Ja okeeee.. jij hebt toegang tot ipnummers, dus ik geloof je.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:25 schreef Dagonet het volgende:
Waarom natte-flamoes met Xebro loopt te patsen geen idee, maar zoalshetis en xebro zijn niet dezelfden
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:55 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ja okeeee.. jij hebt toegang tot ipnummers, dus ik geloof je.
Nav dat topic: Gaan we nu ook op deze manier bannen? dacht ik even dat Xeb=zoals.. zou kunnen zijn.
Maar nu ik het nogmaals overlees kun je dat niet stellen..
Mijn excuses aan iedereen die zich onterecht aangevallen voelt door mijn opmerking.
dat heb je dus als je te snel leest/scrollt, roetsjt etc...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat begrijp ik
welke posts heb je het precies over
Ik ben blij dat je het zo sportief opvatquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:55 schreef zoalshetis het volgende:
maak je geen zorgen. ik ben één en altijd dezelfde persoon... no kloon.
de opmerkingen in dat topic ten aanzien van mij, maar zonder quotequote:
eerlijk=eerlijk. ik kan me er zelfs iets bij voorstellen toen. ben xebrozius ook erg erkentelijk dat hij mijn ban toen verdedigde en tegelijkertijd zijn standpunt duidelijk maakte. alhoewel ik wist dat ik een periode fout zat met mijn posts vanwege mijn subjectieve onoirbare emotionele gedrag. iedereen maakt wel eens een fout, ik zeker.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het zo sportief opvat![]()
nou je kunt ze ff quoten ofzo want ik zie ze niet?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de opmerkingen in dat topic ten aanzien van mij, maar zonder quoteik weet niet preci3es hoe ik dat nog beter moet aangeven, na al die jaren nog niet
![]()
ik vind ze wel, maar zoals ik al aangaf met mijn schaamsmiley kan ik ze niet quoten hier. anyhow, laat maar lekker staan, ik heb mijn gelijk al gekregen door de dommigheid waarmee natte-flamoes (what's in a name) post. mijn dank is groot dat je voor mij de moeite hebt gedaan in ieder geval!quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou je kunt ze ff quoten ofzo want ik zie ze niet?
nu ja laat maar, als je er niet op in wil gaan dan blijven ze staan mij boeit het verder niet zo heel veel en jij vind ze blijkbaar ook niet
en op "Snelkoppeling kopiëren" te klikken (in IE of "koppelingslocatie kopiëren" in FF). Wanneer je deze link vervolgens in je reactie hier in FB paste (met Ctrl + V of rechtermuisknop en "Plakken" selecteren) creëer je een link naar de bewuste post. Voor bovenstaande quote zou dit dus: [NWS-Feedback] worden.quote:zaterdag 26 november 2005 @ 01:18
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:38 schreef kLowJow het volgende:
Je kunt een link naar een bepaalde post kopiëren door met je rechtermuisknop op de datum en tijd van de post te klikken bijvoorbeeld:
[..]
en op "Snelkoppeling kopiëren" te klikken (in IE of "koppelingslocatie kopiëren" in FF). Wanneer je deze link vervolgens in je reactie hier in FB paste (met Ctrl + V of rechtermuisknop en "Plakken" selecteren) creëer je een link naar de bewuste post. Voor bovenstaande quote zou dit dus: [NWS-Feedback] worden.
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat elandhoofden was geen schelden, ik haalde het aan omdat (ik dacht dat) iemand dat zei in het topic. Hij of zij zei dat er straks mensen zeggen ik wil pijlen naar het westen, ik wil pijlen naar het oosten, ik wil een elandhoofd op die paal (of iets van gelijke strekking). Zo was het bedoelt. Je zult me nooit zien schelden Sp3c, echt waar, ik let er nl. op.²
Die laat ik even aan Sp3c over. Ik heb namelijk geen idee waar het op slaat en wat er allemaal verwijderd is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:17 schreef zoalshetis het volgende:
Samir A. van harte welkom op Hogeschool Leeuwarden
verdomd! het is makkelijker dan ik dacht!
quote:Op zondag 27 november 2005 11:24 schreef gelly het volgende:
Oproepen tot geweld ?
'Reisbureau Rita' mag weer!
Ik zou niet te hard lachen malloot. Het sterft hier tegenwoordig van de idioten. Jij, McCarthy, JohnDope en ga maar door. Leuker wordt het er niet op.quote:
Nou ja, zo anoniem is het niet. Wat ik niet snap is dat de crew er zo weinig aan doet, het lijkt ze zo weinig te boeien. Op een gegeven moment gaan mensen gewoon gelijk naar justitie of een andere instantie als er niks aan gedaan wordt. En dat is pas ten nadele van Fok!quote:Op zondag 27 november 2005 11:38 schreef natte-flamoes het volgende:
Dat is het enge van het anonieme internet.
ik wil knokploegen tegen dit soort lieden, ik wil dat ze uit hun huizen worden verjaagd door een gemene pesticide die alleen wordt ingezet voor de meest hardnekkige ratten en kakkerlakken, want dat zijn het.quote:Op zondag 27 november 2005 11:35 schreef gelly het volgende:
Ik zou niet te hard lachen malloot. Het sterft hier tegenwoordig van de idioten. Jij, McCarthy, JohnDope en ga maar door. Leuker wordt het er niet op.
uit mijn eigen huis?quote:Op zondag 27 november 2005 11:42 schreef robh het volgende:
[..]
ik wil knokploegen tegen dit soort lieden, ik wil dat ze uit hun huizen worden verjaagd door een gemene pesticide die alleen wordt ingezet voor de meest hardnekkige ratten en kakkerlakken, want dat zijn het.
Ten nadele van internet. Dit is geen verschijnsel van fok alleen. Volgens mij heeft het internet een grote rol in het mondiger worden van de jeugd. Mondiger op een niet goede manier bedoel ik dan. Conclusies en daaropvolgende acties gebaseerd op aannames die weer het resultaat zijn van verkeerde inzichten die wellicht weer te maken hebben met een gebrek aan opleiding.quote:Op zondag 27 november 2005 11:42 schreef gelly het volgende:
En dat is pas ten nadele van Fok!
je bent van harte uitgenodigd om mijn mening met pestcide te komen bestrijden. ik denk wel dat als ik je hier voor de deur zie ik de slappe lach krijg.quote:Op zondag 27 november 2005 11:46 schreef robh het volgende:
[..]
Daar heb ik geen moeite mee, je mening staat me immers niet aan.
Kom kom, pantoffelheld, dat laten we aan anderen over. Iets met knokploegen ofzo?quote:Op zondag 27 november 2005 11:48 schreef zoalshetis het volgende:
je bent van harte uitgenodigd om mijn mening met pestcide te komen bestrijden. ik denk wel dat als ik je hier voor de deur zie ik de slappe lach krijg.
laat maar komen.quote:Op zondag 27 november 2005 11:50 schreef robh het volgende:
[..]
Kom kom, pantoffelheld, dat laten we aan anderen over. Iets met knokploegen ofzo?
grappig. jouw posts verzwakken waar je bij staat. echt veel heb je verder op fopk! ook niet in te brengen he?quote:Op zondag 27 november 2005 11:49 schreef natte-flamoes het volgende:
Sterke post, zoalshetis! Nee echt! Je stijgt bij mij echt in aanzien nu!!
Volgens mij reageerde ik al eerder op een dergelijke post van je dat het mij niet veel uitmaakt hoe ik hier overkom.quote:Op zondag 27 november 2005 11:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
grappig. jouw posts verzwakken waar je bij staat. echt veel heb je verder op fopk! ook niet in te brengen he?
quote:Op zondag 27 november 2005 11:56 schreef robh het volgende:
[..]
Thnx. Ik weet al genoeg.
Ga maar weer lekker het virtuele rechtse haantje uithangen hier.
wie ben jij om je steeds met mij te bemoeien, terwijl ik het niet tegen jou had? dat doe je wel vaker en je postgedrag verder is ronduit irritant en weinig onderbouwend in overige topics. ben je een kloon van xebrozius? ik kan het me namelijk niet voorstellen.quote:Op zondag 27 november 2005 12:27 schreef natte-flamoes het volgende:
Ach wat hilarisch weer, zoalshetis. Stoere jongen ben jij zeg!
quote:Op zondag 27 november 2005 12:31 schreef natte-flamoes het volgende:
Waar ben ik weinig onderbouwend?
quote:Op zondag 27 november 2005 12:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
overal eigenlijk. maar ga lekker door. ik vermaak me wel met jou.
Er zijn wel uitzonderingen te vinden in je posts, maar deze bevestigen juist de regel.quote:Op zondag 27 november 2005 12:31 schreef natte-flamoes het volgende:
Waar ben ik weinig onderbouwend?
je hoeft je niet te bemoeien als ik met anderen post.quote:Op zondag 27 november 2005 12:34 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]Eerst moet ik niet met je bemoeien en nu ineens vermaak je je wel met mij? Wat is het nou???
En laat nou eens zien waar ik weinig onderbouwend ben? Of zeg je wel vaker zomaar wat?
De uitzonderingen bevestigen de regel? Dus in de uitzonderingen waar ik weinig onderbouwend ben bevestigen dat ik altijd weinig onderbouwend ben? Begrijp ik je nu goed?quote:Op zondag 27 november 2005 12:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er zijn wel uitzonderingen te vinden in je posts, maar deze bevestigen juist de regel.²
Ja klopt. Derhalve ben je als mens wel een geschikt type, door je posts heen proef ik dat je wel een goed en rechtvaardig hart hebt, daar zijn er niet veel van.quote:Op zondag 27 november 2005 12:38 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
De uitzonderingen bevestigen de regel? Dus in de uitzonderingen waar ik weinig onderbouwend ben bevestigen dat ik altijd weinig onderbouwend ben? Begrijp ik je nu goed?
Ik reageerde eerder ook op johndope. Daar bemoeide jij je ook mee. Ik zie overigens op een publiek forum als dit niet in waarom je niet met anderen zou mogen 'bemoeien'? Het is niet eens 'bemoeien', het is deelnemen aan de discussie.quote:Op zondag 27 november 2005 12:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je hoeft je niet te bemoeien als ik met anderen post.
quote:verder zou ik, als je antwoord wil je op je andere vraag, zelf maar eens wat werk verrichten, misschien kom je er zelf achter en vind ik je toch net niet interessant genoeg om je er bij te helpen.
Joh.quote:Op zondag 27 november 2005 12:37 schreef zoalshetis het volgende:
je hoeft je niet te bemoeien als ik met anderen post.
daar heb je toch je knokploegje voor?quote:Op zondag 27 november 2005 12:40 schreef robh het volgende:
[..]
Joh.![]()
Je gaat toch niet echt denken dat ik mijn kostbare tijd ga besteden aan dat haantjesgeneuzel van jou?
Ongediertebestrijding.quote:Op zondag 27 november 2005 12:41 schreef zoalshetis het volgende:
daar heb je toch je knokploegje voor?
quote:Op zondag 27 november 2005 12:46 schreef robh het volgende:
[..]
Ongediertebestrijding.
Maar die werken niet op zondag, stelletje uitvretende parasieten dat het izjn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |