abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32354097
Is een cartoon toch? Geen foto?
pi_32363475
quote:
Op donderdag 17 november 2005 20:40 schreef Refragmental het volgende:
Het is 100% zeker een cartoon . Geen foto
pi_32363916
Ik zoek ook nog een plaatje. Van een herdershond met z'n bek agressief open, tanden bloot, neus tegen de muur gedrukt en een kat in z'n bek die er heel ongemakkelijk bij zit Onderschrift is iets als 'PWN3D' of zo.

Het gaat dus om een in scene gezet plaatje ja, voor iedereen moord en brand schreeuwt.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_32363931
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 05:27 schreef StefanP het volgende:
Ik zoek ook nog een plaatje. Van een herdershond met z'n bek agressief open, tanden bloot, neus tegen de muur gedrukt en een kat in z'n bek die er heel ongemakkelijk bij zit Onderschrift is iets als 'PWN3D' of zo.

Het gaat dus om een in scene gezet plaatje ja, voor iedereen moord en brand schreeuwt.
Uit m'n 'owned' map .

I was an atheist until I realized I was God
pi_32363948
OMG Kastanova je bent mijn held, weet je hoe lang ik heb zitten zoeken!

* heeft een tijdje terug met z'n RAID instellingen zitten spelen en is 2 jaar data verloren

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_32381216
quote:
Op donderdag 17 november 2005 20:40 schreef Refragmental het volgende:
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')