maar wat is er nou gebeurt ...??quote:Op maandag 14 november 2005 20:09 schreef Day het volgende:
Queen Dido is weer eens boos EN beledigd EN gekwetst EN in d'r rug gestoken EN waarschijnlijk straks er weer helemaal klaar mee.
[afbeelding]
Er is niks gebeurd, gewoon miscommunicatie en elkaar verkeerd begrijpen.quote:Op maandag 14 november 2005 20:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar wat is er nou gebeurt ...??
nu fluisteren ze weer zo irritant...SANCTIE!
Omdat Nathalie zo anti-menno was. Maar ja, kan ze ook Rob nomineren.quote:Op maandag 14 november 2005 20:13 schreef Day het volgende:
Waarom denken jullie dat Ingrid, Nathalie nomineert?
Wat ik er uit begrijp (en ik doe ook maar een gok, want deze gasten zijn nog vager dan 14-jarigen) is dat Dido afgelopen nacht heeft gezegd dat ze 'vaak denkt dat er helemaal niks is' (over de relatie). Roel vond/vindt deze opmerking een afknapper en heeft dat ook gezegd. Queen Dido is daar weer boos over, want het is natuurlijk niet de bedoeling dat hij kritiek levert.quote:Op maandag 14 november 2005 20:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar wat is er nou gebeurt ...??
nu fluisteren ze weer zo irritant...SANCTIE!
Ik las 'heipaal' En ik dacht meteen: "Da's mazzel voor Roel dan."quote:Op maandag 14 november 2005 20:14 schreef frizti het volgende:
Dido maakt overal een heisa van.
Dit vind ik persoonlijk een tering eind te ver gaan....quote:Op maandag 14 november 2005 19:39 schreef BorTheWolf het volgende:
FF een fake (voor velen een wens) van rob
[[url=http://www.filedump.nl/files/doodskist_01_copy1.jpg]afbeelding][/URL]
Zoeits denk ik dus ook ja. Gebrek aan inleving van beide kanten dus.quote:Op maandag 14 november 2005 20:16 schreef Day het volgende:
[..]
Wat ik er uit begrijp (en ik doe ook maar een gok, want deze gasten zijn nog vager dan 14-jarigen) is dat Dido afgelopen nacht heeft gezegd dat ze 'vaak denkt dat er helemaal niks is' (over de relatie). Roel vond/vindt deze opmerking een afknapper en heeft dat ook gezegd. Queen Dido is daar weer boos over, want het is natuurlijk niet de bedoeling dat hij kritiek levert.
Zoiets, denk ik?
Ik denk dat omdat chantal, ingrid en lieske ook al tactische besporekingen houden ...de bank zo breed mogelijk maken is volgens mij het beste. Ze chatten sowieso in dat Rob zijn groep chantal eningrid gaan nomineren.quote:Op maandag 14 november 2005 20:13 schreef Day het volgende:
Waarom denken jullie dat Ingrid, Nathalie nomineert?
aantekken, afstoten, aantrekken, afstoten.....quote:Op maandag 14 november 2005 20:14 schreef cuall het volgende:
ik snap geen ruk van die conversatie van Dido en Roel, WAAR gaat het over?
Ik denk dat je er inderdaad niet ver naast zit.quote:Op maandag 14 november 2005 20:16 schreef Day het volgende:
[..]
Wat ik er uit begrijp (en ik doe ook maar een gok, want deze gasten zijn nog vager dan 14-jarigen) is dat Dido afgelopen nacht heeft gezegd dat ze 'vaak denkt dat er helemaal niks is' (over de relatie). Roel vond/vindt deze opmerking een afknapper en heeft dat ook gezegd. Queen Dido is daar weer boos over, want het is natuurlijk niet de bedoeling dat hij kritiek levert.
Zoiets, denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |