Dat had ik ook ja.. maar nu niet meerquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik zat er daarnet wel in, maar dan kreeg ik gewoon bij Incubus continue zo'n schermpje: "Er zijn op dit moment teveel gebruiers voor dit evenement, probeer het later opnieuw."
Tja.. Je zal maar gaan douchen, terugkomen en het is uitverkochtquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:14 schreef soul114 het volgende:
[..]
Dat had ik ook ja.. maar nu niet meer!
Zit beetje te twijfelen om eerst even te gaan douchen, want ik wel zo werken..
Zo ver was ik ook al, maar te veel gebruikers op het moment..quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:32 schreef Klingon het volgende:
Ik heb kaartjes! Had gister al de directe link naar de Incubus pagina opgeslagen, werkte binnen 2 min. Hier: http://www.ticketmaster.nl/html/connect.htmI?l=NL&EVNT=INC1603&STAGE=1&C=
De eerste keer dat ik er doorheen kwam had ik ook al kaartjes vastgezet, loopt de pagina vast bij het invullen van een betaalmethodequote:Op zaterdag 25 november 2006 10:35 schreef soul114 het volgende:
[..]
Zo ver was ik ook al, maar te veel gebruikers op het moment..
Jeeejquote:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:06 schreef biggetje het volgende:
Ik heb ook twee kaarten!Was al om kwart over 8 bij het postkantoor
Ik werd nog vreemd aangekeken ook toen ik zei dat ik niet voor Genesis kwam (Incubus? wie is dat?
)
Bij erge drukte lukt het bijna niet om via ticketmaster te bestellenquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:21 schreef Estolan het volgende:
hoezo naar postkantoor als je ze ook via inet kan kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |