php?concert_id=14194![]()
Geen idee hoe snel, maar incubus is toch behoorlijk populair. Denk dat het wel binnen paar uur uitverkocht is.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:01 schreef JeroenV het volgende:
Hoe snel is snel?![]()
Ik moet de hele dag werken.
Via internet bestellen doe ik niet meer, die loopt toch vast.
Ik ook, maar dat boeit nietquote:Op woensdag 22 november 2006 17:56 schreef Proper_fucked het volgende:
Maar ga ook al naar The Killers die week ervoor. Waarom spelen ze nou niet gewoon in april![]()
Ja!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:46 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
Hij is echt goed, en ik weet zeker dat hij nu al in de top5 van beste albums staat![]()
Vooral is Diamonds and Coal is goed![]()
Nee, maar wel dat ik vorige week al 35 euro aan heb uitgegeven.. Had mezelf voorgenomen om rustig aan te doen, en te sparen voor werchter, maar dat schiet zo niet echt op natuurlijkquote:
Misschien rare vraag he, aangezien ik je niet ken, maar zou je 2 kaartjes voor mij kunnen kopen? Ik red het niet om op tijd bij een verkooppunt te staan.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:37 schreef JeroenV het volgende:
Er gaan veel mensen alleen dus
Mijn voordeel is dat ik half tien ofzo als bij het GWK sta, dus als ik dan geen kaarten heb. Ik was vergeten dat ik in de ochtend vrij was.
Druk zal het misschien wel zijn aangezien er nog meer concerten in de verkoop gaan (oa Genesis).quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:05 schreef SickBitch het volgende:
hoe laat gaan jullie naar postkantoor of iets in die richting? k ben benieuwd of er een rij zal staan
Heb je me gemaild, zoja dan heb ik je beantwoord. Zo nee dan probeert iemand me te naaienquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:07 schreef JeroenV het volgende:
Bedoel je dat het niet snel uitverkocht zal zijn/minder animo voor is?
Jaquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:25 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Heb je me gemaild, zoja dan heb ik je beantwoord. Zo nee dan probeert iemand me te naaien![]()
Lastig te zeggen, HMH is natuurlijk wel stukje kleiner dan Ahoy'.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:07 schreef JeroenV het volgende:
Bedoel je dat het niet snel uitverkocht zal zijn/minder animo voor is?
Was het in Ahoy 'rustig' dan? Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:19 schreef soul114 het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, HMH is natuurlijk wel stukje kleiner dan Ahoy'.
Ik zorg in ieder geval dat ik 10u ready zit achter de pc.
ja nou ahoy duurde wel even voordat het uitverkocht was... en ze zijn niet echt actief atm (ja ok nu komt de nieuwe cd eraan)... k vind het lastig in te schatten, k ga half 10 maar naar postkantoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:05 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Was het in Ahoy 'rustig' dan? Wat is het verschil?
Was vorige week.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:38 schreef biggetje het volgende:
(The Killers).
Uhuh, alleen bij de grote FRS'en thoughquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:53 schreef SickBitch het volgende:
oh ja nine inch nails ook... veel te veel weer! maar ja half 10 ben ik in leiden ergens te vinden
en ja bij FRS kan t ook
* Vriendin meldt zich!quote:Op donderdag 23 november 2006 21:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah ik ga met vriendin heen dus.
Site werkt niet meer, telefoon lukt niet, jemigquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:07 schreef soul114 het volgende:
Jeetje, wat is ticketmaster traaaaaaaag nu !
www.ticketmaster.nl is momenteel druk. U bent in de wachtrij geplaatst....quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Site werkt niet meer, telefoon lukt niet, jemig![]()
Ik zat er daarnet wel in, maar dan kreeg ik gewoon bij Incubus continue zo'n schermpje: "Er zijn op dit moment teveel gebruiers voor dit evenement, probeer het later opnieuw."quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:12 schreef soul114 het volgende:
[..]
www.ticketmaster.nl is momenteel druk. U bent in de wachtrij geplaatst....
Navigeert u niet weg van deze pagina, want dat kunt u uw positie in de wachtrij kwijtraken.
Hieronder staat de geschatte tijd die u moet wachten alvorens u wordt toegelaten.
[loading balk]
Dank voor u geduld.
Tsja hopelijk is dat voor Genesis
Dat had ik ook ja.. maar nu niet meerquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik zat er daarnet wel in, maar dan kreeg ik gewoon bij Incubus continue zo'n schermpje: "Er zijn op dit moment teveel gebruiers voor dit evenement, probeer het later opnieuw."
Tja.. Je zal maar gaan douchen, terugkomen en het is uitverkochtquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:14 schreef soul114 het volgende:
[..]
Dat had ik ook ja.. maar nu niet meer!
Zit beetje te twijfelen om eerst even te gaan douchen, want ik wel zo werken..
Zo ver was ik ook al, maar te veel gebruikers op het moment..quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:32 schreef Klingon het volgende:
Ik heb kaartjes! Had gister al de directe link naar de Incubus pagina opgeslagen, werkte binnen 2 min. Hier: http://www.ticketmaster.nl/html/connect.htmI?l=NL&EVNT=INC1603&STAGE=1&C=
De eerste keer dat ik er doorheen kwam had ik ook al kaartjes vastgezet, loopt de pagina vast bij het invullen van een betaalmethodequote:Op zaterdag 25 november 2006 10:35 schreef soul114 het volgende:
[..]
Zo ver was ik ook al, maar te veel gebruikers op het moment..
Jeeejquote:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:06 schreef biggetje het volgende:
Ik heb ook twee kaarten!Was al om kwart over 8 bij het postkantoor
Ik werd nog vreemd aangekeken ook toen ik zei dat ik niet voor Genesis kwam (Incubus? wie is dat?
)
Bij erge drukte lukt het bijna niet om via ticketmaster te bestellenquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:21 schreef Estolan het volgende:
hoezo naar postkantoor als je ze ook via inet kan kopen?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:12 schreef JeroenV het volgende:
Ook kaartjes, en heb zelfs al gezelschap geregeld ook
Wel absurde drukte voor Genesis. Incubewie? En opvallend dat er nog kaarten beschikbaar zijn, had ik niet verwacht.
Ik spelde het maar gelijk uit voor de meneer achter de balie...ik keek trouwens wel even twee keer of ik per ongeluk niet met Genesis kaarten naar huis gingquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:50 schreef Taell het volgende:
[..]
![]()
Dat was bij 't postkantoor in Rotterdam precies hetzelfde...ze verstond het tot 3 keer toe niet en toen vroeg ze maar of ik het op wilde schrijven
Als je Genesis-kaarten meekreeg voor de prijs van Incubus-kaarten, zou ik niks zeggen, en dan weer opnieuw in de rij gaan staanquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:20 schreef biggetje het volgende:
[..]
Ik spelde het maar gelijk uit voor de meneer achter de balie...ik keek trouwens wel even twee keer of ik per ongeluk niet met Genesis kaarten naar huis ging![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:20 schreef biggetje het volgende:
[..]
Ik spelde het maar gelijk uit voor de meneer mevrouw achter de balie...ik keek trouwens wel even twee keer of ik per ongeluk niet met Genesis kaarten naar huis ging![]()
Ik heb een fantastische zus!quote:Op maandag 27 november 2006 23:52 schreef Dont_Panic het volgende:
Heb je een leuke zus?
Ik heb net besteld bij CD-wowquote:Op woensdag 29 november 2006 20:11 schreef morgane het volgende:
Cool!!de cd moet ik nog, leuk kerstkado misschien. Alleen dat duurt nog zo lang
![]()
jaaaaa!quote:Op woensdag 29 november 2006 21:15 schreef JeroenV het volgende:
Love hurts wordt btw de tweede single.
quote:Op donderdag 30 november 2006 08:36 schreef morgane het volgende:
[..]
jaaaaa!dat vind ik een verdomd mooi liedje! Top
![]()
ik vind ze bijna allemaal wel mooiquote:Op donderdag 30 november 2006 08:36 schreef morgane het volgende:
[..]
jaaaaa!dat vind ik een verdomd mooi liedje! Top
![]()
Volgens mij staat hij er daar niet meer opquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:55 schreef Pink_Floyd het volgende:
en hij is vorige week ofzo gepost in het webblog: Album vd dag, je kan hem zo naar binnen trekken
mee eens !!quote:Op woensdag 29 november 2006 23:14 schreef Blaxje het volgende:
CD heb ik inmiddels binnen. Toffe artwork in het boekje!
11.99 euro, gratis verzendingquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:28 schreef Taell het volgende:
Ik wil 'm echt graag, maarja...ik heb 'm tot nu toe alleen nog maar gezien voor 20 euri![]()
Leuk nummer, al wil ik dat Dig eigenlijk de volgende single wordt. Dat zal wel de 3e worden dan, aangezien op de cd hoes iets stond van "Featuring the tracks 'Anna Molly', 'Dig' & 'Love Hurts' "quote:Op woensdag 29 november 2006 21:15 schreef JeroenV het volgende:
Love hurts wordt btw de tweede single.
Leuke show!quote:Op zondag 3 december 2006 12:45 schreef Gosjke het volgende:
Misschien wel een aardige link (als je registered bent bij Yahoo of 1 minuut neemt om dat te doen)
http://music.yahoo.com/promo-31904706
Video's van een set van 9 nummers (o.a. 11 AM, Rogues en Paper Shoes) met nog 2 keer Fan Questions tussendoor (waarbij ze nog ff Hello van Lionel Richie en een Michael Jackson nr nog ff om zeep helpen *LOL*)
quote:
Nog niet, je kunt ze nog bestellen bij ticketservice.nlquote:Op woensdag 6 december 2006 17:39 schreef nzw het volgende:
zijn ze al uitverkocht ":P??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |