en niet van de koude denk ik?quote:Op maandag 14 november 2005 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn teen is vanavond precies net zo blauw als vanmorgen
ik ben de rotste nietquote:Op maandag 14 november 2005 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
nee niet van de kou
maar bedanktIk had geen zin om een nieuw topic te openen
quote:Op dinsdag 15 november 2005 07:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mogge![]()
Geen id Xilantof, ze waren er mee bezig.
Dank je JW !quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:18 schreef Jelleee het volgende:
Dies mooi Pie!
Wow!!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:38 schreef PdeHoog het volgende:
Wat is nou het probleem met Blijdorp en die tijgerkooi
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie het probleem niet helemaal hoorIk vind de tijgerkooi in Blijdorp juist een van de mooiere die ik gezien heb. Je moet alleen ff goed door het gaas mikken
Mooie foto's P. zonder meerquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:38 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zie het probleem niet helemaal hoorIk vind de tijgerkooi in Blijdorp juist een van de mooiere die ik gezien heb. Je moet alleen ff goed door het gaas mikken
Zonder gaas is idd veel mooierquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:53 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Mooie foto's P. zonder meer![]()
Tuurlijk moet je goed mikken om die kop er goed op te krijgen, maar ik heb liever die beperking niet .. . wil wel mikken maar dan ergens anders.
Komt ook vanwege mijn natuurlijke aversie tegen dat gaas, waarom ik er zo tegen over sta.![]()
Als ik het goed interpreteer ... ben ik ook blij dat ik die situatie niet gezien heb.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zonder gaas is idd veel mooierMaar je hebt vermoedelijk nooit het oude hok gezien
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:58 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Als ik het goed interpreteer ... ben ik ook blij dat ik die situatie niet gezien heb.![]()
WHZquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:38 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |