Ik dacht dat wij vriendjes waren.quote:Op maandag 14 november 2005 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begin langzamerhand te denken dat je het misschien wel een beetje verdientEn ik ben erin getrapt door APK minpunten te geven.
quote:Op maandag 14 november 2005 22:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
APK IS DE BRON VAN AL HET KWAAD!
DooTquote:Op maandag 14 november 2005 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij vriendjes waren.![]()
Wat een KUTDAG!![]()
Het komt allemaal door de neuzen, dat is zeker. Doot moeten ze.
Je weet hoe het spreekwoord is he: Het is altijd de schuld van de neuzen!quote:Op maandag 14 november 2005 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een KUTDAG!![]()
Hij is het spelletje gestart, is ie in ieder geval de bron van dat kwaadquote:
Ja dat andere is meteen zo definitief.quote:
Natuurlijk zijn we vriendjesquote:Op maandag 14 november 2005 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een KUTDAG!![]()
Tja, dat was niet zo moeilijk. Wat een verschrikkelijke vent die Gordon, viel vooral op tijdens die show. Onbeschofet tegen de mensen waar ze te gast zijn, te beroerd om ook maar 1 poot uit te steken. Kreunen, puffen en zeiken (en vragen waar de prada winkels zijn) is het enige wat die relnicht kan.quote:Op maandag 14 november 2005 22:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind Gerard ook leuk, ben niet direct zo,n fan van zijn liedjes, maar bij de tv-show met Gorden (TALPA), vind ik hem veel leuker en sympathieker dan Gorden hoor.
O gelukkig.quote:Op maandag 14 november 2005 22:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn we vriendjes![]()
Maar jij en anderen nemen die punten veel te serieus, houd toch op.
Ja, door die show komt hij er wel duidelijk op te staan...........3x niks dusquote:Op maandag 14 november 2005 22:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
.. Gordon,........
Jeches eng verwend ventje
zit in de dames slaapkamer dus even geen last van Rob.quote:Op maandag 14 november 2005 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
O gelukkig.![]()
En ik neem het niet écht serieus hoor. Dat zijn die anderen.Lees het maar met een dikke knipoog. Ik vind het geouwehoer er omheen gewoon leuk.
![]()
En.... ze moeten me verdomme niet in het slijk trappen door me minpunten aan te smeren.![]()
Ja Rob ga Old Mac Donald lekker fluiten.
MUTE!
Laat ze dan de text weer op het scherm gooienquote:Op maandag 14 november 2005 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja Rob ga Old Mac Donald lekker fluiten.
MUTE!
BB3? Is dat niet Child Play 3?quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 22:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga naar bed. Veel plezier nog allemaal!
Dat bedoel ik nou.quote:Op maandag 14 november 2005 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
En.... ze moeten me verdomme niet in het slijk trappen door me minpunten aan te smeren.![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 november 2005 22:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga naar bed. Veel plezier nog allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |