Is van Unicef geloof ik. Misschien kun je daar wat mee?quote:Op maandag 14 november 2005 19:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik zoek een heel oud plaatje van een kind in een hele hoge donkere kamer die voetballen naait...
Bovenin die kamerzit 1 klein raampje...
Heeft iemand deze foto nog?
Nope, gister al de hele avond gegoogled maar levert niks op...quote:Op maandag 14 november 2005 19:28 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Is van Unicef geloof ik. Misschien kun je daar wat mee?
Goed bezig kerelquote:Op maandag 14 november 2005 20:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Van Unicef kon ik ook helemaal niets van vinden. Heb tot 3 ur in de nacht na lopen te zoeken
hierzo nog de flash animatie:quote:Op woensdag 16 november 2005 13:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Juistem, dat is het. Hartelijk dank
Hartelijk dank! En de anderen ookquote:Op woensdag 16 november 2005 13:09 schreef reFlexys het volgende:
[..]
hierzo nog de flash animatie:
http://www.unicef.org/crcartoons/rai1999.swf
Dat is hem niet hoor, en die liet ik je gister ook al zienquote:Op woensdag 16 november 2005 13:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hartelijk dank! En de anderen ook
Gisteren was het een hele andere. Maar dit wat je nu ziet, is de correcte.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dat is hem niet hoor, en die liet ik je gister ook al zien
En Mauro, ik heb allang al gegoogled hoorals je ff de beschrijving had gelezen uit de op dan wist je dat geen 1 van jouw plaatjes daar aan voldoet
![]()
Nee?quote:Op woensdag 16 november 2005 15:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dat is hem niet hoor, en die liet ik je gister ook al zien
En Mauro, ik heb allang al gegoogled hoorals je ff de beschrijving had gelezen uit de op dan wist je dat geen 1 van jouw plaatjes daar aan voldoet
![]()
Top, dankjewelquote:Op woensdag 16 november 2005 16:45 schreef HeatWave het volgende:
ok, my bad dacht dat de TS had gezegd dat het klaar was
Weer open dus.
Herinner je nog iets? is het wel een tekening. Zwart wit/gekleurd?quote:Op woensdag 16 november 2005 16:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Top, dankjewel
En heeft iemand de foto die ik bedoel?
Nee eigenlijk niet, volgens mij was het tegen Nike ofzo, maar dat zou ik ook niet meer wetenquote:Op woensdag 16 november 2005 17:33 schreef reFlexys het volgende:
[..]
Herinner je nog iets? is het wel een tekening. Zwart wit/gekleurd?
Het is 100% zeker een cartoonquote:Op donderdag 17 november 2005 20:40 schreef Refragmental het volgende:
Is een cartoon toch? Geen foto?
Uit m'n 'owned' mapquote:Op vrijdag 18 november 2005 05:27 schreef StefanP het volgende:
Ik zoek ook nog een plaatje. Van een herdershond met z'n bek agressief open, tanden bloot, neus tegen de muur gedrukt en een kat in z'n bek die er heel ongemakkelijk bij zitOnderschrift is iets als 'PWN3D' of zo.
Het gaat dus om een in scene gezet plaatje ja, voor iedereen moord en brand schreeuwt.
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:40 schreef Refragmental het volgende:
Is een cartoon toch? Geen foto?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |